ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰
برج بلم پرتغال

برج بلم برجی در میان آبهای دریا در سال ۱۵۱۴ در شهر لیسبون در کشور پرتغال شروع به ساخت و در سال ۱۵۱۹ تکمیل شده است. این برج زیبا با معماری منیولاین که سبک معماری پرتغالی سده شانزدهم طراحی شده است. برج بلم چهار طبقه سنگ آهکی دارای یک باستیون است که این باستیون فضا برای ۱۷ توپ دارد که می تواند محدوده وسعی را به توپ ببندد. مجسمه Our Lady از Safe Homecoming، برای محافظت از ملوانان در سفرهای خود طراحی شده است در نزدیکی ساحل قرار دارد. این برج زیبا در ۱۹۸۳ در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

کشور پرتغال دارای جاذبه های بی نظیری مانند برج بلم و کاخ ملی پنا می باشد که برای گردشگران کشور پرتغال جذابیت خاصی دارند و باعث جذب تعداد بیشماری از گردشگران کشور پرتغال می شود.

برای دریافت ویزای شینگن پرتغال و وقت سفارت پرتغال باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن پرتغال به صورت تضمینی و فوری که کشور پرتغال عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و جهت مسافرت به اروپا به ویزای شینگن نیاز دارید. جهت دریافت ویزای شینگن حضور شخص متقاضی در زمان تعیین شده از طرف سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری الزامی می باشد.

کشور پرتغال نیز عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و جهت مسافرت به پرتغال به ویزا نیاز دارید.برای دریافت ویزای شینگن پرتغال قبل از هر چیزی باید برای اخذ وقت سفارت پرتغال قدام کنند.

منبع: http://sitevisa.com/

  • ۹۶/۰۸/۰۲
  • آرش امینی

نظرات (۱)

اسم جالبی داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی