ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

    برج کج مشهور پیزا در ایتالیا

برج پیزا 
برج کج مشهور پیزا در ایتالیا[/caption]

برج پیزا یک برج دیدنی و جالب در شهر پیزا ایتالیا قرار دارد. این برج کج در قرن دوازدهم وقتی مردم شهر پیزا تصمیم گرفتند که برجی برای کلیسای منطقه خود بسازند که برج سنت مارک رو تحت تاثیر بگذراند توسط معماری معروف به اسم بونامو شروع به ساخت شد. هنگامی که ساخت این برج به 12 متری رسید کج بودن خودش را نمایان کرد. برج پیزا طی سال ها زیر دست خیلی از معماران تحت ساخت و دوباره سازی قرار گرفت و به دلایل های مختلف از جمله جنگ متوقف شد تا در نهایت  توسط شخص پیزانو مجسمه ساز و معمار ایتالیایی در سال 1372 احداث این برج به پایان رسید.  این برج کج اگر چه تنها برج کج در دنیا نیست ولی مشهورترین برج در جهان است که سالانه گردشگران زیادی برای دیدن این برج جالب و زیبا به ایتالیا سفر می کنند.

این برج با زاویه ۶٫۳ درجه نسبت به زاویه قائم توانسته قدرت جرمی خود را در مقابل نیروی گرانشی مرکزی حفظ کند. نمای این برج کج از سنگ مرمر سفید با ستون های بزرگ که زیبایی خاصی به این برج داده است برج پیزا در هشت طبقه با قطر بیرونی حدودا ۱۶ متر و قطر داخلی حدود۷ متری ساخته شده است. دیوارها با ضخامت حدودا چهار متر و وزن ۱۴۵۰۰ تنی برج را احاطه کرده اند، ناقوسی به وزن ۳٫۵ تن نیز از بالای برج آویزان شده است.

برای عمود شدن و به پا ماندن این برج زیبا تلاش های بسیاری نظیر ریختن بتن پای این برج انجام شد ولی نتیجه برعکس داشت گفته شده است که این برج تا 80 سال دیگر پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان خود می باشد. گردشگرانی که به کشور ایتالیا سفر می کنند می توانند از نزدیک شاهد زیباییها و مکان های دیدنی این کشور تاریخی باشند این کشور دارای جاذبه های بی همتایی مانند دریاچه کو مو می باشد که این دریاچه مکانی دنج برای کسانی که خواستار هوای تازه و آرامش هستند بهترین مکان می باشد.

جهت اخذ ویزای شینگن ایتالیا و وقت سفارت ایتالیا  باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن ایتالیا به صورت تضمینی و فوری که کشور ایتالیا عضو اتحاد شینگن می باشد و برای سفر به ایتالیا نیاز به ویزا شینگن می باشد. جهت دریافت ویزا شینگن حضور شخص متقاضی در تاریخ تعیین شده از طرف سفارت جها انگشت نگاری و مصاحبه الزامی می باشد.

وقت سفارت ایتالیا به صورت تضمینی و فوری در سایت ویزای شینگن که برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه ندارند، انجام این کار توسط ما امکان پذیر است.

منبع: وقت سفارت

  • ۹۶/۰۷/۱۰
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی