ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

موزه فضای باز دانمارک، قدیمی ترین موزه باز در جهان

 جاذبه های دانمارک، موزه فضای باز دانمارک

موزه فضای باز دانمارک، قدیمی ترین موزه باز در جهان

موزه فضای باز دانمارک درای ۸۶ هکتار مساحت است که ۵۰ مزرعه، آسیاب و خانه متعلق به سال های ۱۶۵۰ تا۱۹۴۰ میلادی را در خود جای داده است. این موزه یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین موزه باز جهان محسوب می شود که هر سال بر تعداد بازدیدکنندگان آن افزوده می شود.
ساختمان های واقعی از مکان های واقعی سرتاسر دانمارک و جزائر فارو، بعلاوه از استان های جنوبی سوئد و شمالی آلمان که قبلا جزئی از خاک دانمارک بوده به این مکان منتقل شده تا تاریخ دانمارک در طول سالهای گذشته را به نمایش بگذارد و در یک مکان  کل تاریخ دانمارک را به چشم نظاره کنید. موزه فضای باز یکی از مکان های دیدنی کشور دانمارک است که در محوطه آن و داخل خانه های این موزه افرادی با لباس های محلی قرار گرفته اند که شیوه زندگی اهالی قدیمی دانمارک را به نمایش بگذارند تا بینندگان با تاریخ کهن دانمارک آشنا شوند. ساعت کار یان این موزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد ظهر است که روز دوشنبه هم تعطیل می باشد.
دانمارک کشوری محبوب در نزد گردشگران می باشد که توریستان با ورود به این کشور می توانند از نزدیک تماشاگر مکان های دیدنی آن مانند جزایر فارو، پارک تیوولی، قلعه اگسکوف و چشم اندازهای بی نظیر طبیعت زیباییش باشند. هر نقطه از دانمارک مکانی جذاب برای داشتن یک روز عالی دارد.

جهت دریافت ویزای شینگن دانمارک, وقت سفارت دانمارک طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن دانمارک به صورت تضمینی و فوری که کشور دانمارک از کشور های اتحاد شینگن می باشد و برای مسافرت به دانمارک نیاز به ویزا شنگن می باشد. حضور شخص متقاضی جهت دریافت ویزا در سفارت دانمارک الزامی می باشد ( جهت انگشت نگاری و مصاحبه ).

برای سفر به کشور دانمارک باید از کشور دانمارک یا یکی از کشورهای عضو معاهده شینگن ویزای شینگن دریافت کرد. اولین قدم برای اخذ ویزای تمامی کشورها، تعیین وقت سفارت دانمارک می باشد.

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۷/۱۰/۰۶
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی