ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

غار ملیسانی تلفیقی زیبا از دریاچه و جنگل در یونان

 جاذبه های یونان، غار ملیسان

غار ملیسانی تلفیقی زیبا از دریاچه و جنگل در یونان

غارملیسانی که درونش دریاچه ای زیبا واقع شده است در جزیره کفالونیا قرار دارد و به عنوان یکی از زیباترین غارهای دنیا معرفی شده است. جنگلها و صخره های بلندی اطراف غار را احاطه کرده اند و باعث زیبایی دو چندان این غار شده است. آب داخل این غار شفاف است که گردشگران سوار بر قایق بر روی آب زلال این دریاچه شگفت انگیز  دور می زنند و از زیبایی های وصف نشدنی این غار لذت می برند.
غار ملیسانی دارای ۳.۵ کیلومتر طول، ۴۰ متر عرض و ۳۶ متر ارتقاع می باشد. این غار که یک پدیده زمین شناسی است ، بر اثر انحلال سنگ به وجود آمده است. طی این فرآیند سنگهای آهکی در اثر ورود آب نابود شده و چاله به وجود آورده ان . این غار و دریاچه اش در سال ۱۹۵۱ کشف شد . در اثر حفاری ها بخشی از سقف فرو ریخت ولی همین امر باعث زیبایی خیره کننده ای شد.
ابن غار یکی از زیباترین جاذبه های کشور یونان می باشد که باید از نزدیک به تماشای آن نشست. بهترین زمان برای دیدن این غار در نیمه‌های یک روز آفتابی است. البته بسیاری می‌گویند بازدید از این غار، صبح‌ها و غروب‌ها هم جذابیت خود را دارد.
یونان کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان است که دارای طبیعت بکر و بی نظیر می باشد هر ساله بر تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان این کشور اروپایی افزوده می گردد. در سفر به یونان دیدن آکروپلیس یکی از باشکوه ترین سازه تاریخی که در شهر آتن یونان است  فراموش نکنید.

 باید برای اخذ ویزای شینگن یونان و وقت سفارت یونان طبق اطلاعات ذیل اقدام کنید.

ویزای شینگن یونان به صورت تضمینی و فوری که کشور یونان عضو اتحاد شینگن می باشد و برای مسافرت به یونان نیاز به ویزا شینگن می باشد.

وقت سفارت یونان برای اخذ ویزای شینگن یونان یکی از اولین مراحلی است که باید در سفر به کشور یونان انجام داد. کشور یونان از کشورهای عضو معاهده شینگن می باشد.
منبع: ویزای شینگن

  • ۹۷/۰۷/۲۶
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی