ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

جزیره مارگارت نگینی سبز در مجارستان

جزیره مارگارت مجارستان 

جزیره مارگارت نگینی سبز در مجارستان[/caption]

 جزیره مارگارت در پایتخت مجارستان بوداپست در دل رودخانه دانوب واقع شده است. این جزیره در قرون وسطی جزیره خرگوشها نام داشت. مارگارت دختر یکی از پادشاهان مجاری بود. پدر و مادرش نذر کرده بودند که در صورت آزادی مجارستان از دست مغولها بچه شان را به صومعه این جزیره تقدیم کنند تا در خدمت دین باشد. این اتفاق میفتد و مارگارت همه عمرش را در همین جزیره سپری میکند از این رو نام این جزیره تغییر می کند و به جزیره مارگارت معروف میشود. امروزه این جزیره را به عنوان نگین سبز شهر بوداپست در مجارستان نیز می شناسند.

این جزیره دارای جاذبه های بی نظیر مانند حمام Palatinus, باغ رز (Rozsakert), رصدخانه‌, تئاتر بزرگ و بنای یادبود اتحاد که مجسمه‌ای فلزی است که Istvan Kiss در سال ۱۹۷۲ به شکل گل ساخته شده است، ویرانه‌های صومعه‌ی دومینیکن که زمانی اقامتگاه شاهزاده مارگارت، دختر پادشاه Bela چهارم بود، برج مخزن آب ۵۱ متری و یک هتل بزرگ چهار ستاره می باشد که سالانه این جزیره پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری می باشد.

مجارستان کشوری اروپایی که دارای جاذبه های بسیاری است. گردشگران بعد از ورود به کشور مجارستان شهر بوداپست را برای اقامت خود برمی گزینند چرا که این شهر دارای بیشترین جاذبه و مکان ها و بناهای تاریخی می باشد که گردشگر را خسته نمی کند و با دیدن جاذبه هایش مانند ساختمان پارلمان لذت را به او می بخشد و روزهای زیبایی را در خاطر او ماندگار می کند.

 برای اخذ ویزای شینگن مجارستان, وقت سفارت مجارستان طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن مجارستان عضو اتحاد شنگن می باشد و برای سفر به این کشور نیاز به ویزای شینگن می باشد. حضور شخص متقاضی برای انجام مصاحبه و انگشت نگاری در زمان تعیین شده از طرف سفارت الزامی می باشد.

اولین قدم برای اخذ ویزای شینگن مجارستان، تعیین وقت سفارت مجارستان و حضور در سفارت مجارستان به همراه مدارک لازم جهت مصاحبه می باشد.

مدارک لازم جهت دریافت وقت سفارت مجارستان:

  1. عکس یا کپی صفحه اول پاسپورت
  2. عکس ۴*۳
  3. شماره تلفن در دسترس ، جهت هماهنگی و پیگیری

منبع:  sitevisa.com 

  • ۹۶/۰۷/۱۸
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی