ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰


کلیسای قلب مقدس


کلیسای قلب مقدس پنجمین کلیسای دیدنی در کشور بلژیک که در شهربروکسل واقع شده است. این کلیسا دارای معماری زیبا و متفاورت است که برای ر بننده از جذابیت خاصی بر خوردار است. سالن اصلی کلیسا ، صد و چهل و یک متر طول دارد و عرض آن در پهن ترین قسمت صد و هفت متر میباشد. داخل این کلیسا دیدن دارد پر از سبک های متفاوت که هر گردشگر را مجذوب خود می کنند. تصویر مسیح که در حال دعای خیر گفتن در بالای محراب آویزان است، توسط «ژرژ مین» (Georges Minne) انجام شده است. این کلیسای دو هزار نفری مرکز برگزاری مراسم های مذهبی کاتولیک ها ، و نیز کنفرانس ها و نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه بین المللی لئوناردو داوینچی (Leonardo da Vinci) سال ۲۰۰۷ – ۲۰۰۸ است .گنبد بالای کلیسا مکان مناسبی برای دیدن شهر و حاشیه شهر تا آنتورپ (Antwerp) می باشد.

از آنجا که کشور بلژیک دارای مرز مشترک با کشور فرانسه می باشد گردشگران می توانند از تورهای ترکیبی بلژیک, فرانسه استفاده کنند و سفری جذاب را به این دو کشور تجربه کنند. این دو کشور دارای جاذبه های بی نظیری می باشند که از جاذبه های پرطرفدار در فرانسه میشود به جزیره مون سن میشل, موزه لوور اشاره کرد.

برای دریافت ویزای شینگن بلژیک , وقت سفارت بلژیک طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن بلژیک به صورت تضمینی و فوری که کشور بلژیک عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و شما جهت ورود به بلژیک نیاز به ویزای شینگن دارید.

کشور بلژیک از کشورهای اصلی عضو اتحادیه ی شینگن است. برای ورود به خاک این کشورنیاز به اخذ ویزای شینگن بلژیک یا داشتن ویزای سایر کشورهای شینگن می باشد. برای گرفتن ویزای بلژیک نیاز است تا در ابتدای کار وقت سفارت بلژیک یا نوبت مصاحبه و انگشت نگاری وقت سفارت بلژیک را بگیرید.

  • ۹۶/۰۷/۲۲
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی