ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

غار ملیسانی تلفیقی زیبا از دریاچه و جنگل در یونان

 جاذبه های یونان، غار ملیسان

غار ملیسانی تلفیقی زیبا از دریاچه و جنگل در یونان

غارملیسانی که درونش دریاچه ای زیبا واقع شده است در جزیره کفالونیا قرار دارد و به عنوان یکی از زیباترین غارهای دنیا معرفی شده است. جنگلها و صخره های بلندی اطراف غار را احاطه کرده اند و باعث زیبایی دو چندان این غار شده است. آب داخل این غار شفاف است که گردشگران سوار بر قایق بر روی آب زلال این دریاچه شگفت انگیز  دور می زنند و از زیبایی های وصف نشدنی این غار لذت می برند.
غار ملیسانی دارای ۳.۵ کیلومتر طول، ۴۰ متر عرض و ۳۶ متر ارتقاع می باشد. این غار که یک پدیده زمین شناسی است ، بر اثر انحلال سنگ به وجود آمده است. طی این فرآیند سنگهای آهکی در اثر ورود آب نابود شده و چاله به وجود آورده ان . این غار و دریاچه اش در سال ۱۹۵۱ کشف شد . در اثر حفاری ها بخشی از سقف فرو ریخت ولی همین امر باعث زیبایی خیره کننده ای شد.
ابن غار یکی از زیباترین جاذبه های کشور یونان می باشد که باید از نزدیک به تماشای آن نشست. بهترین زمان برای دیدن این غار در نیمه‌های یک روز آفتابی است. البته بسیاری می‌گویند بازدید از این غار، صبح‌ها و غروب‌ها هم جذابیت خود را دارد.
یونان کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان است که دارای طبیعت بکر و بی نظیر می باشد هر ساله بر تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان این کشور اروپایی افزوده می گردد. در سفر به یونان دیدن آکروپلیس یکی از باشکوه ترین سازه تاریخی که در شهر آتن یونان است  فراموش نکنید.

 باید برای اخذ ویزای شینگن یونان و وقت سفارت یونان طبق اطلاعات ذیل اقدام کنید.

ویزای شینگن یونان به صورت تضمینی و فوری که کشور یونان عضو اتحاد شینگن می باشد و برای مسافرت به یونان نیاز به ویزا شینگن می باشد.

وقت سفارت یونان برای اخذ ویزای شینگن یونان یکی از اولین مراحلی است که باید در سفر به کشور یونان انجام داد. کشور یونان از کشورهای عضو معاهده شینگن می باشد.
منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

اخذ ویزای ایتالیا ویژه ۷ آذر ماه

 ویزای شینگن ایتالیا، وقت سفارت ایتالیا

ویزای شینگن ویژه ۷ آذر ماه

 اخذ ویزای شینگن ایتالیا ویژه ۷ آذرماه را بصورت تضمینی و فوری از مشاورین ما دریافت نمایید. کشور ایتالیا یکی از زیباترن مقصدهای گردشگری اروپا می باشد که هر سال بر تعداد بازدید کنندگان این کشور افزوده می گردد. برای سفر به این کشور جذاب قبل از هر چیز نیاز به اخذ ویزای شینگن ایتالیا را دارید.
یکی از ویزاهایی که امروزه مورد توجه خیلی از گردشگران قرار گرفته است ویزای توریستی ایتالیا می باشد. ویزای توریستی برای افرادی صادر می‌شود که به منظور گردش و بازدید از مکان های دیدنی ایتالیا قصد اقامت چند روزه تا سه ماهه را در این کشور زیبا دارند.
اولین کاری که باید برای اخذ ویزای هر کشوری انجام دهید تکمیل قرم تقاضای ویزای می باشد که این فرم بصورت رایگان در وب سایت سفارت میشود دانلود کرد. بعد از آن از طریق سیستم تعیین وقت روز مور نظر خود را مشخص کنید. در پایان در روز تعیین شده برای انجام مصاحبه و تحویل مدارک به محل سفارت ایتالیا مراجعه فرمایید.
برای درخواست ویزا، افراد بزرگسال با مبلغی معادل ۶۰ یورو به سفارت بپردازند، برای افراد ۶ تا ۱۲ سال به ازای هر نفر ۳۵ یورو دریافت می‌شود و برای افراد کمتر از ۶ سال هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. همچنین، همسر، والدین و فرزندان شهروندان اتحادیه اروپا از پرداخت این هزینه معاف هستند.

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

کلیسای کوچک آبی در اسلواکی

 جاذبه های اسلواکی، کلیسای کوچک آبی

کلیسای کوچک آبی در اسلواکی

کلیسای کوچک آبی بین سال‌های ۱۹۰۷-۱۹۱۳ در خیابان بِزروتووا (Bezrucova) در فاصله اندکی از میدان اصلی ساخته شد. این بنا یکی از زیباترین شاهکارهای سبک معماری آرنوو در جهان است. این بنای زیبا توسط معماری مجارستانی در قرن بیستم طراحی شده است. این کلیسا یکی از کلیساهای منخصر بفرد و زیبا در اروپا می باشد به دلیل رنگ نما، موزاییک، majolicas و سقف و داخل این بنا که به رنگ زیبای آبی لعابی است نام این کلیسا را کلیسای کوچک آبی گذاشته اند. ورودی های اصلی و جانبی این بنا با دو ستون رومانیایی محصور شده اند. این کلیسا یک راهروی اصلی و برجی استوانه‌ای به ارتفاع ۳۶.۸ متر دارد و طراحی خارجی آن به سبک آرنووی مجارستانی بوده و با کاشی‌های ماجولیکای آبی درخشان و زیبا تزئین شده است. نام دیگر این کلیسا «کلیسای سنت الیزابت» می باشد. کلیسای کوچک آبی دارای یک دبیرستان و خانه برای کشیش می باشد.

کشور اسلواکی یکی از کشورهای واقع در مرکز اروپاست. این کشور اروپای مرکزی جمعیتی در حدود پنج و نیم میلیون نفر دارد و به‌عنوان یکی از کشورهای ارزان جهت سفر توریستی مطرح می‌باشد از این رو مورد پسند خیلی از گردشگران قرار گرفته است . سالانه بسیاری از گردشگران با سفر به اسلواکی و شهر آن و دید و بازدید از جاذبه های آن نظیر کاخ پریمات، قلعه براتیسلاوا  و ….. سفری به یادماندنی را تجربه می کنند.

برای دریافت ویزای شینگن اسلواکی, وقت سفارت اسلواکی طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن اسلواکی به صورت تضمینی و فوری که اسلواکی عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد و برای مسافرت به اسلواکی نیاز به ویزا شنگن دارید.

نکاتی در مورد ویزا اسلواکی :

جهت دریافت ویزا شنگن اسلواکی حداقل ۶ هفته زودتر از تاریخ مسافرت اقدام نمائید .

جهت گرفتن وقت سفارت اسلواکی می توانید به صورت تلفنی و حضوری در سفارت اسلواکی اقدام نمائید .

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

پارک فوندل، بزرگترین پارک در آمستردام

 جاذبه های هلند، پارک فوندل

پارک فوندل، بزرگترین پارک آمستردام

 پارک فوندل با قدمتی ۱۴۰ ساله و مساحتی در حدود ۴۷ هکتار به عنوان بزرگترین پارک در قلب آمستردام در کشور هلند واقع شده است. که محل مناسبی برای استراحت و دوری از شلوغی شهر می باشد. پارک فوندل در سال ۱۸۶۵ میلادی به عنوان محلی برای اسب‎سواری و گردش افتتاح گردید و در سال ۱۸۷۷ میلادی این پارک به فضایی جهت استراحت و آرامش گردشگران تبدیل گردید.
در داخل این پارک چندین مجسمه برنزی خود نمایی می‌کند که یکی از آنها مجسمه شاعر هلندی، فوندل است که نام این پارک از این مجسمه گرفته شده است. پیست دوچرخه سواری، فضاهای گلکاری شده، دریاچه و چمن  این پارک را مکانی ناسب برای استراحت، پیاده روی، عکاسی و حتی نشستن مبدل کرده است.  در این پارک زیبا در طول فصل تابستان فعالیت های هنری مانند تئاتر، موسیقی و حرکات نمایشی اجرا می‌گردد. این پارک همچینین دارای یک سالن نمایش و یک موزه ملی فیلم می باشد . فیلم های که در اینجا به نمایش در می آیند طیف وسیعی از فیلم های صامت قرن نوزدهم تا تولیدات دیجیتال معاصر می باشد.
هلندکشوری محبوب با مکان های دیدنی فراوان که سالانه پذیرای گردشگران و مسافران بسیاری می باشد. بزرگترین شهر هلند آمستردام و بزرگترین مرکز جذب توریست در این کشور می باشد که این شهر زیبای هلند داری مکان های زیبایی مانند کاخ سلطنتی آمستردام، پل ماهرخه و ….می باشد که در سفر به این کشور دیدن این مکان های جذاب را از دست ندهید.

کشور هلند یکی از کشورهای عضو معاهده شینگن می باشد که برای سفر به این کشور لاله های رنگی باید قبل از هر چیز برای اخذ ویزای شینگن هلند اقدام کرد. برای اخذ وقت سفارت هلند و ویزای شینگن هلند باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن هلند به صورت تضمینی و فوری همانطور که می دانید کشور هلند عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و برای مسافرت به هلند نیاز به ویزای شینگن دارید و حضور شخص متقاضی ویزا در زمان اعلام شده از طرف سفارت جهت دریافت ویزای شینگن هلند الزامی می باشد. برای اخذ ویزای تمامی کشورها، تعیین وقت سفارت و حضور در سفارت آن کشور به همراه مدارک لازم جهت مصاحبه اولین قدم می باشد.

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی