ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وقت سفارت سوئیس

وقت سفارت سوئیس

وقت سفارت سوئیس 

وقت سفارت سوئیس[/caption]

سوئیس یکی از کشورهای عضو معاهده شینگن می باشد با اخذ ویزای شینگن سوئیس می توانید به سایر کشور های شینگن سفر کنید . از آنجایی که کشور سوئیس در ایران دارای سفارت خانه می باشد مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور زیبای سوئیس را دارند می توانند با اطمینان کامل در مدت زمان کوتاه از وب سایت ویزای شینگن وقت سفارت سوئیس را دریافت کنند. کسانی که اطلاعات کافی در اخذ وقت سفارت سوئیس را ندارند ما این کار را بصورت تضمینی و فوری برای آنها انجام می دهیم.

مدارک لازم جهت دریافت وقت سفارت سوئیس

  1. عکس یا کپی صفحه اول پاسپورت
  2. عکس 4*3
  3. شماره تلفن در دسترس ، جهت هماهنگی و پیگیری

گردآوری: ویزای شینگن sitevisa.com

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

معرفی پارک محبوب گواا لتونی

پارک ملی گواا لتونی 

معرفی پارک محبوب گواا لتونی[/caption]

پارک ملی گواا در مساحت 917.45 کیلومتر مربع از شمال شرقی سیگولدا تا جنوب غربی Cēsis در امتداد دره رودخانه گوائا واقع شده است. این پارک در سال 1973 تاسیس شد که یکی از محبوب ترین پارکها برای گردشگران در کشور لتونی است. این پارک ملی دارای تنوع زیستی بالا، رگه های سنگ و اشکال مختلف زمین، چشمه ها، منظره های زیبا و غارهای زیبایی می باشد که سالانه گردشگران بسیاری از نزدیک از این پارک دیدن می کنند. در این پارک دره ی باستانی Gauja  واقع شده است که این دره بر اثر انباشته شدن یخچال های یخی یخ زده تشکیل شده و 95 کیلومتر طول دارد عمیق ترین قسمت دره 85 متر عمق دارد و هم چنین بیش از 500 بنای تاریخی و فرهنگی نظیر قصرها، قلعه های سنگی، کلیساها، مانور ها،آسیاب های آبی و بادی در این پارک فوق العاده زیبا وجود دارد.

کشور لتونی از کشورهای کوچک اروپا ولی دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیاری می باشد که توریستان زیادی سالانه به این کشور سفر کرده و از مکان های تاریخی این کشور دیدن می کنند. پارک گواا لتونی مانند پارک تیوولی دانمارک از پر بازدیدترین پارکها در نیا هستند که باید این پارکهای جذاب را فقط باید از نزدیک دید تا از سفر خود لذت ببرید.

برای دریافت ویزای شینگن لیتوانی و وقت سفارت لیتوانی باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن لتونی به صورت تضمینی و فوری که کشور لتونی عضو اتحاد شینگن می باشد و برای سفر به این کشور نیاز به دریافت ویزا شینگن دارید. در حال حاضر کشور لتونی در ایران سفارت ندارد و نزدیک ترین سفارت ها به ایران در آنکارا ترکیه و دبی امارات قرار دارند.

برای ورود به کشور لتونی می توانید با ویزای شینگن لتونی وارد شوید، اگر با ویزای لتونی اجازه ورود بیابید به کشورهای دیگر شینگن نمی توانید بروید اما اگر ویزای شینگن از وقت سفارت لتونی درخواست نمایید اجازه سفر به کل حوزه شینگن را خواهید داشت.

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

کاخ باشکوه کادریورگ استونی

کاخ کادریورگ در شهر سرسبز و دیدنی تالین پایتخت کشور استونی واقع شده است. این کاخ به سفارش پتر اول (تزار روسیه) در سال ۱۷۱۸ میلادی شروع به ساخت شده و در سال ۱۷۲۵ به بهره‌برداری رسیده است. کاخ باشکوه و زیبای کادریورگ (KADRIORG) در دل پارکی سبز و چشم‌نواز قرار گرفته که هر گردشگر و توریست را مجذوب خود می کند. نمایشگاه‌های فرهنگی هنری متعددی در ساختمان مرکزی این کاخ برگزار می‌شوند و فضای سبز نیز مکانی محبوب برای گشت و گذاری آرام خواهد بود. در سال ۲۰۱۱ یک باغ دلپذیر ژاپنی نیز به مجموعه اضافه شد که کاری از «ماسائو سونه» (Masao Sone) نابغه می‌باشد.

استونی یکی از کشورهای کم جمعیت ولی پرگردشگر هست که سالانه گردشگران بیشماری به این کشور سفر کرده و از جاذبه های این کشور به ویژه کاخ کادریورگ دیدن می کنند این کاخ مانند کاخ ملی پنا از جاذبه های بی نظیر می باشد که هر گردشگر باید از نزدیک از این کاخ ها دیدن کنند و از سفر خود  نهایت لذت را ببرند.

برای دریافت ویزای شینگن استونی و وقت سفارت استونی باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن استونی به صورت تضمینی و فوری که کشور استونی از کشورهای اتحاد شنگن می باشد و برای سفر به استونی امکان دریافت ۲ نوع ویزا وجود دارد ویزا شنگن و ویزا ملی کشور استونی ( توجه داشته باشید با ویزا ملی استونی تنها می توانید به کشور استونی سفر داشته باشید ) .

 جهت دریافت ویزا استونی در ایران باید به وقت سفارت فنلاند در تهران مراجعه کنید. برای دریافت ویزای شینگن استونی قبل از هر چیزی باید برای اخذ وقت سفارت استونی اقدام کنند.

منبع: ویزای شینگن 

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

دیوارهای با شکوه کورنیش در لوکزامبورگ

 دیوارهای کورنیش لوکزامبورگ 

دیوارهای با شکوه کورنیش در لوکزامبورگ[/caption]

دیوارهای کورنیش در امتداد دره بر روی صخره ها و اطراف شهر قدیمی واقع شده است. در لوکزامبورگ دیوار با شکوه کورنیش را با نام بالکن زیبای اروپا می شناسند. دره های این منطقه خانه‌های اشرافی و پناهگاه‌های قدیمی و همین طور صومعه‌ی دومینیکن و کلیسای سنت میشل که قدمت آن به قرن اول میلادی برمی‌گردد را نشان می دهد. وقتی برای تماشای زیبای این دیواره میروید شما شاهد مکان های زیبای دیگری که در این منطقه واقع شده اند خواهید شد یکی از این مکان های بی نظیر دروازه ی مشهور Gate of the Grund که متعلق به سال ۱۶۳۲ است. در حومه این دروازه ساختمان ها را در کنار کلیسا و صومعه‌ی باستانی نویمونستر (Neumünster) خواهید دید، همراه با راهروی سرپوشیده‌ی قرن هفدهمی لیموژ (Limoges). ساختمان‌های مجاور، بخشی از بیمارستان باستانی «سنت جان» بوده که توسط امپراتور هِنری هفتم، کنت لوکزامبورگ، در 1309 بنا شده است.

کشور لوکزامبورک یک مقصد توریستی محبوب می باشد که اغلب در ترکیب با کشورهای اطراف بلژیک و هلند مورد بازدید قرار می گیرد. گردشگران عزیز می توانند بعد از دیدن مکان های گردشگری لوکزامبورگ به کشور هلند سفر کرده و از باغ رویایی کوکنهوف هلند دیدن کنند و سفری لذت بخش را در این کشورها سپری کنند.

برای دریافت ویزای شینگن لوکزامبورگ, وقت سفارت لوکزامبورگ طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن لوکزامبورگ به صورت تضمینی و فوری که کشور لوکزامبورگ عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد و برای سفر به لوکزامبورگ نیاز به ویزا شنگن دارید.

 کشور لوکزامبورگ در ایران سفارت ندارد و نزدیکترین سفارت به ایران در شهر آنکارا کشور ترکیه می باشد . اولین مرحله در اخذ ویزای شینگن لوکزامبورگ اخذ وقت سفارت لوکزامبورگ می باشد.

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰


 شهر مالمو 

نگاهی به شهر مالمو در کشور سوئد[/caption]

شهر مالمو در جنوب کشور سوئد و استان اسکونه جای گرفته است. مالمو سومین شهر بزرگ سوئد می باشد و از طریق پل Oresund به دانمارک متصل است. این شهر تاریخی قرون وسطایی ترکیبی از ساختمان های مدرن و معاصر است که میتوان گفت دارای شهر قدیم و شهر جدید است که شهر قدیم آن دارای سه میدان اصلی به نام های Stortoget، Lilla Torg و Gustav Adolfs Torg است و هم چنین در این شهر قدیم قلعه مالمو (Malmo Castle ) واقع شده  که گردشگران زیادی سالانه از آن بازدید می کنند و از سفر خود به سوئد لذت میبرند. از دیدنیهای جذاب و جدید مالمو ساختمان Turning Torso است. این ساختمان یک شاهکار معماری است ، که از ۵۴ طبقه و ارتفاع ۱۹۰ متری بهره گرفته و در آسمان پیچ و قوس می خورد. دومین آپارتمان بلند پس از کاخ ۲۶۴ متری پیروزی مسکو می باشد. همین موضوع باعث شده که ، در سوئد بیشترین صحبت ها در مورد آن شده باشد.

کشور فنلاند مانند کشور سوئد دارای شهرهای زیبا و پرطرفداری می باشد که سالانه گردشگران بسیاری از این شهرها دیدن می کنند. در کشور فنلاند شهر ساوونلینا جذاب و دیدنی می باشد. گردشگران عزیزی که قصد سفر به این کشور را دارند پیشنهاد ما این است که این شهر زیبا را از نزدیک دیدن کنید و سفر به یادماندنی را تجربه کنید.

برای دریافت ویزای شینگن سوئد, وقت سفارت سوئد طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن سوئد به صورت تضمینی و فوری ویزا مجوزی است که با داشتن آن می‌ توان در مدت کوتاهی به سوئد و سایر کشورهای عضو پیمان شینگن سفر کرد.

 اولین قدم گرفتن وقت سفارت سوئد به منظور مصاحبه و انگشت نگاری و ارائه مدارک مربوطه است. کشور سوئد عضو اتحادیه اروپا و معاهده شنگن می باشد

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

کاخ ملی پنا با نمایی رنگارنگ و جذاب در پرتغال

[caption id="attachment_1221" align="aligncenter" width="600"] کاخ ملی پنا پرتغال کاخ ملی پنا با نمایی رنگارنگ و جذاب در پرتغال[/caption]

کاخ ملی پنا بر روی تپه های سرسبز شهر سینترا در کشور پرتغال قرار دارد. این کاخ در قرن 18 م توسط مهندس معدن و معمار مبتدی، بارون ویلهلم لودویگ فون اشوگه برای شاه فرناندو دوم ساخته شد. کاخ پنا ثبت میراث جهان است. فضای داخلی پنا مزین به گچ‌ کاری‌های با ابهت و چشمگیر، ستون‌هایی با چندین طرح، سقفی قوسی به سبک شمال افریقا و طرح‌های بسیاری از کلیسا و صومعه اصلی می‌باشد. نمای بیرون این کاخ با رنگهای شاد رنگ آمیزی شده که به هر بیننده و تماشاگر حس هیجان و تازگی را می بخشد و این کاخ دکوراسیون فراوانی از سبک‌های مختلف، از گوتیک تا شرقی، را در خود دارد.

کاخ ملی پنا یک قلعه ی رویایی و بسیار مرتفع است که در روزهای ابری در حجم بزرگی از ابرها پنهان می شود و آنقدر بلند است که حتی در بعضی روزها از شهر لیسبون قابل دیدن است. در دوران قرون وسطی از آن به عنوان کلیسا استفاده می شد اما حالا در آن مناسبت های دولتی برگزار می شود.

فرانسه نیز دارای جاذبه و مکان های گردشگری بیشماری است. گردشگران و مسافران عزیزی که کشور فرانسه را برای سفر انتخاب کرده اید در سفر به فرانسه دیدن موزه لوور را فراموش نکنید. موزه لوور را حتما باید از نزدیک ببینید و از سفر خود به فرانسه لذت ببرید.

برای دریافت ویزای شینگن پرتغال و وقت سفارت پرتغال باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن پرتغال به صورت تضمینی و فوری که کشور پرتغال عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و جهت مسافرت به اروپا به ویزای شینگن نیاز دارید. جهت دریافت ویزای شینگن حضور شخص متقاضی در زمان تعیین شده از طرف سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری الزامی می باشد.

کشور پرتغال نیز عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و جهت مسافرت به پرتغال به ویزا نیاز دارید. برای دریافت ویزای شینگن پرتغال قبل از هر چیزی باید برای اخذ وقت سفارت پرتغال قدام کنند.

منبع: ویزای شینگن 

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

ساوونلینا شهری در قلب دریاچه های فنلاند

 ساوونلیا فنلاند 

ساوونلیا شهری در قلب دریاچه های فنلاند[/caption]

 ساوونلینا شهری کوچک در فاصله ۳۳۵ کیلومتری از هلسینکی مرکز فنلاند و در قلب فینیش لِیک لَند واقع شده است. این شهر در سال ۱۶۳۹ و در مناطق اطراف قلعه تاریخی Olavinlina ساخته شده و بعدها به شکل کنونی توسعه یافته است. در حال حاضر شهر ساوونلینا از جاذبه های دیدنی و پر طرفدار در کشور فنلاند می باشد که هر ساله بر تعداد بازدید کنندگان این شهر تاریخی, آرام و دلپذیر افزوده می شود. بدون شک بزرگترین و مهم ترین جاذبه شهر ساوویلنا که در میان دریاچه سایما و جزایر متعدد آن قرار گرفته قلعه اُولاوینلینا و یا قلعه سَنت اُولاف می باشد که در قرن پانزدهم ساخته شده است. از آنجاییکه این قلعه قرن هاست که اهمیت سیاسی یا نظامی نداشته در طول تاریخ و گذر زمان از تخریب در امان مانده و دست نخورده باقی مانده است. شهر ساوونلینا جاذبه های بی نظیری مانند موزه ارتودوکس، موزه استانی ساوُونلینا و منطقه کِریماکی که بزرگترین کلیسای چوبی جهان را در خود جای داده است که گردشگران بیشماری را مجذوب خود می کند.

مسافران و گردشگرن عزیز می توانند با اخذ ویزای شینگن فنلاند به کشور همجوار آن نروژ نیز سفر کنند و از مکان های دیدنی کشور نروژ مانند کلیسای هدال استاوکرک که یکی از جاذبه های بی همتا در نروژ می باشد از نزدیک دیدن و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

برای دریافت ویزای شینگن فنلاند, وقت سفارت فنلاند طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن فنلاند به صورت تضمینی و فوری که عضو اتحاد شینگن می باشد و برای سفر به فنلاند متقاضی می بایستی ویزا شینگن دریافت نماید.

فنلاند از جمله کشورهای اروپایی عضو پیمان شینگن است که در ایران دارای سفارت میباشد. وقت سفارت فنلاند در تهران هم دارای خدمات حضوری و هم دارای خدمات غیر حضوری میباشد.

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

معرفی بزگترین کلیسای چوبی در کشور نروژ

 کلیسای چوبی Heddal نروژ 

معرفی بزگترین کلیسای چوبی در کشور نروژ[/caption]

کلیسای چوبی هدال استاوکرک در استان نوتودن, در جنوب نروژ واقع شده است. کلیسای هدال استاوکرک یکی از بزرگترین کلیسای چوبی بسیار زیبا و دیدنی در کشور نروژ می باشد. در افسانه های قدیمی آمده است که ۵ کشاورز بومی منطقه این کلیسا را ساخته اند ولی نکته قابل تأمل این قضیه تعداد روزهایی است که صرف ساخت آن شده است، در این روایت نقل شده که کشاورزان فقط در ۳ روز موفق به تمام کردن بنای این مجموعه شدند. این کلیسای زیبا در قرن های ۱۹ و ۲۰ مرمت شد و با زیباسازی هایی که در این محل انجام شد شکوه و جلال آن دوباره به روزهای اوج خود نزدیک شد امروز علاقه مندان می توانند بازهم در این کلیسا مراسم ازدواج خود را برگزار نمایند و خاطره بهترین روز خود را در این محل به ثبت برسانند همچنین روزهای یکشنبه در تمام طول تابستان از این کلیسای چوبی بهره برداری می گردد. در سفر به نروژ دیدن این مکان جالب و جذاب را فراموش نکنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

کشور ایتالیا نیز از کشورهای پر جاذبه می باشد که سالانه بیشترین گردشگر را به خود جذب می کند در کشور ایتالیا یک دریاچه بی نظیر به نام دریاچه کومو واقع شده که با طبیعت بکر و وصف نشدنی اش هر سال بر تعداد گردشگران و توریستانی که از این دریاچه بازدید می کنند افزوده می شود پیشنهاد ما این است اگر می خواهید نفس تازه با هوای عالی بگیرید در سفر به ایتالیا در برنامه گردشگری خود یک روز را به دیدن دریاچه کومو اختصاص دهید.

برای اخذ ویزای شینگن نروژ و وقت سفارت نروژ باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن نروژ به صورت تضمینی و فوری که کشور نروژ عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و برای سفر به این کشور ویزای شینگن نیاز دارید. حضور شخص متقاضی در زمان تعیید شده از طرف سفارت جهت انگشت نگاری و مصاحبه الزامی می باشد.

کشور نروژ عضو اتحادیه ی اروپاست و مانند تمام کشور های شینگن نیاز به اخذ ویزای شینگن نروژ و وقت سفارت نروژ جهت مصاحبه و انگشت نگاری می باشد. ابتدا باید تلفنی، حضوری یا از طریق سایت رسمی سفارت برای مصاحبه حضوری وقت سفارت نروژ را بگیرید و در روز مشخص شده با همراه داشتن پرینت ایمیل سفارت به کنسولگری نروژ مراجعه کنید.

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی