ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


کلیسای قلب مقدس


کلیسای قلب مقدس پنجمین کلیسای دیدنی در کشور بلژیک که در شهربروکسل واقع شده است. این کلیسا دارای معماری زیبا و متفاورت است که برای ر بننده از جذابیت خاصی بر خوردار است. سالن اصلی کلیسا ، صد و چهل و یک متر طول دارد و عرض آن در پهن ترین قسمت صد و هفت متر میباشد. داخل این کلیسا دیدن دارد پر از سبک های متفاوت که هر گردشگر را مجذوب خود می کنند. تصویر مسیح که در حال دعای خیر گفتن در بالای محراب آویزان است، توسط «ژرژ مین» (Georges Minne) انجام شده است. این کلیسای دو هزار نفری مرکز برگزاری مراسم های مذهبی کاتولیک ها ، و نیز کنفرانس ها و نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه بین المللی لئوناردو داوینچی (Leonardo da Vinci) سال ۲۰۰۷ – ۲۰۰۸ است .گنبد بالای کلیسا مکان مناسبی برای دیدن شهر و حاشیه شهر تا آنتورپ (Antwerp) می باشد.

از آنجا که کشور بلژیک دارای مرز مشترک با کشور فرانسه می باشد گردشگران می توانند از تورهای ترکیبی بلژیک, فرانسه استفاده کنند و سفری جذاب را به این دو کشور تجربه کنند. این دو کشور دارای جاذبه های بی نظیری می باشند که از جاذبه های پرطرفدار در فرانسه میشود به جزیره مون سن میشل, موزه لوور اشاره کرد.

برای دریافت ویزای شینگن بلژیک , وقت سفارت بلژیک طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن بلژیک به صورت تضمینی و فوری که کشور بلژیک عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و شما جهت ورود به بلژیک نیاز به ویزای شینگن دارید.

کشور بلژیک از کشورهای اصلی عضو اتحادیه ی شینگن است. برای ورود به خاک این کشورنیاز به اخذ ویزای شینگن بلژیک یا داشتن ویزای سایر کشورهای شینگن می باشد. برای گرفتن ویزای بلژیک نیاز است تا در ابتدای کار وقت سفارت بلژیک یا نوبت مصاحبه و انگشت نگاری وقت سفارت بلژیک را بگیرید.

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

جزیره مارگارت نگینی سبز در مجارستان

جزیره مارگارت مجارستان 

جزیره مارگارت نگینی سبز در مجارستان[/caption]

 جزیره مارگارت در پایتخت مجارستان بوداپست در دل رودخانه دانوب واقع شده است. این جزیره در قرون وسطی جزیره خرگوشها نام داشت. مارگارت دختر یکی از پادشاهان مجاری بود. پدر و مادرش نذر کرده بودند که در صورت آزادی مجارستان از دست مغولها بچه شان را به صومعه این جزیره تقدیم کنند تا در خدمت دین باشد. این اتفاق میفتد و مارگارت همه عمرش را در همین جزیره سپری میکند از این رو نام این جزیره تغییر می کند و به جزیره مارگارت معروف میشود. امروزه این جزیره را به عنوان نگین سبز شهر بوداپست در مجارستان نیز می شناسند.

این جزیره دارای جاذبه های بی نظیر مانند حمام Palatinus, باغ رز (Rozsakert), رصدخانه‌, تئاتر بزرگ و بنای یادبود اتحاد که مجسمه‌ای فلزی است که Istvan Kiss در سال ۱۹۷۲ به شکل گل ساخته شده است، ویرانه‌های صومعه‌ی دومینیکن که زمانی اقامتگاه شاهزاده مارگارت، دختر پادشاه Bela چهارم بود، برج مخزن آب ۵۱ متری و یک هتل بزرگ چهار ستاره می باشد که سالانه این جزیره پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری می باشد.

مجارستان کشوری اروپایی که دارای جاذبه های بسیاری است. گردشگران بعد از ورود به کشور مجارستان شهر بوداپست را برای اقامت خود برمی گزینند چرا که این شهر دارای بیشترین جاذبه و مکان ها و بناهای تاریخی می باشد که گردشگر را خسته نمی کند و با دیدن جاذبه هایش مانند ساختمان پارلمان لذت را به او می بخشد و روزهای زیبایی را در خاطر او ماندگار می کند.

 برای اخذ ویزای شینگن مجارستان, وقت سفارت مجارستان طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن مجارستان عضو اتحاد شنگن می باشد و برای سفر به این کشور نیاز به ویزای شینگن می باشد. حضور شخص متقاضی برای انجام مصاحبه و انگشت نگاری در زمان تعیین شده از طرف سفارت الزامی می باشد.

اولین قدم برای اخذ ویزای شینگن مجارستان، تعیین وقت سفارت مجارستان و حضور در سفارت مجارستان به همراه مدارک لازم جهت مصاحبه می باشد.

مدارک لازم جهت دریافت وقت سفارت مجارستان:

  1. عکس یا کپی صفحه اول پاسپورت
  2. عکس ۴*۳
  3. شماره تلفن در دسترس ، جهت هماهنگی و پیگیری

منبع:  sitevisa.com 

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

آبشار دیدنی و زیبای ورینگفوسن در نروژ

آبشار ورینگفوسن نروژ 

آبشار دیدنی و زیبای ورینگفوسن در نروژ[/caption]

آبشار ورینگفوسن در دره‌ی Mabodelen، بین اسلو (Oslo) و برگن (Bergen) در کشور نروژ واقع شده است. این آبشار با ۱۸۰ متر ارتفاع در رده‌ی هشتاد‌و‌سوم در فهرست بلندترین آبشار‌های نروژ قرار دارد. این آبشار زیبا و دیدنی یکی از جاذبه های توریستی مشهور در بین گردشگران می باشد که 200 سال هست که مورد بازدید توریستان قرار گرفته است. هتلی زیبا جهت اقامت توریستان در بالاترین نقطه آبشار مرتفع ساخته شده است که گردشگران برای رسیدن به این هتل زیبا باید از پله های زیادی حدود 1500 پله را طی کنند. این آبشار فوق العاده زیبا افراد علاقه مند به طبیعت را به سوی خود می کشاند و روزهای رویایی و به یادماندنی را به توریستان ارمغان میدهد. مسئولان اقدام به احداث یک نیروگاه برق در بالای این آبشار نموده اند تا بتوانند حداکثر استفاده را از این جاذبه گردشگری ناب داشته باشند و این نشانه یک برنامه ریزی دقیق و درست است. شما می توانید شاهد استفاده مفید از نیروی خدادادی را نیز مشاهده نمایید.

 نروژ کشوری با آبداره های زیبا و طبیعتی بکر از کشورهای مورد علاقه گردشگران بیشماری می باشد. جاذبه های بی نظیر این کشور را باید از نزدیک تماشا کرد.کلیسای چوبی یکی از جاذبه های پرطرفدار در نروژ می باشد. برای سفر به نروژ باید ویزای شینگن دریافت کنید.

برای اخذ ویزای شینگن نروژ و وقت سفارت نروژ باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن نروژ به صورت تضمینی و فوری که کشور نروژ عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و برای سفر به این کشور ویزای شینگن نیاز دارید. حضور شخص متقاضی در زمان تعیید شده از طرف سفارت جهت انگشت نگاری و مصاحبه الزامی می باشد.

کشور نروژ عضو اتحادیه ی اروپاست و مانند تمام کشور های شینگن نیاز به اخذ ویزای شینگن نروژ و وقت سفارت نروژ جهت مصاحبه و انگشت نگاری می باشد. ابتدا باید تلفنی، حضوری یا از طریق سایت رسمی سفارت برای مصاحبه حضوری وقت سفارت نروژ را بگیرید و در روز مشخص شده با همراه داشتن پرینت ایمیل سفارت به کنسولگری نروژ مراجعه کنید.

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

قلعه مالبورک با نمایی آجری در لهستان

 قلعه مالبورگ قلعه مالبورگ با نمایی آجری در لهستان[/caption]

 قلعه مالبورک در سال 1406 توسط «شوالیه‌های توتونیک» که از گروه فرماندهان کاتولیک رومی درزمان جنگ صلیبی بودند، در شهر مالبورک کنار رودخانه نیگات احداث شد. این بنا با نمایی آجری یکی از قلعه های پر بازدید در کشور لهستان محسوب می شود. درون این قلع یک موزه دیدنی جای گرفته است که در میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. ‏

قلعه زیر قسمت ها و لایه های دفاعی زیادی دارد و از سه قلعه ی جداگانه تشکیل شده که با برج ها و خندق ها ازهم جدا شده اند. موقعیت خوب قلعه که در کنار رودخانه ی نوگات است باعث می شد که شوالیه ها از کرجی ها و کشتی های تجاری که از رودخانه ویستولا و دریای بالتیک می آمدند عوارض جمع کنند و با این پول ها قلعه های دیگری را در کنار رودخانه بسازنند. این قلعه که در جنگ جهانی دوم آسیب های زیادی دیده بود ولی دوباره در سال 2016 مورد بازسازی  قرار گرفت. امروزه  این بنای زیبا مورد محبوبیت بسیاری از گردشگران کشور لهستان واقع شده است.

کشور لهستان دارای دریاچه ها و بناهای زیبایی می باشد که هر گردشگر را مجذوب خود می کند. یکی از جاذبه های زیبا و دیدنی که بیشتر گردشگران بیشتر برای دیدن این مکان زیبا و جداب به لهستان سفر می کنند معدن نمک ویلیچکا  می باشد دیدن این مکان زیبا برای هر ببیننده لذت بخش می باشد.

جهت اخذ ویزای شینگن لهستان ,وقت سفارت لهستان باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن لهستان به صورت تضمینی و فوری که کشور لهستان عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد و شما جهت مسافرت به لهستان به ویزا شنگن نیاز دارید. حضور شخض متقاضی ویزا در محل سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری برای ویزای لهستان و شنگن الزامی می باشد.

 ما در سایت ویزای شینگن متقاضیان محترمی که قصد سفر به لهستان را دارند در امر تعیین وقت سفارت لهستان تضمینی و پرداختی هزینه های سفارت یاری می نماییم.

 ‏ ‏منبع:  sitevisa.com

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

کلیسای آب انبار ترکیه 

کلیسای آب انبار بنایی شگفت انگیز در ترکیه[/caption]

کلیسای آب انبار به فرمان امپراطور روم ژوستینین اول در شهر استانبول کشور ترکیه احداث شد. این مخزن آب بزرگ زیرزمینی به دلیل داشتن ستون های مرمری در میان عموم یِرِباتان سیسترن نامیده می شود و از آنجا که آب انبار یک کلیسا بوده است به آن کلیسای آب انبار یا باسیلکا سیسترن نیز می گویند. این کلیسا یکی از بناهای شگفت انگیز در استانبول است که سالانه پذیرای گردشگران بیشماری از سرتا سر جهان می باشد.

 مخازن زیرزمینی فقط چند قدم از مسجد کبود دور هستند، این کلیسا در قرن سوم ساخته شده که به عنوان قصر غرق شده شناخته می‌شود. مخزن آن می‌تواند 2.8 میلیون فوت مکعب از آب را در خود نگه دارد. این مخزن یکی از لوکیشن‌های فیلم برداری فیلم از روسیه با عشق، فیلم هیجان انگیز جیمز باند در سال 1963 است. بازدیدکنندگان تور استانبول در مورد فناوری معماری بسیار پیشرفته رومیان باستان درساخت این مکان شگفت‌زده خواهند شد.

ترکیه از کشورهای محبوب نزد گردشگران می باشد که سالانه گردشگران بیشماری برای دیدن این کشور پر از مکان های جذاب و دیدنی سفر می کنند. اگر می خواهید از مکان های برتر و جذاب ترکیه دیدن کنید ما کلیسای آب انبار و کاخ دلمه باغچه را پیشنهاد می دهیم و می خواهیم حتما در سفر به ترکیه در برنامه گردشگری خود دیدن این دو جاذبه معروف ترکیه را قرار دهید.

 برای اخذ ویزای شینگن ترکیه ,وقت سفارت ترکیه باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن ترکیه به صورت تضمینی و فوری که با توجه به توافقی که بین دولت ایران و ترکیه وجود دارد اتباع ایرانی جهت ورود به ترکیه و اقامت تا ۹۰ روز نیاز به دریافت ویزا ندارند و چنانچه بیشتر از ۹۰ روز نیاز به حضور در ترکیه داشته باشند می بایستی می بایستی به مقامات این کشور مراجعه و در خواست دریافت ویزا بلند مدت نمایند.

وقت سفارت ترکیه به صورت تضمینی و فوری کشور ترکیه یکی از مهم ترین مقصدهای شهروندان ایرانی برای گردش تجارت و تحصیل محسوب می‌ شود و در ایام مختلف شهرهای مختلف این کشور شاهد حضور بیشمار ایرانیان است.

منبع:  وقت سفارت

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

معرفی سازه تاریخی آکروپلیس یونان

آکروپلیس 

معرفی سازه تاریخی آکروپلیس یونان[/caption]

آکروپلیس یکی از باشکوه ترین سازه تاریخی که در شهر آتن یونان احداث شده است. آکروپولیس آتن بیش از ۱۴۹ متر از سطح دریا بالاتر و سطح ناحیه‌ای به وسعت ۳۰,۰۰۰ متر مربع را احاطه کرده است. آکروپلیس به معنای شهری بر روی بلندی می باشد. گردشگران عزیزی که می خواهند در کشور یونان علم و هنر را یکجا با هم ببینند می توانند یک روز خود را به دیدن آکروپلیس اختصاص دهند. این سازه دیدنی و باستانی در قرن 5 قبل از میلاد مسیح, به دستور رهبر سیاسی آتن به نام پریکلس ساخته شد. کل حکاکی ها و زیباییهای که بر روی مجسمه ها و ستون های شهر آکروپلیس دیده می شوند توسط 4 معمار به نام های فی‌دیاسPhidias ، ایکتینوسIktinos ، کالی کراتس  Callicrates و ام‌نیسکلسMnesikles  طراحی شده اند. البته فردی که بیشترین حکاکی و طراحی را در اینجا انجام داده، همان فی‌دیاس Phidias است.

آکروپلیس دارای 4 بخش مهم به نام های معبد پارتنون که به الهه آتن تعلق دارد و پیش دروازه , معبد و خانه, معبد آتنانایک تشکیل شده است. که باید از نزدیک این بناها و زیبایی ها را دید تا سفری به یادماندنی را در یونان تجربه کنید. آکروپولیس, بنای تاریخی و با ارزش، در ۲۶ مارس سال ۲۰۰۷ رسماً به عنوان بنای برجسته در میراث فرهنگی اروپا به ثبت رسید.

کشور یونان با آب و هوای مدینه ترانه ای و جاذبه های باستانی خود پذیرای گردشگران بیشماری می باشد گردشگران می توانند در یونان نه تنها از مکان های تاریخی بلکه از ساحل ها و جزیره ها مانند جزیره سانتورینی دیدن کنند و روزهای رویایی و رمانتیکی را در این جزیره فوق العاده زیبا را سپری کنند.

جهت اخذ ویزای شینگن یونان و وقت سفارت یونان باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن یونان به صورت تضمینی و فوری که کشور یونان عضو اتحاد شینگن می باشد و برای مسافرت به یونان نیاز به ویزا شینگن می باشد.

وقت سفارت یونان برای اخذ ویزای شینگن یونان یکی از اولین مراحلی است که باید در سفر به کشور یونان انجام داد. کشور یونان از کشورهای عضو معاهده شینگن می باشد.

منبع:ویزای شینگن

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

    برج کج مشهور پیزا در ایتالیا

برج پیزا 
برج کج مشهور پیزا در ایتالیا[/caption]

برج پیزا یک برج دیدنی و جالب در شهر پیزا ایتالیا قرار دارد. این برج کج در قرن دوازدهم وقتی مردم شهر پیزا تصمیم گرفتند که برجی برای کلیسای منطقه خود بسازند که برج سنت مارک رو تحت تاثیر بگذراند توسط معماری معروف به اسم بونامو شروع به ساخت شد. هنگامی که ساخت این برج به 12 متری رسید کج بودن خودش را نمایان کرد. برج پیزا طی سال ها زیر دست خیلی از معماران تحت ساخت و دوباره سازی قرار گرفت و به دلایل های مختلف از جمله جنگ متوقف شد تا در نهایت  توسط شخص پیزانو مجسمه ساز و معمار ایتالیایی در سال 1372 احداث این برج به پایان رسید.  این برج کج اگر چه تنها برج کج در دنیا نیست ولی مشهورترین برج در جهان است که سالانه گردشگران زیادی برای دیدن این برج جالب و زیبا به ایتالیا سفر می کنند.

این برج با زاویه ۶٫۳ درجه نسبت به زاویه قائم توانسته قدرت جرمی خود را در مقابل نیروی گرانشی مرکزی حفظ کند. نمای این برج کج از سنگ مرمر سفید با ستون های بزرگ که زیبایی خاصی به این برج داده است برج پیزا در هشت طبقه با قطر بیرونی حدودا ۱۶ متر و قطر داخلی حدود۷ متری ساخته شده است. دیوارها با ضخامت حدودا چهار متر و وزن ۱۴۵۰۰ تنی برج را احاطه کرده اند، ناقوسی به وزن ۳٫۵ تن نیز از بالای برج آویزان شده است.

برای عمود شدن و به پا ماندن این برج زیبا تلاش های بسیاری نظیر ریختن بتن پای این برج انجام شد ولی نتیجه برعکس داشت گفته شده است که این برج تا 80 سال دیگر پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان خود می باشد. گردشگرانی که به کشور ایتالیا سفر می کنند می توانند از نزدیک شاهد زیباییها و مکان های دیدنی این کشور تاریخی باشند این کشور دارای جاذبه های بی همتایی مانند دریاچه کو مو می باشد که این دریاچه مکانی دنج برای کسانی که خواستار هوای تازه و آرامش هستند بهترین مکان می باشد.

جهت اخذ ویزای شینگن ایتالیا و وقت سفارت ایتالیا  باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن ایتالیا به صورت تضمینی و فوری که کشور ایتالیا عضو اتحاد شینگن می باشد و برای سفر به ایتالیا نیاز به ویزا شینگن می باشد. جهت دریافت ویزا شینگن حضور شخص متقاضی در تاریخ تعیین شده از طرف سفارت جها انگشت نگاری و مصاحبه الزامی می باشد.

وقت سفارت ایتالیا به صورت تضمینی و فوری در سایت ویزای شینگن که برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه ندارند، انجام این کار توسط ما امکان پذیر است.

منبع: وقت سفارت

  • آرش امینی