ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

معرفی سازه تاریخی آکروپلیس یونان

آکروپلیس 

معرفی سازه تاریخی آکروپلیس یونان[/caption]

آکروپلیس یکی از باشکوه ترین سازه تاریخی که در شهر آتن یونان احداث شده است. آکروپولیس آتن بیش از ۱۴۹ متر از سطح دریا بالاتر و سطح ناحیه‌ای به وسعت ۳۰,۰۰۰ متر مربع را احاطه کرده است. آکروپلیس به معنای شهری بر روی بلندی می باشد. گردشگران عزیزی که می خواهند در کشور یونان علم و هنر را یکجا با هم ببینند می توانند یک روز خود را به دیدن آکروپلیس اختصاص دهند. این سازه دیدنی و باستانی در قرن 5 قبل از میلاد مسیح, به دستور رهبر سیاسی آتن به نام پریکلس ساخته شد. کل حکاکی ها و زیباییهای که بر روی مجسمه ها و ستون های شهر آکروپلیس دیده می شوند توسط 4 معمار به نام های فی‌دیاسPhidias ، ایکتینوسIktinos ، کالی کراتس  Callicrates و ام‌نیسکلسMnesikles  طراحی شده اند. البته فردی که بیشترین حکاکی و طراحی را در اینجا انجام داده، همان فی‌دیاس Phidias است.

آکروپلیس دارای 4 بخش مهم به نام های معبد پارتنون که به الهه آتن تعلق دارد و پیش دروازه , معبد و خانه, معبد آتنانایک تشکیل شده است. که باید از نزدیک این بناها و زیبایی ها را دید تا سفری به یادماندنی را در یونان تجربه کنید. آکروپولیس, بنای تاریخی و با ارزش، در ۲۶ مارس سال ۲۰۰۷ رسماً به عنوان بنای برجسته در میراث فرهنگی اروپا به ثبت رسید.

کشور یونان با آب و هوای مدینه ترانه ای و جاذبه های باستانی خود پذیرای گردشگران بیشماری می باشد گردشگران می توانند در یونان نه تنها از مکان های تاریخی بلکه از ساحل ها و جزیره ها مانند جزیره سانتورینی دیدن کنند و روزهای رویایی و رمانتیکی را در این جزیره فوق العاده زیبا را سپری کنند.

جهت اخذ ویزای شینگن یونان و وقت سفارت یونان باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن یونان به صورت تضمینی و فوری که کشور یونان عضو اتحاد شینگن می باشد و برای مسافرت به یونان نیاز به ویزا شینگن می باشد.

وقت سفارت یونان برای اخذ ویزای شینگن یونان یکی از اولین مراحلی است که باید در سفر به کشور یونان انجام داد. کشور یونان از کشورهای عضو معاهده شینگن می باشد.

منبع:ویزای شینگن

  • ۹۶/۰۷/۱۱
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی