دریافت ویزای شینگن سوئیس ویژه ۲۵ آبان 

 ویزای شینگن سوئیس، وقت سفارت سوئیس

دریافت ویزای شینگن سوئیس در ۲۵ آبان

 ویزای شینگن سوئیس ویژه ۲۵ آبان را در کمترین زمان ممکن از مشاورین و متخصصین ما دریافت نمایید. سوئیس کشوری اروپایی با طبیعتی بکر و بی نظیر و مکان های دیدنی لذت بخش به عنوان کشوری محبوب در نزد گردشگران شناخته شده است. از این رو با  سالانه گردشگران زیادی عازم این کشور زیبا می شوند. از آنجایی که سوئیس عضو کشورهای معاهده شینگن می باشد جهت سفر به این کشور نیازمند اخذ ویزای شینگن سوئیس می باشید.

در ابتدای کار باید جهت دریافت ویزای سوئیس ۱۰ روز کاری بگذرد و هم چنین برای گرفتن وقت مصاحبه از سفارت سوئیس باید ۹۰ روز قبل از روز سفر اقدام نمایید. مصاحبه در سفارت سوئیس فقط حضوری پذیرفته می شود. بعد از تعیین وقت مصاحبه بایداز طری ق اینترنت فرم درخواست را دانلود و تکمیل نماییم و هم چنین مدارک لازم جهت اخذ ویزای سوئیس  را تکمیل نماییم و بعد از انجام این کارها باید به سفارت سوئیس برای تحویل مدارک و انگشت نگاری  مراجعه نماییم.

خوب است بدانید اغلب اخذ ویزای سوئیس از نوع C می باشند. این نوع  که به ویزای توریستی معروف است دارای مدت زمان ۹۰ روز می باشد که از آن می‌توان علاوه بر گردشگری و تفریح در کشور سوئیس برای ملاقات بستگان، ماموریت‌های کاری یا سفرهای درمانی استفاده کرد. هزینه صدور این نوع ویزای محبوب برای افراد بالای ۱۲ سال معادل ۶۰ یورو (به ازای هر نفر) و کودکان بین ۶ تا ۱۲ سال معادل ۳۵ یورو (به ازای هر نفر) و کودکان زیر ۶ سال رایگان می باشد.
یونان کشوری زیبا و پر جاذبه برای یک سفر گردشگری می باشد. اگر قصد سفر به یونان را دارید و می خواهید سفری به یاد ماندنی را در یونان سپری کنید می توانید  ویزای شینگن یونان ویژه ۱۵ مهر را در کمترین زمان ممکن از مشاورین ما دریافت نمایید.

منبع: ویزای شینگن