ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وقت سفارت استونی تضمینی

 وقت سفارت, وقت سفارت استونی 

وقت سفارت استونی تضمینی

کشور استونی از کشورهای اتحاد شنگن می باشد و برای سفر به استونی امکان دریافت 2 نوع ویزا برای سفر وجود دارد ویزای شنگن و ویزا ملی کشور استونی توجه داشته باشید با ویزا ملی استونی تنها می توانید به کشور استونی سفر داشته باشید ولی با ویزای شینگن استونی می توانید به کشورهای عضور معاهده شینگن سفر کنید. جهت دریافت ویزا استونی در ایران باید به وقت سفارت فنلاند در تهران مراجعه کنید. برای دریافت ویزای شینگن استونی قبل از هر چیزی باید برای اخذ وقت سفارت استونی اقدام کنند.

نکاتی در مورد ویزا استونی :

حداقل 45 روز قبل از تاریخ سفر اقدام به درخواست ویزا نمائید .

در سفارت فنلاند در تهران تنها ویزا شنگن صادر می شود و ویزا ملی کشور استونی صادر نمی شود .

طولانی ترین نوع ویزا شنگن به شما اجازه اقامت 90 روزه در اتحادیه اروپا را می دهد .

راهنمایی جهت خرید بلیط هواپیما به استونی :

در حال حاضر پرواز مستقیمی از ایران به استونی وجود ندارد و بهترین مسیر های پروازی به استونی از ایران به وسیله هواپیمایی ترکیش ایرلاین ترکیه ( یک توقف در استانبول )  همچنین امکان پرواز با لوفتهانزا و آژین هم وجود دارد.

 درصورتی که می خواهید به کشور مجارستان سفر کنید به دنبال وقت سفارت مجارستان بصورت تضمینی هستید با ما همراه باشید.

گردآوری: ویزای شینگن sitevisa.com

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

اخذ وقت سفارت لتونی

 وقت سفارت, وقت سفارت لتونی 

اخذ وقت سفارت لتونی

کشور لتونی عضو اتحاد شنگن می باشد و برای سفر به این کشور نیاز به دریافت ویزا شنگن دارید . در حال حاضر کشور لتونی در ایران سفارت ندارد و نزدیک ترین سفارت ها به ایران در آنکارا ترکیه و دبی امارات قرار دارند.

انواع مختلفی از ویزا برای لتونی وجود دارد که دارندگان آن می توانند تا پایان مدت اعتبار ویزای اخذ شده، در کشورهای اروپایی اقامت یا تردد نمایند. این ویزاها عبارتند از ویزای توریستی لتونی، ویزای تجاری لتونی، ویزای دیداری لتونی، ویزای پزشکی لتونی، ویزای کنفرانس لتونی، ویزای ورزشی لتونی و ویزای هنری لتونی.
برای ورود به کشور لتونی می توانید با ویزای شنگن لتونی وارد شوید، اگر با ویزای لتونی اجازه ورود بیابید به کشورهای دیگر شنگن نمی توانید بروید اما اگر ویزای شنگن از وقت سفارت لتونی درخواست نمایید اجازه سفر به کل حوزه شنگن را خواهید داشت.

راهنمایی جهت خرید بلیط هواپیما به لتونی :

در حال حاضر پرواز مستقیمی از ایران به لتونی وجود ندارد و بهترین پرواز از ایران ترکیش ایرلاین می باشد ( یک توقف در استانبول ) همچنین یه وسیله خطوط هواپیمایی لوفتهانزا و اتریشی و ایرفلون نیز امکان پرواز به لتونی با یک توقف وجود دارد.

 برای ورود به کشور لیتوانی نیاز به ویزای شینگن لیتوانی دارید. جهت اخذ وقت سفارت لیتوانی به صورت فوری و تضمینی از خدمات وب سایت ویزای شینگن ما استفاده نمایند.

گردآوری: ویزای شینگن sitevisa.com

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

اخذ وقت سفارت مجارستان در کمترین زمان ممکن

 وقت سفارت, وقت سفارت مجارستان 

اخذ وقت سفارت مجارستان در کمترین زمان ممکن

 مسافرانی که می خواهند به مجارستان سفر کنند باید ویزا دریافت کنند. مجارستان نیز یکی از کشورهای عضو اتحادیه شینگن است،با این وجود برای ورود به کشور مجارستان باید برای اخذ ویزای شینگن مجارستان اقدام کرد.

اولین قدم برای اخذ ویزای تمامی کشورها، تعیین وقت سفارت و حضور در سفارت آن کشور به همراه مدارک لازم جهت مصاحبه می باشد.

مدارک لازم جهت دریافت وقت سفارت مجارستان:

  1. عکس یا کپی صفحه اول پاسپورت
  2. عکس 4*3
  3. شماره تلفن در دسترس ، جهت هماهنگی و پیگیری

نکاتی در مورد ویزا مجارستان :

بررسی در خواست ویزا در سفارت مجارستان حداقل 21 روز طول می کشد و در مواقعی ممکن است این زمان بیشتر شود و سفارت از شما مدارک بیشتری در خواست نماید .

پس از دریافت ویزای شنگن بسته به نوع ویزا اجازه اقامت 90 روزه در کشور مجارستان به شما داده می شود و امکان تردد 1 یا 2 بار و یا چند باره به شما داده می شود .

 توجه فرمایید در صورت نیاز به ویزای شینگن ایتالیا ما اخذ ویزا را بصورت تضمینی و در کمترین زمان ممکن برای شما عزیزان انجام خواهیم داد.

گردآوری: ویزای شینگن sitevisa.com

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

وقت سفارت لیتوانی بصورت فوری

 وقت سفارت لیتوانی, وقت سفارت  

وقت سفارت لیتوانی بصورت فوری

یکی از کشورهای زیبا وگردشگری که شاید بسیار کم نامش را شنیده باشید کشور لیتوانی می باشد که این کشور جزو محدوده شینگن است پس شما می توانید با ویزای شینگن لیتوانی وارد این کشور زیبا شوید. اولین مرحله برای اخذ ویزا و سفر به کشور لیتوانی ، دریافت وقت سفارت لیتوانی برای ورود به سفارت و همچنین ارائه مدارک و روادید مورد نظر می باشد.

 در ایران اخذ وقت سفارت لیتوانی ممکن نیست چرا که سفارت لیتوانی در ایران وجود ندارد و نزدیکترین سفارت لیتوانی به ایران در شهر آنکارا کشور ترکیه می باشد .

راهنمایی جهت خرید بلیط هواپیما به لیتوانی :

در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی از ایران به لیتوانی وجود ندارد و بهترین پرواز های ترکیش ایرلاین ( یک توقف در استانبول ) - اکراینی ( یک توقف در کی یف  ) و بلاویا ( یک توقف در مینسک ) می باشد همچنین به وسیله خطوط هواپیمایی لوفتهانزا و اتریشی و ایرفلوت نیز می توانید با یک توقف به لیتوانی پرواز کنید.

اگر قصد رفتن به کشور پرطرفدار و زیبای دانمارک را دارید. اولین مرحله در دریافت ویزای شینگن دانمارک اخذ وقت سفارت دانمارک بصورت تضمینی می باشد که ما این کار را برای شما به آسانی انجام خواهیم داد.

گردآوری: ویزای شینگن sitevisa.com

 

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

وقت فوری سفارت پرتغال در سایت ویزای شینگن

 وقت سفارت تضمینی, وقت سفارت پرتغال

وقت فوری سفارت پرتغال در سایت ویزای شینگن

برای سفر به بعضی از کشورها اخذ ویزا یا روادید کشور مقصد الزامی می باشد که برای دریافت ویزای شینگن کشور مقصد می بایست از طریق سفارت کشور مقصد اقدام نمود. کشور پرتغال نیز عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد و جهت مسافرت به پرتغال به ویزا نیاز دارید. برای دریافت ویزای شینگن پرتغال قبل از هر چیزی باید برای اخذ وقت سفارت پرتغال قدام کنند.

مدارک لازم جهت دریافت وقت سفارت پرتغال :

  1. عکس یا کپی صفحه اول پاسپورت
  2. عکس 4*3
  3. شماره تلفن در دسترس ، جهت هماهنگی و پیگیری

 مسافران عزیزی که به دنبال ویزای شینگن اتریش هستند. جهت اخذ وقت سفارت اتریش به صورت فوری و تضمینی از خدمات وب سایت ویزای شینگن ما استفاده نمایند.

راهنمایی جهت خرید بلیط هواپیما به پرتغال :

در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی بین ایران و پرتغال وجود ندارد و بهترین مسیر پروازی ترکیش ایرلاین ( یک توقف در استانبول ) می باشد علاوه بر ترکیش ایرلاین امکان پرواز به وسیله هواپیمایی امارات و لوفتهانزا و اتریشی نیز با یک توقف وجود دارد.

گردآوری: ویزای شینگن sitevisa.com

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

وقت سفارت اسلواکی در سایت ویزای شینگن

 وقت سفارت, وقت سفارت اسلواکی 

وقت سفارت اسلواکی در سایت ویزای شینگن

جمهوری اسلواکی کشوری در اروپای مرکزی است. کشور اسلواکی عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد و برای مسافرت به اسلواکی نیاز به ویزا شنگن اسلواکی دارید . جهت دریافت ویزا حضور شخص متقاضی در زمان تعیین شده از طرف سفارت در محل سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری الزامی است.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا اسلواکی :

  1. اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 3 ماه بیشتز از تاریخ ویزا درخواستی  .
  2. فرم درخواست ویزا ( از سایت سفارت دریافت نمائید ) .
  3. کارت ملی و شناسنامه .
  4. 2 قطعه عکس رنگی 6 در 4 رنگی با پس زمینه سفید بدون روتوش .
  5. در صورتی که قبلا ویزا شنگن و یا ویزا کشور معتبر دیگری دریافت کرده اید کپی از آنها و مهر های ورود و خروج .
  6. نامه تمکن مالی و گردش 6 ماه آخر سپرده بانکی .
  7. گواهی اشتغال به کار که در آن تاریخ استخدام - سمت - میزان حقوق و مرخصی ذکر شده باشد به همراه فیش حقوقی . ( برای کارمنداگ و کارگران ) .
  8. پروانه کسب و یا ثبت شرکت و یا کارت بازرگانی . ( برای صاحبان مشاغل ) .
  9. گواهی بازنشستگی ( برای افراد بازنشسته ) .
  10. گواهی اشتغال به تحصیل ( برای دانشجویان ) .
  11. بیمه مسافرتی .
  12. سند مالکیت ( در صورت وجود ) .
  13. رزرو هتل و بلیط هواپیما .

برای آن دسته ار عزیزانی که به دنبال اخذ وقت سفارت ترکیه فوری هستند ما به طور تضمینی این کار را برای آنها انجام میدهیم.

نکاتی در مورد ویزا اسلواکی :

جهت دریافت ویزا شنگن اسلواکی حداقل 6 هفته زودتر از تاریخ مسافرت اقدام نمائید .

جهت گرفتن وقت سفارت می توانید به صورت تلفنی و حضوری در سفارت اسلواکی اقدام نمائید .

گردآوری: ویزای شینگن sitevisa.com

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

وقت سفارت ترکیه به صورت تضمینی و فوری

وقت سفارت ترکیه به صورت تضمینی و فوری 

وقت سفارت ترکیه به صورت تضمینی و فوری

وقت سفارت

وقت سفارت ترکیه به صورت تضمینی و فوری کشور ترکیه یکی از مهم ترین مقصدهای شهروندان ایرانی برای گردش تجارت و تحصیل محسوب می‌ شود و در ایام مختلف شهرهای مختلف این کشور شاهد حضور بیشمار ایرانیان است. ولی از آنجایی که ترکیه مقصد خارجی به شمار می‌ رود، برای سفر به این کشور نیازی به دریافت ویزا وجود دارد؟

بر اساس توافق صورت گرفته میان دولت‌ های ایران و ترکیه، شهروندان ایرانی از قانون دریافت ویزا معاف بوده و می‌توانند تا 90 روز تمام (سه ماه) بدون ویزا در خاک این کشور حضور داشته باشند. البته باید خاطر نشان کرد که در هنگام ورود به این کشور گذرنامه فرد باید حداقل دارای شش ماه اعتبار بوده و مهر ورود در یکی از پایانه‌های مرزی (زمینی یا هوایی) در آن ثبت شود. همچنین این ویزا برای شهروندان ایرانی رایگان است. البته در طول مدت اقامت با این نوع ویزا در ترکیه شهروندان ایرانی مجاز به فعالیت‌هایی مانند تحصیل، کار یا تجارت در این کشور نبوده و در پایان مدت اقامت ملزم به ترک خاک این کشور یا تمدید مدت اقامت هستند، زیرا در صورت اقامت بیش از حد مجاز با متخلفان به صورت قانونی برخورد می‌شود. در صورتی که با اهداف دیگری مانند تحصیل، کار یا تجارت قصد سفر به ترکیه را دارید، باید از طریق قانونی اقدام به دریافت مجوز اقامت در این کشور کنید.

منبع: ویزای شینگن sitevisa.com

  • آرش امینی