ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 ویزای شینگن یونان

موزه تاریخ هنر  در سال 1891 همزمان با موزه تاریخ طبیعی توسط امپراتور فرانتس ژوزف من از اتریش - مجارستان ساخته شد و شروع به کار کرد. این موزه یکی از موزه های زیبا در اروپا می شود. هر دو موزه تاریخ هنر و تاریخ طبیعی از لحاظ شکل ساختاری مانند هم میباشند و طراحی هر دوی آن توسط گات فراید و کارل صورت گرفته است. موزه تاریخ هنر یکی از گنجینه های هنر در شهر وین می باشد. نمای این موزه به شکل مستطیل و دارای گنبدی به ارتفع 60 متر و داخل موزه با سنگ های مرمر, گچ, طلا تزئین شده است و هم چنین روی دیوارها نقاشی های زیبا و بی نظیر قرار دارند که هر بازدیدکننده را ساعتها محو تماشای خود می کنند. این موزه دارای دیدی های جذاب و بسیاری می باشد که در یک روز نمی شود از تمام کارهایش دیدن کنید پس بهتر است به بخشی که دوست دارید بروید و از بودن در این موزه لذت ببرید.

در جناح غربی طبقه‌ی‌ هم‌کف، که وقتی وارد می‌شوید در سمت راستتان است، آثاری از مصر، یونان و روم را نمایش می‌دهند و در جناح شرقی هم مجموعه‌ای از مجسمه‌ها و آثار تزئینیِ هنرمندان اتریشی دوره‌ی باروک، رنسانس و سده‌های میانه را می‌بینید.

گالریِ طبقه‌ی اول مهم‌ترین بخش موزه است که آثار نقاشانی مثل بروگل، دورر، روبنس، رامبراند، ون‌دایک،کاواجیو، کاوالتو و خیلی‌های دیگر را نمایش می‌دهد. جناح شرقی این طبقه را به نقاشان آلمانی، هلندی و فلمیش اختصاص داده‌اند و جناح غربی را هم به نقاشانی مثل تیتیَن، رافائل، تینتورتو و برناردو بلوتو. در جناح غربی، پرتره‌هایی را هم که نقاشان مختلف از هابسبورگ‌ها کشیده‌اند می‌بینید.

اتریش کشوری توریست پذیر می باشد چرا که از طبیعتی بکر و مکان های تاریخی و جاذبه های دیدنی بسیاری برخوردار است. در این کشور گردشگران شاهد زیبایی هایی دیگری نظیر دهکده هالستات اتریش, کاخ شونبرون و..... می باشند و از سفر و بودن در کشور اتریش لذت میبرند.

جهت اخذ ویزای شینگن اتریش و وقت سفارت اتریش باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن اتریش به صورت تضمینی و فوری که یکی از مسائل مهمی که همیشه برای ادامه تحصیل و زندگی در خارج از کشور برای متقاضیان حائز اهمیت است.

مدارک لازم جهت اخذ سریع و ارزان ویزای اتریش:

  • اصل گذرنامه با ۳ ماه اعتبار از تاریخ انقضای مدت ویزا و دارای حداقل ۲ صفحه خالی ( امضا شده )
  • اصل گذرنامه های باطل شده ( در صورت وجود ) و کپی از روادید شینگن
  • فرم ویزا با امضای مسافر
  • تکمیل فرم مشخصات فردی
  • دو قطعه عکس ۳.۵ در ۴.۵ رنگی با زمینه سفید ، از روبرو و جدید

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

آمالفی محبوبترین شهر ساحلی در ایتالیا

 شهر آمالفی در ایتالیا 

آمالفی محبوبترین شهر ساحلی در ایتالیا[/caption]

آمالفی شهری ساحلی و رنگارنگ در بالای صخره ها با ویویی بی نظیر که هر گردشگر را برای روزها به خود مجذوب می کند  این شهر در ساحل جنوبی شبه جزیره سالرنو, در منطقه کامپانیا و در جنوب کشور ایتالیا واقع شده است.  دارای آب و هوای گرم مدیترانه ای و یک نوار ساحلی زیبا به طول ۴۰ کیلومتر است. این خصوصیات آمالفی باعث شده که از زیباترین و محبوبترین مناطق توریستی و گردشگری ایتالیا و جهان محسوب شود و سالانه پذیرای هزاران نفر گردشگر باشد. در این منطقه صنایع محلی مانند سرامیک‌سازی بسیار مورد اقبال گردشگران قرار می‌گیرد.

  آمالفی (Amalfi)، تاریخچه‌ای پر فراز و نشیب دارد. طی قرون یازده و دوازده، آمالفی منطقه‌ی دوک نشینی بود که شهری به همین نام مرکزیت آن را برعهده داشت. سپس توسط ایالت سالرنو ( Salerno) تحت کنترل درآمد و پس از وحدت ایتالیا، آمالفی بر روی صنعت گردشگری تمرکز کرد تا در سال 1997 ساحل آمالفی به عنوان میراث جهانی یونسکو به عنوان چشم‌انداز فرهنگی برگزیده شد.

 ایتالیا کشوری زیبا و حیرت انگیز در جنوب قاره اروپاست که از نظر گردشگری دارای مناطق محبوب و توریستی بی شماری می باشد. عزیزانی که می خواهند به ایتالیا سفر کنند در برنامه گردشگری خود علاوه بر گذراندن یک روز به یادماندنی در شهر ساحلی آمالفی دیدن برج کج پیزا و دریاچه کومو را نیز قرار دهند و یک سفر رویایی و آرام را تجربه کنند.

جهت اخذ ویزای شینگن ایتالیا و وقت سفارت ایتالیا باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن ایتالیا به صورت تضمینی و فوری که کشور ایتالیا عضو اتحاد شینگن می باشد و برای سفر به ایتالیا نیاز به ویزا شینگن می باشد. جهت دریافت ویزا شینگن حضور شخص متقاضی در تاریخ تعیین شده از طرف سفارت جها انگشت نگاری و مصاحبه الزامی می باشد.

وقت سفارت ایتالیا به صورت تضمینی و فوری در سایت ویزای شینگن که برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه ندارند، انجام این کار توسط ما امکان پذیر است.

منبع: وقت سفارت

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰


 ویزای شینگن ایتالیا  

ویزای شینگن ایتالیا ویژه 22 آذر ماه[/caption]

ویزای شینگن ایتالیا ویژه 22 آذر ماه را در کمترین زمان ممکن از ما دریافت کنید. ایتالیا یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که در جنوب این قاره قرار دارد. برای سفر به این کشور اروپایی شما نیازمند به اخذ ویزای شینگن ایتالیا می باشید.

 متقاضیان اخذ ویزای شینگن ایتالیا اولین کاری که باید انجام دهند باید فرم تقاضای ویزا را تکمیل کنند. در مرحله بعد باید وقت سفارت ایتالیا را بگیرید و در وقت تعیین شده از طرف سفارت, در محل سفارت ایتالیا برای تحویل مدارک و انجام مصاحبه برای ویزای ایتالیا حاضر باشید. تمام مدارک را باید به صورت کاغذی همراه داشته باشید.

 اعتبار ویزا بستگی به تصمیم سفارت ایتالیا و نوع درخواست شما دارد. پس از صدور ویزای ایتالیا سفارت برچسب ویزا را در گذرنامه شما می‌چسباند. این برچسب شامل تمام اطلاعات اصلی ویزای ایتالیا مانند تاریخ اعتبار و میزان دفعاتی که می‌توانید با آن سفر کنید. ایتالیا دارای چند نوع ویزا می باشد که از بین آنها ویزای توریستی پر طرفدار می باشد. این نوع ویزا مخصوص سفرهای تفریحی کوتاه مدت برای افرادی صادر می‌شود که به منظور گردش و بازدید از جاذبه‌های ایتالیا قصد اقامت چند روزه تا سه ماهه را در این کشور زیبا دارند.

 مسافرانی که می خواهند به اتریش سفر کنند و زیبایی این کشور را از نزدیک تماشا کنند می توانند ویزای شینگن اتریش ویژه ۲۴ آذر را بصورت تضمینی از وب سایت ویزای شینگن دریافت کنند.

منبع: http://sitevisa.com/

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

 قلعه آکرشوس نروژ

قلعه آکِرشوس با قرار داشتن در لبه یک پرتگاه در مرکز شهر اسلو پایتخت کشور نروژ توسط شاه «هاکون پنجم» در اواخر قرن ۱۳بنا شد. این دژ به دریا نزدیک بود از این نظر بسیار مهم بود و نیروهای دریایی در محافظت از تجارت نروژ که در آن زمان بیشتر از طریق آب‌ها صورت می‌گرفت نقش بسزایی داشتند.

 قلعه آکرشوس هنوز هم یک مکان نظامی به شمار می‌رود اما امکان بازدید از آن برای گردشگران وجود دارد. علاوه بر استحکامات نظامی، موزه نیروی‌های مسلح نروژ و موزه مقاومت نروژ از دیگر مواردی هستند که طی بازدیدتان می‌توانید به آن‌ها سر بزنید. خاندان سلطنتی نروژ در مقبره سلطنتی همین قلعه دفن شده‌اند. آکرشوس روزی به عنوان زندان مورد استفاده قرار می گرفت و چند تن از مجرمین مشهور و زندانیان سیاسی کشور در آنجا حبس شد‌ه‌اند.

کشور نروژ دارای جاذبه های بی نظیر و زیبایی می باشد که گردشگران زیادی را علاقه مند به خود کرده است تا برای یکبار هم شده است به این کشور دیدنی سفر کنند. مسافران و گردشگران می توانند مکان های دیدنی و جذاب نروژ مانند کلیسای چوبی هدال استاوکرک , آبشار ورینگفوسن و  سواحل چشم نواز  را ببینند و روزهای زیبا و لذت بخشی را در خاطرات خود به ثبت برسانند.

برای اخذ ویزای شینگن نروژ و وقت سفارت نروژ باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

نروژکشوری عضو پیمان شینگن می باشد که هر گردشگر و مسافری برای سفر به این کشور مستلزم به اخذ ویزای شینگن نروژ می باشد.

کشور نروژ عضو اتحادیه ی اروپاست و مانند تمام کشور های شینگن نیاز به اخذ ویزای شینگن نروژ و وقت سفارت نروژ جهت مصاحبه و انگشت نگاری می باشد. ابتدا باید تلفنی، حضوری یا از طریق سایت رسمی سفارت برای مصاحبه حضوری وقت سفارت نروژ را بگیرید و در روز مشخص شده با همراه داشتن پرینت ایمیل سفارت به کنسولگری نروژ مراجعه کنید.

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی