ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

تنگه میلفورد، تنگه ای اعجاب انگیز در نیوزلند

 مکان های دیدنی نیوزلند، تنگه میلفورد

تنگه میلفورد، تنگه ای اعجاب انگیز در نیوزلند

 تنگه میلفورد یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های کشور نیوزلند است. این تنگه شاخابه‌ای از دریای تاسمان واقع در جنوب غربی جزیره جنوبی نیوزیلند است که بخشی از پارک ملی فیوردلند را شامل می شود که باعث زیبایی بی نظیر این پارک شده است. پهنای این آبدره ۳ کیلومتر است و تا ۱۹ کیلومتر در درون خشکی گسترش یافته است.
در واقع این دره در اثر طغیان دریا در دره‌ای یخچالی به وجود آمده است. زیبایی این دره فقط با آبشارهای سرازیر شده و خروشان  منتهی نمی شود بلکه کوه‌هایی شیب‌دار تا ارتفاع ۲٬۷۵۶ متر در مسیر تنگهٔ میلفورد قرار دارند که این کوه ها با پوشش سبز خود این دره را اعجاب انگیز کرده است. ازقله های بلند و زیبای این دره می شود به قله میتر به ارتفاع ۱۶۹۵ متر و قله پرومبوک به ارتفاع ۲۰۴۵ متر اشاره کرد. برخی از دیواره های دره ها تا عمق ۵۱۲ متری زیر آب فرورفته‌است. که این فرو رفتن بخشی از دیواره ها زیر آب به نوبه خود به این تنگه زیبایی بخشیده است.
رودهای ارتور و کلدو از درهٔ اصلی و رودهای بوئن، سنباد، هریسون و استرلینگ از دره های کناری به تنگهٔ زیبای میلفورد می ریزند. این تنگه را شکارچی نهنگی در دههٔ ۱۸۲۰ به دلیل شباهتش به میلفورد هون در ویلز، میلفورد نامید. در ۱۸۵۱ کاپیتان جان لورت استوکس از نیروی دریایی سلطنتی به کاوش در این تنگه پرداخت.
 کشور نیوزلند در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده است و به دلیل طبیعت بکر و چشم اندازهای زیباییش مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. در سفر به این کشور هیجان انگیز دیدن روستا Matamata  که روستایی شگفت انگیز و زیبا تنها دو ساعت با شهرهای بزرگ نیوزلند فاصله دارد را ازدست ندهید.

جهت اخذ وقت سفارت نیوزلند باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

وقت سفارت نیوزیلند به صورت تضمینی و فوری ویزای توریستی به متقاضیان اجازه میدهد تا برای تفریح تعطیلات و یا دیدار از اقوام درجه یک به نیوزیلند سفر نمایند.
منبع: ویزای شینگن

  • ۹۷/۱۱/۱۸
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی