ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

کلیسای کوچک آبی در اسلواکی

 جاذبه های اسلواکی، کلیسای کوچک آبی

کلیسای کوچک آبی در اسلواکی

کلیسای کوچک آبی بین سال‌های ۱۹۰۷-۱۹۱۳ در خیابان بِزروتووا (Bezrucova) در فاصله اندکی از میدان اصلی ساخته شد. این بنا یکی از زیباترین شاهکارهای سبک معماری آرنوو در جهان است. این بنای زیبا توسط معماری مجارستانی در قرن بیستم طراحی شده است. این کلیسا یکی از کلیساهای منخصر بفرد و زیبا در اروپا می باشد به دلیل رنگ نما، موزاییک، majolicas و سقف و داخل این بنا که به رنگ زیبای آبی لعابی است نام این کلیسا را کلیسای کوچک آبی گذاشته اند. ورودی های اصلی و جانبی این بنا با دو ستون رومانیایی محصور شده اند. این کلیسا یک راهروی اصلی و برجی استوانه‌ای به ارتفاع ۳۶.۸ متر دارد و طراحی خارجی آن به سبک آرنووی مجارستانی بوده و با کاشی‌های ماجولیکای آبی درخشان و زیبا تزئین شده است. نام دیگر این کلیسا «کلیسای سنت الیزابت» می باشد. کلیسای کوچک آبی دارای یک دبیرستان و خانه برای کشیش می باشد.

کشور اسلواکی یکی از کشورهای واقع در مرکز اروپاست. این کشور اروپای مرکزی جمعیتی در حدود پنج و نیم میلیون نفر دارد و به‌عنوان یکی از کشورهای ارزان جهت سفر توریستی مطرح می‌باشد از این رو مورد پسند خیلی از گردشگران قرار گرفته است . سالانه بسیاری از گردشگران با سفر به اسلواکی و شهر آن و دید و بازدید از جاذبه های آن نظیر کاخ پریمات، قلعه براتیسلاوا  و ….. سفری به یادماندنی را تجربه می کنند.

برای دریافت ویزای شینگن اسلواکی, وقت سفارت اسلواکی طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن اسلواکی به صورت تضمینی و فوری که اسلواکی عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد و برای مسافرت به اسلواکی نیاز به ویزا شنگن دارید.

نکاتی در مورد ویزا اسلواکی :

جهت دریافت ویزا شنگن اسلواکی حداقل ۶ هفته زودتر از تاریخ مسافرت اقدام نمائید .

جهت گرفتن وقت سفارت اسلواکی می توانید به صورت تلفنی و حضوری در سفارت اسلواکی اقدام نمائید .

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۷/۰۷/۱۱
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی