ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

ویزای شینگن نروژ ویژه ۲۹ خرداد

 ویزای شینگن نروژ

ویزای شینگن نروژ ویژه ۲۹ خرداد

ویزای شینگن نروژ ویژه ۲۹ خرداد را درکمترین زمان ممکن از وب سایت ویزای شینگن ما دریافت نمایید و به کشور زیبای نروژ سفر کنید. برای اخذ ویزای نروژ باید در مراحل اولیه برای اخذ ویزای شینگن اقدام نمایید. چرا که این کشور عضو معاهده شینگن می باشد که هر شخصی برای سفر به آن به ویزای شینگن نروژ نیازمند است.
مدارکی را که سفارت نروژ برای دریافت ویزا به شما توصیه می کند باید فراهم کنید و پس از طی مراحل در زمانی معین الزامی است که خود شخص برای انگشت نگاری و مصاحبه به سفارت مراجعه نماید. برای انجام مصاحبه و انگشت نگاری جهت دریافت ویزای نروژ لازم است که از سفارت وقت بگیرید. دریافت این وقت هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی و یا اینترنتی قابل انجام است.

سفر به نروژ با هر هدفی نیازمند دریافت ویزای نروژ است. ویزای کار، ویزای تحصیلی، ویزای ازدواج، ویزای توریستی و ویزای تجاری ازجمله انواع ویزای نروژ هستند و برای هر یک از آن‌ها باید مراحل و شرایط خاصی را طی کرد. ویزای گردشگری متداول‌ترین نوع ویزای درخواستی است و با استفاده از این ویزا شهروندان ایرانی می‌توانند در کشور نروژ و سایر کشورهای عضو پیمان شینگن تا مدت ۹۰ روز در بازه‌ای ۱۸۰ روزه اقامت داشته باشند. در این مطلب به اخذ ویزای تجاری نروژ می پردازیم.

 اخذ ویزای تجاری نروژ نیاز به شرایطی دارد که تجارذ باید آن ها را داشته باشند. باید از جانب شرکت تجاری واقع در نروژ که می خواهید از آن بازدید داشته باشید دعوت نامه ای که دارای تاریخ و آدرس است برای شما ارسال شود. سپس کارفرما باید یک گواهی اجازه به کار در نروژ برایتان صادر کند تا بتوانید در آنجا به فعالیت مربوطه بپردازید. اگر پیش از این هم در شرکت های تجاری نروژ سابقه کاری دارید مدارک آن را نشان دهید. بعد از همه مراحل ذکر شده باید نامه مالی که نشان دهد شما در طی شش ماه گذشته تحت پوشش مالی بوده اید و اقامت داشته اید را ارائه دهید.

طبق اطلاعیه مندرج در وب‌سایت سفارت نروژ صدور ویزا برای کودکان صفر تا شش رایگان، برای کودکان بین شش تا دوازده سال  ۳۵ یورو و برای بزرگسالان ۶۰ یورو است.

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۷/۰۳/۰۱
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی