ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

کوهستان تاترا بهشت کوچک لهستان

 جاذبه های لهستان، کوهستان تاترا

کوهستان تاترا بهشت کوچک لهستان

کوهستان تاترا یکی از برترین مکان های محبوب در نزد گردشگران می باشد که مرز طبیعی میان اسلواکی و لهستان را تشکیل می دهد. تاترا تنها کوهستان لهستان است که شباهت زیادی به کوهستان آلپ دارد و مرتفع ترین بخش رشته کوه های کارپات مرکزی را تشکیل می دهد و با چشم اندازه های بی نظیرش چشم هر بیننده را مجذوب زیباییهای خود می کند.
کوه های این کوهستان زیبا عرضی بین ۱۴ تا ۲۴ کیلومتر دارند و حدود ۳۰۰ قله از آن ها از نظر ارتفاع بررسی و نامگذاری شده اند. اگر برای رفتن به این کوهستان به دنبال بلندترین قله آن هستید خوب است بدانید که بلندترین کوه این رشته کوه، کوه «گرلاچ» است که ۲٫۶۵۵ متر ارتفاع دارد.  با سفر به لهستان و دیدن این کوهستان شما می توانید از جاذبه هایی مثل دره هایی ژرف، دریاچه ها، رودخانه های پرآب و حیات وحشی متنوع دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید.
این کوهستان دارای قلل زیبای بسیاری است اما قله لومنیکی استیت با ارتفاع ۲۶۳۴ متریکی از پربازدیدترین کوه های کوهستان تاترا است چرا که در دامنه این کوه یک تله کابین هست که به راحتی گردشگران مشتاق را به روی قله می رساند و با رسیدن به روی این قله شما کوهستان تاترا را مانند بهشتی خواهید دید و  از چشم اندازهای بدیع این کوهستان لذت میبرید. این کوهستان به خاطر داشتن نواحی مناسبی برای اسکی یکی از محبوب ترین مکان ها برای طرفداران این تفریح زمستانی است و بیشتر پیست های اسکی اسلواکی در این کوهستان قرار دارد. از مکان های جذاب که در این کوهستان واقع شده و حس خوبی را به گردشگران می دهد میشود به دریاچه  Morskie Oko اشاره کرد. این دریاچه دارای زیبایی های بی نظیری می باشد که برای گردشگران جذاب و دیدنی است. در سفر به لهستان می توانید علاوه بر دیدن طبیعت زیباییش به دیدن جاذبه های تاریخی چون میدان قلعه، قلعه مالبورگ و…. بروید و سفری هیجانی و خوش را تجربه کنید.

جهت اخذ ویزای شینگن لهستان ,وقت سفارت لهستان باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن لهستان به صورت تضمینی و فوری که کشور لهستان عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد و شما جهت مسافرت به لهستان به ویزا شنگن نیاز دارید. حضور شخض متقاضی ویزا در محل سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری برای ویزای لهستان و شنگن الزامی می باشد. کسانی که قصد سفر به لهستان را دارند در امر تعیین وقت سفارت لهستان تضمینی و پرداختی هزینه های سفارت یاری می نماییم.
منبع: ویزای شینگن

  • ۹۷/۱۱/۱۱
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی