ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

آبشار دیدنی و زیبای ورینگفوسن در نروژ

آبشار ورینگفوسن نروژ 

آبشار دیدنی و زیبای ورینگفوسن در نروژ[/caption]

آبشار ورینگفوسن در دره‌ی Mabodelen، بین اسلو (Oslo) و برگن (Bergen) در کشور نروژ واقع شده است. این آبشار با ۱۸۰ متر ارتفاع در رده‌ی هشتاد‌و‌سوم در فهرست بلندترین آبشار‌های نروژ قرار دارد. این آبشار زیبا و دیدنی یکی از جاذبه های توریستی مشهور در بین گردشگران می باشد که 200 سال هست که مورد بازدید توریستان قرار گرفته است. هتلی زیبا جهت اقامت توریستان در بالاترین نقطه آبشار مرتفع ساخته شده است که گردشگران برای رسیدن به این هتل زیبا باید از پله های زیادی حدود 1500 پله را طی کنند. این آبشار فوق العاده زیبا افراد علاقه مند به طبیعت را به سوی خود می کشاند و روزهای رویایی و به یادماندنی را به توریستان ارمغان میدهد. مسئولان اقدام به احداث یک نیروگاه برق در بالای این آبشار نموده اند تا بتوانند حداکثر استفاده را از این جاذبه گردشگری ناب داشته باشند و این نشانه یک برنامه ریزی دقیق و درست است. شما می توانید شاهد استفاده مفید از نیروی خدادادی را نیز مشاهده نمایید.

 نروژ کشوری با آبداره های زیبا و طبیعتی بکر از کشورهای مورد علاقه گردشگران بیشماری می باشد. جاذبه های بی نظیر این کشور را باید از نزدیک تماشا کرد.کلیسای چوبی یکی از جاذبه های پرطرفدار در نروژ می باشد. برای سفر به نروژ باید ویزای شینگن دریافت کنید.

برای اخذ ویزای شینگن نروژ و وقت سفارت نروژ باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن نروژ به صورت تضمینی و فوری که کشور نروژ عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و برای سفر به این کشور ویزای شینگن نیاز دارید. حضور شخص متقاضی در زمان تعیید شده از طرف سفارت جهت انگشت نگاری و مصاحبه الزامی می باشد.

کشور نروژ عضو اتحادیه ی اروپاست و مانند تمام کشور های شینگن نیاز به اخذ ویزای شینگن نروژ و وقت سفارت نروژ جهت مصاحبه و انگشت نگاری می باشد. ابتدا باید تلفنی، حضوری یا از طریق سایت رسمی سفارت برای مصاحبه حضوری وقت سفارت نروژ را بگیرید و در روز مشخص شده با همراه داشتن پرینت ایمیل سفارت به کنسولگری نروژ مراجعه کنید.

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۶/۰۷/۱۶
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی