ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آبشار حیرت انگیز و بی همتای نیاگارا در امریکا

 آبشار نیاگارا امریکا

آبشار حیرت انگیز و بی همتای نیاگارا در امریکا

آبشار نیاگارا در مرز ایالت نیویورک در آمریکا و کانادا در جنوب استان انتاریو بین دو شهر نیاگارا فالز اونتاریو و نیاگارا فالز نیویورک قرار دارد.  آبشار نیاگارا یکی از آبشار های بزرگ و بی همتا  و حیرت انگیز در جهان می باشد که هر گردشگر دوست دارد آن را از نزدیک ببیند و از دیدن لذت ببرد. آبشار نیاگارا شامل سه آبشار به نام های نقاب عروس ( Bridal Veil Falls )، نعل اسب Horseshoe ) و آمریکایی ( American Falls ) می باشد که کوچکترین آن ها نقاب عروس و بزرگ ترینشان نعل اسب می باشد. آبشار نقاب عروس و آمریکایی در سمت آمریکا و نیویورک و آبشار نعل اسب متعلق به کانادا است.

علت اصلی شهرت آبشار نیاگارا نه به علت ارتفاع آن بلکه به علت عریض بودن آناست.به طور متوسط نزدیک به ۱۱۰ هزار متر مکعب آب از آبشارها در دقیقه سرازیر می‌گردد. این آبشار عظمتی فوق العاده دارد که ساعتها محو تماشای آن میشوید بدون آنکه گذر زمان را بفهمید و از دیدن آن خسته شوید. آنجا معمولا هوا برای گردشگران خوب است و می توان سنگهای عظیمی را که آب از رویشان به پایین می ریزد دید اما ذرات آب کمتر اجازه می دهد که طرف کانادایی، آبشار را از خاک امریکا که در واقع زیباتر هم است، مشاهده کرد.

کشور آلمان نیز مانند کشور امریکا دارای مکان های گردشگری پر طرفداری هست که از خاص ترین جاذبه ها ی آلمان میتوان قلعه التز را نام برد که داری طبیعتی دست نخورده و زیبا می باشد که مورد توجه گردشگران و توریستان زیادی واقع شده است

برای دریافت وقت سفارت  امریکا باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

وقت سفارت آمریکا به صورت فوری در سایت ویزای شینگن که در ادامه جزئیات وقت سفارت آمریکا را به صورت تضمینی در سایت ویزای شینگن خواهید خواند.

آمریکا به عنوان یکی از پر طرفدارترین کشورها بین ایرانیان برای سفر تفریحی ، اقامت (اعم از تحصیلی ، دائم و… ) و تجارت، به علت نداشتن سفارت در کشورمان ، دارای نمایندگی های فعالی در همسایگی ایران برای انجام امور وقت سفارت آمریکا و مصاحبه برای ویزای آمریکا برای هموطنانمان می باشد.

در حال حاضر سفارت آمریکا در ابوظبی، کنسولگری آمریکا در دبی و سفارت آمریکا در ارمنستان، نمایندگی های دائما فعال و سفارت آمریکا در آنکارا به صورت متناوب برای انجام امور وقت سفارت آمریکا می باشند که متقاضیان ایرانی برحسب قصدشان از سفر و شرایط و تمایل شخصیشان یکی از این نمایندگی ها را برای انجام امور وقت سفارت آمریکا و پیکاپ ویزا آمریکا انتخاب می نمایند.

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

پل سنگی و تاریخی چارلز در پراگ

 پل چارلز چک

پل سنگی و تاریخی چارلز در پراگ[/caption]

پل چارلز بر روی رودخانه ولتاوا شهر پراگ در سال 1357 میلادی توسط امپراطور چهارم شروع به احداث و در اواخر قرن پانزدهم به پایان رسید. این پل در قدیم به پل سنگی یا پراگ معروف بود. پل چارلز ده متر عرض، پانصد و شانزده متر طول و شانزده دهانه دارد و توسط سه برج محافظت میشه. برجی که در قسمت قدیمی شهر پراگ قرار دارد بعنوان یکی از عجیب ترین بناهای غیر نظامی در دنیا مورد توجه است. این پل با سی مجسمه به سبک باروک که قدیسان مسیحی، شخصیت‌های تاریخی و انجیلی را نشان می‌دهد، یادگاری از معماری قرن هجدهم اروپا می‌باشد. پل چارلز محل تجمع هنرمندان خیابانی نیز می‌باشد، از نقاشان گرفته تا نوازندگان و بازیگران تئا‌تر خیابانی در اطراف این پل دیده می‌شود.

تا سال 1841 این پل به عنوان تنها راه عبور از رودخانه ولتاوا و مهمترین راه ارتباطی بین قلعه پراگ ( Prague Castle ) و قسمت قدیمی شهر پراگ و مناطق مجاور آن بود. این راه ارتباطی پراگ را بعنوان یک راه تجاری بین اروپای شرقی و غربی مهم ساخت.

کشور چک یکی از زیباترین کشورهایی اروپایی که همه به عنوان عروس اروپا از آن یاد می کنند اگر می خواهید سری متفاوت را داشته باشید می توانید به کشور چک سفر کنید. برای رفتن به این کشور خاص قبل از هر کاری باید ویزای شینگن چک , وقت سفارت چک را دریافت کنید.

 برای دریافت ویزای شینگن  چک, وقت سفارت چک باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن جمهوری چک جزو کشور های شنگن می باشد و جهت ورود به این کشور نیاز به ویزای شنیگن است. برای دریافت ویزا شنگن حضور شخص متقاضی ویزا در سفارت برای مصاحبه و انگشت نگاری الزامی می باشد.

سفارت چک اکیدا توصیه می‌کند به همراه ایمیل ارسالی خود، کپی پاسپورت، فرم‌های درخواست ویزا یا مدارک دیگری را ارسال نکنید. تمامی مدارک درخواست ویزا باید در روز تعیین شده به سفارت تحویل داده شوند.

همچنین طبق توصیه این سفارت، لازم است حداقل ۶ هفته پیش از سفر خود به این کشور زیبا ، برای دریافت  تضمینی  وقت سفارت چک اقدام کنید.

منبع:  ویزای شینگن sitevisa.com

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

  دلما باغچه لوکس ترین کاخ در ترکیه 

 کاخ دلما باغچه ترکیه

دلما باغچه لوکس ترین کاخ در ترکیه

کاخ دلما باغچه در مساحت ۴۵ هزار متر مربع در شهر استانبول ترکیه، در سمت اروپایی تنگه بسفر واقع شده‌ است. کاخ دلمه‌ باغچه بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، بدستور سلطان عبدالمجید یکم، ۳۱ امین پادشاه عثمانی، ساخته شده‌ است. این کاخ زیبا و مجلل از لوکس ترین کاخ های دوره عثمانی می باشد. در معماری این کاخ تلفیقی از هنرو معماری ترک با اروپایی به کار رفته است.

 داخل کاخ  ٣ بخش اداری – حرم سرا و سالن مرتبط بین آنهاست. کاخ از وسایل بسیار سنگین چوبی مثل بوفه ها و میزهای بزرگ خبری نیست تا لطمه ای به استحکام ساختمان نخورد. دیوارهای اطاق ها و سالن ها پر از تابلوهای نفیس است که بسیاری از آنها هدیه سلاطین و دولت مردان کشورهای دیگر به دولت عثمانی و بعدا به آتاتورک بود. بعد از بخش اداری وارد سالن سفیرها می شویم که بزرگترین سالن قصر است. سفیرها اینجا منتظر می نشستند تا به حضور سلطان برسند. بزرگترین چلچراغ بلور بوهمی در این قصر واقع شده‌است. این چلچراغ که هدیه‌ای است از طرف ملکه ویکتوریا اول، ۷۵۰ حباب و وزنی معادل ۴٫۵ تن دارد. نمونه ای از شگفتی های معماری در کاخ دلما باغچه است این کاخ در حاشیه و به موازات کانال بزرگ آبی قرار گرفته است منظره زیبا و دیدنی دریا را میتوان از تمام پنجره های این کاخ نظاره کرد.

یکی از کشورهای پر طرفدار از سوی ایرانیان کشور ترکیه می باشد ترکیه از کشورهای پر جاذبه هست که سالانه بیشترین توریست را به خود جذب می گند. اگر قصد سفر به این کشور سرسبز و زیبا را دارید باید ویزای شینگن ترکیه و وقت سفارت ترکیه را دریافت کنید وب سایت ویزای شینگن این کار را برای شما انجام خواهد داد.

 برای اخذ ویزای شینگن ترکیه ,وقت سفارت ترکیه باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن ترکیه به صورت تضمینی و فوری که با توجه به توافقی که بین دولت ایران و ترکیه وجود دارد اتباع ایرانی جهت ورود به ترکیه و اقامت تا ۹۰ روز نیاز به دریافت ویزا ندارند و چنانچه بیشتر از ۹۰ روز نیاز به حضور در ترکیه داشته باشند می بایستی می بایستی به مقامات این کشور مراجعه و در خواست دریافت ویزا بلند مدت نمایند.

توجه داشته باشید هنگام ورود حتما مهر ورود در پاسپورت شما زده شود در غیر این صورت هنگام خروج از کشور با مشکلات فراوانی ررو برو خواهید شد.

وقت سفارت ترکیه به صورت تضمینی و فوری کشور ترکیه یکی از مهم ترین مقصدهای شهروندان ایرانی برای گردش تجارت و تحصیل محسوب می‌ شود و در ایام مختلف شهرهای مختلف این کشور شاهد حضور بیشمار ایرانیان است. ولی از آنجایی که ترکیه مقصد خارجی به شمار می‌ رود، برای سفر به این کشور نیازی به دریافت ویزا وجود دارد.

منبع:  ویزای شینگن sitevisa.com

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

معرفی پارک منحصر به فرد تیوولی دانمارک

[caption id="attachment_1100" align="aligncenter" width="600"] پارک تیوولی دانمارک معرفی پارک منحصر به فرد تیوولی دانمارک[/caption]

پارک تیوولی در سال 1843 در شهر کپنهاگ دانمارک افتتاح شد. این پارک منحصر به فرد از نظر قدمت تاریخی دومین پارک در دنیا محسوب می شود. در این پارک وسایل زیادی را برای سرگرمی پیدا خواهید کرد از جمله: ترن هوایی، چرخ و فلک، تالار آینه، نمایش پانتومیم، نمایش عروسک خیمه شب بازی، تئاتر در محیط‌های سرباز، مجموعه‌ای از رستوران‌ و کافه‌ها، باغ گل‌ و سالن کنسرت به سبک معماری موروها! این پارک در سراسر دنیا شناخته و در فیلم‌های مشهوری ظاهر شده است. از قطار وحشت کلاسیک تا نمونه‌های جدید و مدرنتر آن! برای سپری کردن یک روز به یادماندنی در این پارک همه چیز مهیا است. یکی از معروف‌ترین نقاط این پارک، هتلی شبیه‌سازی شده از تاج محل هندوستان است که در زمره‌ی یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دانمارک شمرده می‌شود. این پارک در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری دانمارک شده‌ است. در سفر به دانمارک این پارک زیبا و جذاب را ا دست ندهید.

کشور دانمارک از شادترین کشورهای دنیاست. اگر می خواهید سفری شاد و هیجان انگیز را تجربه کنید به شهر کپنهاگ دانمارک بروید. برای رفتن به دانماک شما قبل از هر چیز نیاز یه ویزای شینگن دانمارک, وقت سفارت دانمارک دارید برای اخذ ویزای شینگن آلمان ,وقت سفارت آلمان باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن دانمارک به صورت تضمینی و فوری که کشور دانمارک از کشور های اتحاد شنگن می باشد و برای مسافرت به دانمارک نیاز به ویزا شنگن می باشد. حضور شخص متقاضی جهت دریافت ویزا در سفارت دانمارک الزامی می باشد ( جهت انگشت نگاری و مصاحبه ).

برای سفر به کشور دانمارک باید از کشور دانمارک یا یکی از کشورهای عضو معاهده شینگن ویزای شینگن دریافت کرد. اولین قدم برای اخذ ویزای تمامی کشورها، تعیین وقت سفارت دانمارک می باشد.

برای تحویل مدارک به سفارت دانمارک، میبایستی قبل از تحویل مدارک به سفارت دانمارک وقتی را از سفارت دانمارک اخذ نمود. حضور  شخص در سفارت آن کشور به همراه مدارک جهت مصاحبه الزامی می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا دانمارک :

  1. اصل پاسپورت متقاضی .
  2. کارت ملی و شناسنامه .
  3. ۲ قطعه عکس ۶ در ۴ رنگی با پس زمینه سفید .
  4. در صورت داشتن سند ملک اصل و کپی ترجمه شده .
  5. نامه تمکن مالی از بانک و گردش ۶ ماه آخر سپرده بانکی .
  6. در صورت داشتن ویزا شنگن و یا ویزا کشور های معتبر کپی از آنها .
  7. گواهی اشتغال به کار یا ذکر سمت و حقوق و سایقه و یا جواز کسب و یا ثبت شرکت .
  8. گواهی بازنشستگی .
  9. گواهی اشتغال به تحصیل .

منبع:  ویزای شینگن sitevisa.com

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

وقت سفارت یونان بصورت تضمینی و فوری

 وقت سفارت, وقت سفارت یونان 

وقت سفارت یونان بصورت تضمینی و فوری

وقت سفارت یونان برای اخذ ویزای شینگن یونان یکی از اولین مراحلی است که باید در سفر به کشور یونان انجام داد. کشور یونان از کشورهای عضو معاهده شینگن می باشد. در حال حاضر بسیاری از متقاضیان ویزای شینگن اقدام به گرفتن وقت سفارت یونان نموده و مهمترین علت اینکار برای آنها پایین بودن هزینه آن و زمان مناسبی که به مسافران اعلام میشود می باشد.

مدارک لازم  جهت گرفتن وقت سفارت یونان :

  • مدارک شناسایی ایرانی ازجمله شناسنامه و کارت ملی
  • داشتن گذرنامه ای که از تاریخ آن حداقل ۶ ماه پس از صدور ویزا اعتبار داشته باشد، درغیر این صورت ابتدا گذرنامه خود را تعویض و تمدید بنمایید. توجه کنید که گرفتن کپی از ۵ صفحه اول گذرنامه مسافر و حتما صفحاتی که دارای مهر ویزا هستندد ضروری خواهد بود.
  • سه قطعه عکس رنگی جدید و حداکثر سه ماهه با سایز ۳۵ میلیمتر در ۴۵میلیمتر باشد و تمام رخ.
  • ارائه مدارک وضعیت شغلی که برای مشاغل مختلف به این صورت می باشد که :
  • کارکنان رسمی باید گواهی اشتغال به کار و فیش حقوقی و گواهی مرخصی را ارائه نمایند.
  • کارکنان شرکت های خصوصی بهتر است علاوه بر اماده کردن مدارک فوق یک کپی از روزنامه رسمی یا دیگر مدارک شرکتی که درر آن مشغول به کار می باشند را ارائه نمایند.
  • کارکنانی که شغل آزاد دارند باید کارت شناسایی که از صنف کاری خود دریافت نموده اند به همراه پرینت مالی شفاف خود به سفارت ارائه کنند.
  • دانش آموزان و دانشجویان علاوه بر ارائه سند مالکیت می بایست گواهی اشتغال به تحصیل معتبر نیز به همراه داشته باشند.
  • زنان خانه دار باید پرینت مالی شخصی را که کفالت و سرگرستی وی را بر عهدا دارند ارائه نمایند.

برای کسانی که نیاز به ویزای شینگن سوئد و  وقت سفارت سوئد دارند ما به طور تضمینی و فوری این کار را برای آنها انجام خواهیم داد.

گردآوری: ویزای شینگن sitevisa.com

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

جزیره رمانتیک و دیدنی سانتورینی یونان

 جزیره سانتورینی یونان  

جزیره رمانتیک و دیدنی سانتورینی یونان[/caption]

جزیره سانتورینی که با نام "ترا(Thera)" نیز شناخته می شود یکی از رمانتیک ترین و زیبا ترین جزایر در دریای اژه در کشور یونان است و نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی خاک اصلی یونان جای دارد و از گروه جزیره‌های کیکلادس است. این جزیره که از انفجارهای آتشفشانی در طول هزاران سال به وجود آمده جزیره ای است که صخره های شیب دار، سنگ های آتشفشانی و چشم اندازهای محسورکننده ای از اقیانوس دارد. این جزیره از خانه های سفید و گنبدی شکل برروی صخره های شیب دار با مناظر فوق العاده زیبا و غروب دل انگیز دریا تشکیل شده است.

یکی از مناطق پر طرفدار و خاص برای کسانی که می خواهند ماه عسلی متفاوت و خاطره انگیز را داشته باشند جزیره سانتورینی در کشور یونان است. از تفریحات جزیره سانتورینی میتوان به شنا در سواحل شنی آتشفشان سیاه در جنوب و سواحل شرق، بازدید از مکان تاریخی آکروتیری، اشاره کرد.

زمان مناسب برای رفتن به این جزایر زیبا و باشکوه اواخر فصل بهار و اوایل فصل پاییز است چرا که در اواخر بهار زیبایی این جزایر چند برابر می شود چشم اندازهای سرسبز منطقه و آبی خوش رنگ دریا , باعث جذب هزاران گردشگر در کشور یونان می شود. اوایل فصل پاییز بیشتر گردشگران و توریستان تابستانی منطقه را ترک می کنند این جزیره آرامش بیشتری به گردشگران خود هدیه می دهد.

مسافران کشور یونان که می خواهند بصورت تضمینی و فوری ویزای شینگن یونان , وقت سفارت یونان را دریافت نمایند باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن یونان به صورت تضمینی و فوری که کشور یونان عضو اتحاد شنگن می باشد و برای مسافرت به یونان نیاز به ویزا شنگن می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا یونان:

اصل پاسپورت با اعتبار حداقل ۳ ماه بیشتز از تاریخ ویزا درخواستی .

فرم درخواست ویزا ( از سایت سفارت دریافت نمائید ) .

کارت ملی و شناسنامه .

۲ قطعه عکس رنگی ۶ در ۴ رنگی با پس زمینه سفید بدون روتوش .

در صورتی که قبلا ویزا شنگن و یا ویزا کشور معتبر دیگری دریافت کرده اید کپی از آنها و مهر های ورود و خروج .

نامه تمکن مالی و گردش ۶ ماه آخر سپرده بانکی .

گواهی اشتغال به کار که در آن تاریخ استخدام – سمت – میزان حقوق و مرخصی ذکر شده باشد به همراه فیش حقوقی . ( برای کارمنداگ و کارگران )

پروانه کسب و یا ثبت شرکت و یا کارت بازرگانی . ( برای صاحبان مشاغل ) .

گواهی بازنشستگی ( برای افراد بازنشسته ) .

گواهی اشتغال به تحصیل ( برای دانشجویان ) .

بیمه مسافرتی .

سند مالکیت ( در صورت وجود ) .

رزرو هتل و بلیط هواپیما .

گردآوری: ویزای شینگن sitevisa.com

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

معرفی موزه لوور فرانسه

 موزه لوور فرانسه  

معرفی موزه لوور فرانسه

موزه لوور پربازدیدترین موزه جهان در مرکز شهر پاریس در کشور فرانسه واقع شده‌است. بیش از ۳۵هزار اثر هنری در هشت بخش مختلف موزه لوور نگهداری می‌شود. موزه لوور از سال ۱۷۹۳ میلادی تا امروز به عنوان «موزه عمومی» فعال بوده‌است. تمرکز موزهٔ لوور روی هنر، تاریخ بشر و فرهنگ است و آثار بسیاری در این زمینه‌ها در این موزه جای گرفته‌اند که از آن جمله می‌توان به لوح حمورابی، تابلوی بانوی صخره‌ها و تابلوی مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی اشاره کرد.

ورودی موزه در زیر هرم شیشه‌ای بزرگی قرار دارد که پس از گذشتن از بازرسی امنیتی و کنترل مأموران حاضر در این قسمت، امکان ورود به محوطه زیرین این موزه از طریق پله‌های برقی برای بازدیدکنندگان فراهم می‌شود.

 این محل قبل از تبدیل به موزه یکی از کاخ‌های سلطنتی فرانسه بود. در پشت این کاخ باغ زیبایی به نام باغ تویلری وجود دارد و رو به روی باغ نیز میدان کنکورد قرار گرفته است.

 در این موزه  بخش عظیمی از آثار تاریخی و باستانی ایران نظیر مجسمه های بسیار بزرگ مربوط به بین النهرین,  آثار عتیقه باستانی، کاسه‌های گلی قدیمی، نقاشی‌های نفیس، مجسمه‌های سنگی، نقش برجسته‌ها، کتیبه‌ها، سنگ‌های حجیم و مجسمه‌های مربوط به تخت جمشید، ظروف غذا خوری، آثار مربوط به آشپزخانه، کشاورزی، لوازم جنگ، پول، شمشیرهای طلا و نقره، شمعدان و رسم الخط‌های مربوط به دوره‌های ساسانیان، دیلمیان، هخامنشیان و اشکانیان و مهمترین، زیباترین و ارزشمندترین اشیاء تاریخی ایران در این موزه بدون شک «اسب دوسر» یکی از سرستون‌های اصلی تخت جمشید می باشد که توجه بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب می کند.

مسافران عزیز اگر می خواهید از موزه لوور دیدن کنید باید به کشور پر طرفدار فرانسه سفر کنید. برای رفتن به کشور فرانسه باید ویزای شینگن فرانسه و وقت سفارت فرانسه را داشته یاشید.

برای دریافت ویزای شینگن فرانسه , وقت سفارت فرانسه طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن فرانسه, با ما برای گرفتن ویزا از مطمئن ترین روش  استفاده میکنیم که کاملا قانونی بوده و در صورت استعلام مدارک توسط سفارت قانونی بودن و ثبت رسمی شدن آن اثبات میگردد و شما بدون کوچکترین نگرانی ویزا را دریافت و از سفر خود لذت خواهید برد.

وقت سفارت فرانسه به صورت فوری در سایت ویزای شینگن برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه ندارند، انجام این کار توسط ما امکان پذیر است. همچنین ما وقت های فوری و خارج از نوبت ارائه نمیدهیم و فقط وقت های عادی که همگان امکان دریافت آن ها را دارند، دریافت میکنیم و کارمزد انجام این کار را از مشتریان دریافت میکنیم.

برای آن دسته از عزیزانی که نیاز به وقت سفارت فرانسه دارند، گرفتن وقت سفارت فرانسه امکان پذیر است.

منبع:  ویزای شینگن sitevisa.com

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

دریاچه بی نظیر کومو ایتالیا

 ویزای شینگن ایتالیا, جاذبه های ایتالیا, دریاچه کومو ایتالیا 

دریاچه بی نظیر کومو ایتالیا

کشور ایتالیا دارای جاذبه های گردشگری و توریستی فراوانی می باشد یکی از جاذبه های بی نظیر و جذاب آن دریاچه کومو است. این درباچه که با نام لاریو نیز شناخته می‌شود در  لمباردی در شمال ایتالیا و در ۲۵ کیلومتری میلان واقع شده که از تجمع آب کوهستان‌ها، رودخانهٔ آدا و سایر رودها به وجود آمده‌ است. دریاچه کومو فعالیت‌های متنوعی از جمله ماهی گیری را به گردشگران تور ایتالیا ارائه می‌دهد. . قایق سواری روی دریاچه و توفقی کوتاه در چندتا از روستاهای اطراف شاید بهترین تفریح کومو باشد که یک روز کامل زمان نیاز دارد. این دریاچه به خاطر ویلاهای زیبایی که در زمان رم باستان ساخته شده اند، معروف شده است. باغ های حیرت انگیزی که از آب و هوای معتدل بهره مند هستند زیبایی این دریاچه را دو چندان می کند.

گردشگران عزیزی که می خواهند به کشور محبوب ایتالیا سفر کنند و از زیباییهای بی نظیر این کشور لذت ببرند باید ویزای شینگن ایتالیا را داشته باشند. برای دریافت ویزای شینگن ایتالیا قبل از هر چیزی باید برای اخذ وقت سفارت ایتالیا اقدام کنند.

 جهت اخذ ویزای شینگن ایتالیا و وقت سفارت ایتالیا  باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

 کشور ایتالیا عضو اتحاد شینگن می باشد و برای سفر به ایتالیا نیاز به ویزای شینگن می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای ایتالیا :

  1. اصل پاسپورت با اعتبار حداقل ۳ ماه بیشتز از تاریخ ویزا درخواستی  .
  2. فرم درخواست ویزا ( از سایت سفارت دریافت نمائید ) .
  3. کارت ملی و شناسنامه .
  4. ۲ قطعه عکس رنگی ۶ در ۴ رنگی با پس زمینه سفید بدون روتوش .
  5. در صورتی که قبلا ویزا شنگن و یا ویزا کشور معتبر دیگری دریافت کرده اید کپی از آنها و مهر های ورود و خروج .
  6. نامه تمکن مالی و گردش ۶ ماه آخر سپرده بانکی .
  7. گواهی اشتغال به کار که در آن تاریخ استخدام – سمت – میزان حقوق و مرخصی ذکر شده باشد به همراه فیش حقوقی . ( برای کارمنداگ و کارگران ) .
  8. پروانه کسب و یا ثبت شرکت و یا کارت بازرگانی . ( برای صاحبان مشاغل ) .
  9. گواهی بازنشستگی ( برای افراد بازنشسته ) .
  10. گواهی اشتغال به تحصیل ( برای دانشجویان ) .
  11. بیمه مسافرتی .
  12. سند مالکیت ( در صورت وجود ) .
  13. رزرو هتل و بلیط هواپیما .

 وقت سفارت ایتالیا به صورت تضمینی و فوری در سایت ویزای شینگن که برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه ندارند، انجام این کار توسط ما امکان پذیر است. همچنین ما وقت های فوری و خارج از نوبت ارائه نمیدهیم و فقط وقت های عادی که همگان امکان دریافت آن ها را دارند، دریافت میکنیم و کارمزد انجام این کار را از مشتریان دریافت میکنیم.

برای مسافرانی که نیاز به  وقت سفارت ایتالیا دارند، گرفتن وقت سفارت ایتالیا امکان پذیر است.

مراحل گرفتن وقت سفارت ایتالیا

ارسال تصویر پاسپورت

دریافت وقت مصاحبه ایتالیا توسط ما

واریز مبلغ توسط شما

ارسال وقت تعیین شده برای شما

منبع:  ویزای شینگن sitevisa.com

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

وقت سفارت سوئد

وقت سفارت سوئد

 وقت سفارت, وقت سفارت سوئد

وقت سفارت سوئد

سوئد کشوری کم جمعیت ، در اروپای شمالی ، کشوری امن برای زندگی و مسافرت است ابن کشور از نظر موقعیت جغرافیایی در منطقه اسکاندیناوی قرار گرفته و از نطر آب و هوایی نیز یکی از بهترین کشورهایی دنیا می باشد. چنانچه به هر دلیل قصد سفر به کشور سوئد را دارید ، اولین قدم گرفتن وقت سفارت سوئد به منظور مصاحبه و انگشت نگاری و ارائه مدارک مربوطه است. کشور سوئد عضو اتحادیه اروپا و معاهده شنگن می باشد و با داشتن ویزای شینگن سوئد به راحتی میتوانید به بقیه کشورهای شینگن نیز سفر کنید.

مدارک لازم جهت دریافت وقت سفارت سوئد: 

  1. عکس یا کپی صفحه اول پاسپورت
  2. عکس 4*3
  3. شماره تلفن در دسترس ، جهت هماهنگی و پیگیری

سایت ویزای شینگن مفتخر است به مسافران محترم که می خواهند به کشور زیبای بلژیک سفر کنند در امر اخذ ویزای شینگن بلژیک , وقت سفارت بلژیک , تکمیل مدارک مورد نیاز, یاری نماید.

گردآوری: ویزای شینگن sitevisa.com

  • آرش امینی