ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دره دورو، دره ای رویایی در پرتغال

 جاذبه های گردشگری پرتغال، دره دورو

دره دورو، دره ای رویایی در پرتغال

دره دورو، دره ای سبز با منظره های خیرکننده در شمال کشور پرتغال قرار گرفته است. از این دره رویایی رودخانه ای میگذرد که دو کشور پرتغال و اسپانیا را به هم متصل می کند. در جلوی آب خروشان این رودخانه ۸ سد تشکیل داده اند که آبهای پرتلاطم این منطقه را آرام تر کرده است. گذر رودخانه از این دره تنها عامل زیبایی و شگفتی این دره نیست بلکه آن چه که باعث زیبایی وصف نشدنی این دره شده است باغ های سرسبز درخت بادام و تپه های زیبا اطراف دره دورو می باشد.
در سفر به کشور پرتغال و دیدن از این دره زیبا می توانید با قایق های تفریح در رودخانه آرام این دره گشت و گذاری بزنید و از این منطقه بکر و جذاب دیدن کنید. در این دره شما شاهد انگورهای خوشمزه خواهید بود. این دره بخاطر تهیه و عرضه انگور به شرکت های پورت معروف است. در واقع انواع نام های مشهور را در تاکستان های روی تپه ها را می توانید ببینید. این دره بهشتی در میان مردم به سرزمین عرفان و سحر و سنت مشهور است. کمتر کسی است که به کشور پرتغال سفر کند و از دیدن این دره غافل شود.
کشور پرتغال در جنوب غربی اروپا واقع شده است و جزو کشورهای محبوب در نزد گردشگران و توریستان می باشد. پرتغال دارای طبیعتی بکر و جذاب مانند ساحل نیروی دریایی و جاذبه های بی نظیری دیگری مانند برج بلم و کاخ زیبای ملی پنا است از این رو هر ساله بر تعداد بازدیدکنندگان این کشور جذاب افزوده می گردد.

برای دریافت ویزای شینگن پرتغال و وقت سفارت پرتغال باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن پرتغال به صورت تضمینی و فوری که کشور پرتغال عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و جهت مسافرت به اروپا به ویزای شینگن نیاز دارید. جهت دریافت ویزای شینگن حضور شخص متقاضی در زمان تعیین شده از طرف سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری الزامی می باشد.

کشور پرتغال نیز عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و جهت مسافرت به پرتغال به ویزا نیاز دارید.برای دریافت ویزای شینگن پرتغال قبل از هر چیزی باید برای اخذ وقت سفارت پرتغال قدام کنند.
منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی