ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 مهمترین دلایل رد شدن ویزای شینگن

 ویزای شینگن

معرفی مهمترین دلایل رد شدن ویزای شینگن

 یکی از سوالات مهم در اخذ ویزای شینگن برای هر فردی این است که آیا در خواست آنها با ویزا مورد قبول سفارت یا کنسولگری خواهد بود یا نه رد خواهد شد. اما مسئله اصلی این است که بسیاری از متقاضیان اخذ ویزا گیج می شوند و قادر به درک دقیق دلیل رد شدن ویزای شینگن خود نخواهند بود.

 با خواندن مطلب ذیل می توانید از  ۱۲ دلیل اصلی رد شدن ویزای خود با خبر شوید. همچنین افرادی که می خواهند برای درخواست ویزای شینگن اقدام کنند می توانند با مطالعه این موارد از تکرار اشتباهات جلوگیری کنند تا درخواست آنها با رد شدن مواجه نگردد.

 ۱۲ دلیل اصلی رد شدن ویزای شینگن 

۱. فعالیت جنایتکارانه گذشته یا کنونی

شرایط و اقدامات متقاضی در گذشته و حال، نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری افسر کنسولی در مورد صدور یا رد ویزای شینگن دارد.

۲. مدارک جعلی

یک سرنوشت مشترک برای همه ی متقاضیان که تلاش در ارائه اسناد جعلی به سفارت یا کنسولگری هستند وجود دارد، و رد شدن مطلق ویزا از پیامدهای نامطلوب آن بشمار می رود.

۳. توضیح ناکافی برای اقامت

یکی دیگر از دلایل رد شدن ویزا توسط افسر کنسولی، نداشتن توجیه کافی و هدف از پیش تعیین شده برای سفر است. چنین مواردی عبارتند از:

  • عدم انطباق اشتغال و صلاحیت حرفه ای با وضعیت مالی ارائه شده
  • ناتوانی در ارائه اسناد و مدارک در مورد هدف از سفر و اقامت در منطقه شینگن
  • از دست دادن دوره درخواست ویزا در انطباق با برنامه سفر ارائه شده

۴. گذرنامه آسیب دیده

 گذرنامه باید سالم باشد اگر یکی از صفخات نباشد باعث رد در خواست می شود

۵. گذرنامه نامعتبر

  باید گذرنامه بیشتر از سه ماه اعتبار داشته باشد و دو صفحه خالی داشته باشد در غیر اینصورت  ویزای شما رد می شود

۶. نداشتن هدف مشخصی از سفر

قبل از ارسال درخواست حتما طرح مناسبی از خود را در منطقه شینگن ارائه دهید . موارد زیر رد خواهند شد .

  • استفاده از سفارت اشتباه از منطقه شینگن (که نمی توانند به تعیین مقصد اصلی سفر خود را در منطقه شینگن کمکی کند)
  • قادر نبودن به اثبات رزرو داشتن محل اقامت برای هر شب اقامت در منطقه شینگن
  • قادر نبودن به ارائه بلیط پرواز رزروی برای هر متقاضی (هنگام سفر گروهی)

 ۷. نامه مرجع نامعتبر

یکی از دلایل مشهود رد شدن ویزای شینگن، ارائه نامه رسمی از مرجعی خاص است که توسط نویسنده تصدیق نشده باشد. شامل :

  • عدم ارائه یک نامه رسمی در سربرگ اصلی با آدرس شرکت و یا نویسنده آن.
  • ارائه نامه رسمی که سه (۳) ما از تاریخ صدور آن گذشته باشد.
  • ارائه یک نامه رسمی که مهر و امضای نویسنده نامه نداشته باشد.

۸. عدم اثبات توانایی امرار معاش در سفر

یکی از دلایلی که سفارت یا کنسولگری کشورهای حوزه شینگن حاضر به ارائه ویزا نیستند، عدم اثبات توانایی امرارمعاش کافی در طول مدت اقامت در منطقه شینگن می باشد.

۹. تولد غیر قابل قبول یا گواهی ازدواج

  • عدم ارائه گواهی تایید شده توسط مقامات رسمی (به عنوان مثال وزارت کشور)
  • عدم ارائه گواهی به زبان غیر انگلیسی ترجمه توسط مترجم مجاز
  • عدم اثبات گواهی مدنی (ارائه یک سند مذهبی)
  • عدم توانایی در ارائه گواهی پدر و مادر کودک

۱۰. بیمه نامه نامعتبر

عدم توانایی در ارائه پوشش بیمه مسافرتی مناسب برای مدت زمان اقامت در منطقه شینگن است. چنین مواردی شامل :

  • عدم امکان تامین یک پوشش بیمه مسافرتی در مقدار پیش بینی شده
  • ارائه یک بیمه مسافرتی که کشور مقصد آن را پوشش نمی دهد
  • عدم توانایی در ارائه بیمه مسافرتی که سیاست معتبر در سراسر منطقه شینگن داشته باشد
  • ناتوانی برای نشان دادن یک بیمه مسافرتی که تمام زمان سفر در منطقه شینگن را پوشش دهد

۱۱. فاقد مدرک اسکان

عامل دیگری که ممکن است برای اخذ ویزا دردسرساز شود مشخص نبودن محل استقرار متقاضی در طول سفر خود در خارج از کشور است.

۱۲. وضعیت نامطلوب ویزای شینگن

 یک اشتباه دیگر که می تواند اخذ ویزای شینگن را مختل کند جلوتر بودن تاریخ ویزای شینگن است. این موارد عبارتند از :

  • عدم رعایت محدودیت ویزای شینگن (به عنوان مثال زیاد ماندن در منطقه شینگن، عدم پیروی از برنامه سفر ارائه شده، و غیره)
  • مالکیت یک گذرنامه دیگر با ویزای شینگن فعال

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

لوفوتن جزایری با چشم انداز های جادویی در نروژ

 جاذبه های نروژ، لوفوتن

لوفوتن جزایری با چشم انداز های جادویی در نروژ

لوفوتن منطقه ای در شهرستان نوردلند، نروژ می‌باشد که از تعدادی جزیره کوچک تشکیل شده‌ است که همه این جزایر به وسیله پل های جاده ای و تونل ها با هم در ارتباط هستند. جزایر  لوفوتن به مجمع الجزایر معروف است. مجمع‌ الجزایر لوفوتن دارای مناظر متمایز با کوه‌ها و قله‌ها، دریای باز و خلیج، سواحل دست‌نخوردهٔ شناخته شده‌ است.

 این مجمع الجزایر یکی از بهترین مناطق برای ماهی گیری دیدن پدیده زیبای شفق قطبی و خورشید نیمه شب است با رفتن به لوفوتن شاهد زیبایی های وصف نشدنی خواهید بود که برایتان از هر چیز که تا به حال دیده باشید لذت بخش تر است.

زندگی در لوفوتن با دیگر نقاط دنیا فرق دارد اینجا روشنایی روز بسیار متغیراست؛ گاهی اصلا شب نمی شود و گاهی اصلا طلوع خورشیدی اتفاق نمی افتد؛ از اردیبهشت تا اواسط مرداد همیشه روز است و از ۹ دسامبر تا ۴ ژانویه همیشه شب. قبل از اینکه این مجمع الجزایر به جاذبهگردشگری تبدیل شود منطقه مهمی برای ماهیگیری بود بطوری که ماهی گیری همیشه دلیل اصلی مردم برای زندگی در این جزایر بوده و همه این منطقه را به روستاهای کوچک ماهی گیری اش می شناسند.

اگر می خواهید خورشید نیمه شب ببینید باید از اوایل خرداد تا اواخر تیر به این جزیره بروید و اگر آرزویتان دیدن دیدن شفق قطبی است شهریور تا اواخر فروردین را برای سفر انتخاب کنید. لوفوتن دارای مناظری با چشم انداز های جادویی است که برای هر گردشگر از جذابیت فوق العاده ای برخوردار است. گردشگران می توانند در کنار سواحل بایستند و عقاب های دریایی و میلیون ها پرنده دریایی دیگر را تماشا کنند و از دیدن این همه زیبایی در  این مجمع الجزایر لذت ببرند.

جزیره لوفوتن یک جزیره ایده ال برای نهایت لذت بردن از طبیعت بکر است . در این جزیره می توانید به کوهنوردی، اسکی، ماهی گیری، رفتینگ و غواصی بروید و چشم اندازهای متنوع ببینید. اگر تفریحات آبی و ماجراجویی را دوست دارید موج سواری کنید چون لوفوتن یکی از بهترین مکان های نروژ برای موج سواری است.

 نروژ کشوری فوق العاده زیبا با مناظری بکر و جذاب که از محبوبیت خاصی در بین گردشگران برخوردار است. این کشور اروپایی با کوه های پر ابهت سر سفید، جنگل های سرسبز و شگفت انگیز، نورهای شفقی رنگارنگ توی آسمون و سواحل رویایی که آبی دریاها رو منعکس می کنند یکی از پرطرفدارترین کشورهای اروپا برای گردشگری شناخته شده است. در این کشور آبشار ورینگفوسن وجود دارد که یکی از دیدنی های بی نظیر است که در سفر به آن نباید از دست داد.

برای اخذ ویزای شینگن نروژ و وقت سفارت نروژ باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن نروژ به صورت تضمینی و فوری که کشور نروژ عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و برای سفر به این کشور ویزای شینگن نیاز دارید. حضور شخص متقاضی در زمان تعیید شده از طرف سفارت جهت انگشت نگاری و مصاحبه الزامی می باشد.

کشور نروژ عضو اتحادیه ی اروپاست و مانند تمام کشور های شینگن نیاز به اخذ ویزای شینگن نروژ و وقت سفارت نروژ جهت مصاحبه و انگشت نگاری می باشد. ابتدا باید تلفنی، حضوری یا از طریق سایت رسمی سفارت برای مصاحبه حضوری وقت سفارت نروژ را بگیرید و در روز مشخص شده با همراه داشتن پرینت ایمیل سفارت به کنسولگری نروژ مراجعه کنید.

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

پل لاغر پلی با نورپردازی زیبا،خلوتگاه عشاق در هلند

 جاذبه های هلند، ویزای شینگن هلند

پل لاغر خلوتگاه عشاق در هلند

پل ماهرخه بر روی رودخانه آمستل Amstel در مرکز شهر آمستردام هلند واقع شده است. این پل کناره‌های رودخانه آمستل واقع در کرک استرات Kerkstraat که مابین کانال Keizersgracht و کانال Prinsengracht قرار گرفته‌است را به هم متصل میکند. قسمت وسط پل ماخرهه از یک پل متحرک چوبی به رنگ سفید درست شده است.

اولین پل ساخته شده در این قسمت که به پل کرک استرات Kerkstraatbrug  مشهور بود در سال ۱۶۹۱ ساخته شد که این پل دارای ۱۳ قوس بود و از آنجایی که پل بسیار باریکی بود مردم آنجا آن را پل ماخرهه Magere Brug نامیدنند. ماهرخه بروخ به معنای پل لاغر است که امروزه  این پل را بیشتر با نام پل لاغر می شناسند. در سال ۱۸۷۱ ساختار پل در و ضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته بود که در نتیجه پل مذکور را خراب نمودنند و به جای آن یک پل چوبی با ۹ قوس در آنجا بنا کردند. در طی زمان بعد از گذر ۵۰ سال پل تخریب شد و در سال  ۱۹۳۴ پل دوباره منهدم و  به شکل قدیم خود ساخته شد. آخرین بازسازی نهایی این پل در سال ۱۹۶۹ صورت گرفت۰

 این پل با طراحی زیبای خود در بین پل های هلند از محبوبیت خاصی برای گردشگران برخوردار است. این پل با ۱۲۰۰ لامپ آراسته شده‌است که در غروب هر روز روشن میگردد و منظره زیبایی را بوجود میاورد و به عنوان خلوتگاه عشاق نیز در هلند مشهور است.

 شاید برای شما جالب باشد که نام ماهرخه بروخ را چرا بر این پل نهاده اند. گفته شده است که در قدیم این پل توسط دو خواهر متمول و ثروتمند ساخته شده‌است که این دو خواهر در دو طرف متضاد این رودخانه سکنا داشته اند و از آنجا که آن‌ها هر روز میخواستند به دیدار هم بروند و از آنجایی که از سلامتی کامل برخوردار نبودنند که بتوانند مسافت زیادی را طی کنند تا به آن طرف پل برسند تصمیم گرفتند که این پل را بنا کنند. و در گونه دیگری از همین روایت نیز گفته شده‌است که نام فامیل این دو خواهر “ماخرهه” یعنی لاغر بوده‌است و به همین علت این پل را به این نام خوانده اند۰ بعضی هم به این روایت افزوده اند که از آنجا که آنطورهها هم این دو خواهر ثروتمند نبوده اند چنین پل باریکی را بنا کرده اند که ساختش هزینه کمتری بردارد.

 کشور هلند یکی از کشورهای عضو معاهده شینگن می باشد که برای سفر به این کشور لاله های رنگی باید قبل از هر چیز برای اخذ ویزای شینگن هلند اقدام کرد. برای اخذ وقت سفارت هلند و ویزای شینگن هلند باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن هلند به صورت تضمینی و فوری همانطور که می دانید کشور هلند عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و برای مسافرت به هلند نیاز به ویزای شینگن دارید و حضور شخص متقاضی ویزا در زمان اعلام شده از طرف سفارت جهت دریافت ویزای شینگن هلند الزامی می باشد. برای اخذ ویزای تمامی کشورها، تعیین وقت سفارت و حضور در سفارت آن کشور به همراه مدارک لازم جهت مصاحبه اولین قدم می باشد.

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی
  • ۰
  • ۰

ویزای شینگن نروژ ویژه ۲۹ خرداد

 ویزای شینگن نروژ

ویزای شینگن نروژ ویژه ۲۹ خرداد

ویزای شینگن نروژ ویژه ۲۹ خرداد را درکمترین زمان ممکن از وب سایت ویزای شینگن ما دریافت نمایید و به کشور زیبای نروژ سفر کنید. برای اخذ ویزای نروژ باید در مراحل اولیه برای اخذ ویزای شینگن اقدام نمایید. چرا که این کشور عضو معاهده شینگن می باشد که هر شخصی برای سفر به آن به ویزای شینگن نروژ نیازمند است.
مدارکی را که سفارت نروژ برای دریافت ویزا به شما توصیه می کند باید فراهم کنید و پس از طی مراحل در زمانی معین الزامی است که خود شخص برای انگشت نگاری و مصاحبه به سفارت مراجعه نماید. برای انجام مصاحبه و انگشت نگاری جهت دریافت ویزای نروژ لازم است که از سفارت وقت بگیرید. دریافت این وقت هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی و یا اینترنتی قابل انجام است.

سفر به نروژ با هر هدفی نیازمند دریافت ویزای نروژ است. ویزای کار، ویزای تحصیلی، ویزای ازدواج، ویزای توریستی و ویزای تجاری ازجمله انواع ویزای نروژ هستند و برای هر یک از آن‌ها باید مراحل و شرایط خاصی را طی کرد. ویزای گردشگری متداول‌ترین نوع ویزای درخواستی است و با استفاده از این ویزا شهروندان ایرانی می‌توانند در کشور نروژ و سایر کشورهای عضو پیمان شینگن تا مدت ۹۰ روز در بازه‌ای ۱۸۰ روزه اقامت داشته باشند. در این مطلب به اخذ ویزای تجاری نروژ می پردازیم.

 اخذ ویزای تجاری نروژ نیاز به شرایطی دارد که تجارذ باید آن ها را داشته باشند. باید از جانب شرکت تجاری واقع در نروژ که می خواهید از آن بازدید داشته باشید دعوت نامه ای که دارای تاریخ و آدرس است برای شما ارسال شود. سپس کارفرما باید یک گواهی اجازه به کار در نروژ برایتان صادر کند تا بتوانید در آنجا به فعالیت مربوطه بپردازید. اگر پیش از این هم در شرکت های تجاری نروژ سابقه کاری دارید مدارک آن را نشان دهید. بعد از همه مراحل ذکر شده باید نامه مالی که نشان دهد شما در طی شش ماه گذشته تحت پوشش مالی بوده اید و اقامت داشته اید را ارائه دهید.

طبق اطلاعیه مندرج در وب‌سایت سفارت نروژ صدور ویزا برای کودکان صفر تا شش رایگان، برای کودکان بین شش تا دوازده سال  ۳۵ یورو و برای بزرگسالان ۶۰ یورو است.

منبع: ویزای شینگن

  • آرش امینی