ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

وقت سفارت لیتوانی بصورت فوری

 وقت سفارت لیتوانی, وقت سفارت  

وقت سفارت لیتوانی بصورت فوری

یکی از کشورهای زیبا وگردشگری که شاید بسیار کم نامش را شنیده باشید کشور لیتوانی می باشد که این کشور جزو محدوده شینگن است پس شما می توانید با ویزای شینگن لیتوانی وارد این کشور زیبا شوید. اولین مرحله برای اخذ ویزا و سفر به کشور لیتوانی ، دریافت وقت سفارت لیتوانی برای ورود به سفارت و همچنین ارائه مدارک و روادید مورد نظر می باشد.

 در ایران اخذ وقت سفارت لیتوانی ممکن نیست چرا که سفارت لیتوانی در ایران وجود ندارد و نزدیکترین سفارت لیتوانی به ایران در شهر آنکارا کشور ترکیه می باشد .

راهنمایی جهت خرید بلیط هواپیما به لیتوانی :

در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی از ایران به لیتوانی وجود ندارد و بهترین پرواز های ترکیش ایرلاین ( یک توقف در استانبول ) - اکراینی ( یک توقف در کی یف  ) و بلاویا ( یک توقف در مینسک ) می باشد همچنین به وسیله خطوط هواپیمایی لوفتهانزا و اتریشی و ایرفلوت نیز می توانید با یک توقف به لیتوانی پرواز کنید.

اگر قصد رفتن به کشور پرطرفدار و زیبای دانمارک را دارید. اولین مرحله در دریافت ویزای شینگن دانمارک اخذ وقت سفارت دانمارک بصورت تضمینی می باشد که ما این کار را برای شما به آسانی انجام خواهیم داد.

گردآوری: ویزای شینگن sitevisa.com

 

  • ۹۶/۰۴/۱۵
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی