ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 ویزای شینگن اسلواکی

اسلواکی کشوری زیبا و جذاب در اروپا که عضو پیمان شینگن می باشد. مسافران می توانند برای انجام کارهای اخذ ویزای شینگن اسلواکی , وقت سفارت اسلواکی که اطلاعات کافی ندارد و نیازمند به یاری هستند می توانند با شماره های ۲۲۲۷۰۴۱۲-۰۹۱۲۸۴۵۴۹۲۶ تماس بگیرید. هم چنین اگر آنها می خواهند در آذر ماه به کشور اسلواکی سفر کنند می توانند ویزای شینگن اسلواکی ویژه آذر ماه را بصورت فوری از ما دریافت کنید. جهت دریافت ویزای شنگن اسلواکی حضور شخص متقاضی در زمان تعیین شده از طرف وقت سفارت اسلواکی در محل سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری الزامی است.

داشتن ویزای شینگن لزوما به معنی تضمینی جهت ورود به محدوده شینگن نیست، یعنی اینکه اگر شما ویزای شینگن خود را از اسلواکی گرفته باشید ولی از فرانسه وارد شینگن شوید مقامات مرزی شینگن در فرانسه می توانند به دلایلی کاملا قانونی به شما اجازه ورود نداده و شما را به کشوری در خارج از شینگن اخراج کنند. مسافر ورودی به شینگن باید همیشه خود را آماده سوالات احتمالی از جمله هدف از سفر، آدرس محل اقامت و مدارکی دال بر توانایی پرداخت هزینه های اقامت نماید.

منبع:  وقت سفارت

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

اخذ ویزای شینگن دانمارک ویژه آذر

 ویزای شینگن دانمارک 

اخذ ویزای شینگن دانمارک ویژه آذر[/caption]

 اخذ ویزای شینگن دانمارک ویژه آذر را بصورت فوری و تضمینی از وب سایت ما دریافت کنید. دانمارک کشوری در شمال قاره‌ی اروپا می باشد و یکی از 26 کشور عضو پیمان شینگن می باشد که برای سفر به آن باید حتما ویزای شینگن دانمارک را دریافت کرد. متقاضیانی ویزای شینگن دانمارک که می خواهند هر چه سریعتر ویزای خود را دریافت کنند و به کمک نیاز دارند می توانند با شماره های  ۲۲۲۷۰۴۱۲- ۰۹۱۲۸۴۵۴۹۲۶ تماس  بگیرند تا ما آنها را در تمام انجام کارهای اخذ ویزای شینگن یاری کنیم.

حضور شخص متقاضی جهت دریافت ویزا در سفارت دانمارک در روز تعیین شده از  طرف وقت سفارت دانمارک الزامی می باشد. شخص در خواست کننده باید  فرم تکمیل شده ویزای شینگن دانمارک را به همراه مدارک مورد نیاز باید به سفارت خانه ارائه دهد.

برای پیشگیری از هر گونه مشکل و اختلال در روند کارهای اداری، واحد امنیتی سفارت برای ورود متقاضیان اجازه‌ی حمل موارد زیر را نمی‌دهد:

  • استفاده از هرگونه وسایل و تجهیزات الکترونیکی
  • هر نوع سلاح گرم و سرد
  • شوکر، اسپری و وسایل دیگر برای دفاع از خود
  • مواد آتش‌زا، سمی و اسیدی
  • چمدان‌های بزرگ و کیف‌هایی که چک کردن آن پیچیده باشد
  • هر نوع مواد غذایی
  • انواع باتری و ذخیره‌سازهای الکترونیکی

در انتها نیز توجه داشته باشید که هیچ مکانی برای نگهداری وسایل شخصی در مرکز درخواست ویزا وجود ندارد؛ لذا قبل از ورود اقدامات لازم را انجام دهید.

 در خواست کننده های اخذ فوری دریافت ویزای شینگن لهستان ویژه آبان می توانند با اعتماد به ما و سایت ما ویزای لهستان را دریافت کنند و از سفر خود به این کشور دیدنی نهایت لذت را ببرند.

منبع: http://sitevisa.com/

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰
قلعه بور شاید لوگزامبورک
قلعه بورشاید قلعه ای تاریخی و زیبا محصور شده در بین دو رودخانه سور و وارک بر روی تپه ای سرسبز در کشور لوکزامبورگ می باشد . این قلعه بی نظیر را باید از نزدیک تماشا کرد به ویژ در شب که نمایی زیبا دارد. گردشگران می توانند با پیاده روی در این منطقه شاهد روستاهای زیبای دیگری مانند دهکده‌ها Michelau در دره‌ی Sûre، دهکده‌ی Welscheid در دره‌ی Wark و دهکده‌ی Kehmen در فلات باشند و زیباییهای خاص این دهکده ها را به چشم ببینند و بهترین روز خود را سپری کنند.

کسانی که به آب تنی علاقه دارند می توانند در سواحل دو رود سور و واک در پلاژ بورشاید آب تنی کنند. قلعه برشید به طور کامل باز سازی شده و بازدید برای گردشگران آزاد است. اگر می خواهید یک تجربه و حس به یادماندنی را در کشور لوگزامبورک داشته باشید می توانید برای بازدید این قلعه شب را انتخاب کنید چرا که در شب این قلعه با لامپ‌های رنگی تزیین و روشن می‌شود و چشم‌انداز زیبایی دارد.

کشور لوگزامبورک کشوری پر از تنوع جاذبه های تاریخی و مدرن می باشد. یکی از جاذبه های معروف این کشور دیوارهای کورنیش است که مردم اروپا آن را به بالکن زیبای اروپا می شناسند و سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر دنیا می باشد.

برای دریافت ویزای شینگن لوکزامبورگ, وقت سفارت لوکزامبورگ طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن لوکزامبورگ به صورت تضمینی و فوری که کشور لوکزامبورگ عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد و برای سفر به لوکزامبورگ نیاز به ویزا شنگن دارید.

 کشور لوکزامبورگ در ایران سفارت ندارد و نزدیکترین سفارت به ایران در شهر آنکارا کشور ترکیه می باشد . اولین مرحله در اخذ ویزای شینگن لوکزامبورگ اخذ وقت سفارت لوکزامبورگ می باشد.

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰
ویزای شینگن اتریش

ویزای شینگن اتریش ویژه پاییز 96 را ازوب سایت جامع ویزای شینگن ما دریافت کنید. اتریش یکی از کشورهای محبوب و زیبا ذر اروپا است این کشور یکی از 26 کشور عضو معاهده شینگن می باشد که با اخذ ویزای شینگن اتریش می توانید به کشورهای اروپا که از عضوهای این معاهده هستند بدون دریافت ویزای دیگری سفر کنید. ویزای شینگن یا ویزای توریستی اتریش یا ویزای مسافرتی اتریش به بازدیدکنندگان اجازه می دهد به مدت حداکثر ۹۰ روز به اتریش بروند و در آنچا اقامت کنند. این ویزا غیر قابل تمدید است. استثنا فقط در شرایط پیش بینی نشده مانند مشکلات سلامتی، بیماری یا در موقع تعویق ملاقات یا جلسه قابل انجام است. مجموع مدت اقامت شما در حوزه شینگن نباید از ۹۰ روز بیشتر شود. ویزای شینگن فقط برای بقیه کشورهای شینگن اعتبار دارد. برای دریافت ویزای شینگن اتریش فرد ابتدا باید از سفارت اتریش وقت مصاحبه و انگشت نگاری بگیرد بسته به اینکه ویزای موردنیاز فرد طولانی مدت یا کوتاه مدت هست؛ روند گرفتن وقت سفارت اتریش متفاوت است.
  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰
برج بلم پرتغال

برج بلم برجی در میان آبهای دریا در سال ۱۵۱۴ در شهر لیسبون در کشور پرتغال شروع به ساخت و در سال ۱۵۱۹ تکمیل شده است. این برج زیبا با معماری منیولاین که سبک معماری پرتغالی سده شانزدهم طراحی شده است. برج بلم چهار طبقه سنگ آهکی دارای یک باستیون است که این باستیون فضا برای ۱۷ توپ دارد که می تواند محدوده وسعی را به توپ ببندد. مجسمه Our Lady از Safe Homecoming، برای محافظت از ملوانان در سفرهای خود طراحی شده است در نزدیکی ساحل قرار دارد. این برج زیبا در ۱۹۸۳ در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

کشور پرتغال دارای جاذبه های بی نظیری مانند برج بلم و کاخ ملی پنا می باشد که برای گردشگران کشور پرتغال جذابیت خاصی دارند و باعث جذب تعداد بیشماری از گردشگران کشور پرتغال می شود.

برای دریافت ویزای شینگن پرتغال و وقت سفارت پرتغال باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن پرتغال به صورت تضمینی و فوری که کشور پرتغال عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و جهت مسافرت به اروپا به ویزای شینگن نیاز دارید. جهت دریافت ویزای شینگن حضور شخص متقاضی در زمان تعیین شده از طرف سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری الزامی می باشد.

کشور پرتغال نیز عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و جهت مسافرت به پرتغال به ویزا نیاز دارید.برای دریافت ویزای شینگن پرتغال قبل از هر چیزی باید برای اخذ وقت سفارت پرتغال قدام کنند.

منبع: http://sitevisa.com/

  • آرش امینی