ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

کلیسای آب انبار ترکیه 

کلیسای آب انبار بنایی شگفت انگیز در ترکیه[/caption]

کلیسای آب انبار به فرمان امپراطور روم ژوستینین اول در شهر استانبول کشور ترکیه احداث شد. این مخزن آب بزرگ زیرزمینی به دلیل داشتن ستون های مرمری در میان عموم یِرِباتان سیسترن نامیده می شود و از آنجا که آب انبار یک کلیسا بوده است به آن کلیسای آب انبار یا باسیلکا سیسترن نیز می گویند. این کلیسا یکی از بناهای شگفت انگیز در استانبول است که سالانه پذیرای گردشگران بیشماری از سرتا سر جهان می باشد.

 مخازن زیرزمینی فقط چند قدم از مسجد کبود دور هستند، این کلیسا در قرن سوم ساخته شده که به عنوان قصر غرق شده شناخته می‌شود. مخزن آن می‌تواند 2.8 میلیون فوت مکعب از آب را در خود نگه دارد. این مخزن یکی از لوکیشن‌های فیلم برداری فیلم از روسیه با عشق، فیلم هیجان انگیز جیمز باند در سال 1963 است. بازدیدکنندگان تور استانبول در مورد فناوری معماری بسیار پیشرفته رومیان باستان درساخت این مکان شگفت‌زده خواهند شد.

ترکیه از کشورهای محبوب نزد گردشگران می باشد که سالانه گردشگران بیشماری برای دیدن این کشور پر از مکان های جذاب و دیدنی سفر می کنند. اگر می خواهید از مکان های برتر و جذاب ترکیه دیدن کنید ما کلیسای آب انبار و کاخ دلمه باغچه را پیشنهاد می دهیم و می خواهیم حتما در سفر به ترکیه در برنامه گردشگری خود دیدن این دو جاذبه معروف ترکیه را قرار دهید.

 برای اخذ ویزای شینگن ترکیه ,وقت سفارت ترکیه باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن ترکیه به صورت تضمینی و فوری که با توجه به توافقی که بین دولت ایران و ترکیه وجود دارد اتباع ایرانی جهت ورود به ترکیه و اقامت تا ۹۰ روز نیاز به دریافت ویزا ندارند و چنانچه بیشتر از ۹۰ روز نیاز به حضور در ترکیه داشته باشند می بایستی می بایستی به مقامات این کشور مراجعه و در خواست دریافت ویزا بلند مدت نمایند.

وقت سفارت ترکیه به صورت تضمینی و فوری کشور ترکیه یکی از مهم ترین مقصدهای شهروندان ایرانی برای گردش تجارت و تحصیل محسوب می‌ شود و در ایام مختلف شهرهای مختلف این کشور شاهد حضور بیشمار ایرانیان است.

منبع:  وقت سفارت

  • ۹۶/۰۷/۱۲
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی