ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

پل سنگی و تاریخی چارلز در پراگ

 پل چارلز چک

پل سنگی و تاریخی چارلز در پراگ[/caption]

پل چارلز بر روی رودخانه ولتاوا شهر پراگ در سال 1357 میلادی توسط امپراطور چهارم شروع به احداث و در اواخر قرن پانزدهم به پایان رسید. این پل در قدیم به پل سنگی یا پراگ معروف بود. پل چارلز ده متر عرض، پانصد و شانزده متر طول و شانزده دهانه دارد و توسط سه برج محافظت میشه. برجی که در قسمت قدیمی شهر پراگ قرار دارد بعنوان یکی از عجیب ترین بناهای غیر نظامی در دنیا مورد توجه است. این پل با سی مجسمه به سبک باروک که قدیسان مسیحی، شخصیت‌های تاریخی و انجیلی را نشان می‌دهد، یادگاری از معماری قرن هجدهم اروپا می‌باشد. پل چارلز محل تجمع هنرمندان خیابانی نیز می‌باشد، از نقاشان گرفته تا نوازندگان و بازیگران تئا‌تر خیابانی در اطراف این پل دیده می‌شود.

تا سال 1841 این پل به عنوان تنها راه عبور از رودخانه ولتاوا و مهمترین راه ارتباطی بین قلعه پراگ ( Prague Castle ) و قسمت قدیمی شهر پراگ و مناطق مجاور آن بود. این راه ارتباطی پراگ را بعنوان یک راه تجاری بین اروپای شرقی و غربی مهم ساخت.

کشور چک یکی از زیباترین کشورهایی اروپایی که همه به عنوان عروس اروپا از آن یاد می کنند اگر می خواهید سری متفاوت را داشته باشید می توانید به کشور چک سفر کنید. برای رفتن به این کشور خاص قبل از هر کاری باید ویزای شینگن چک , وقت سفارت چک را دریافت کنید.

 برای دریافت ویزای شینگن  چک, وقت سفارت چک باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن جمهوری چک جزو کشور های شنگن می باشد و جهت ورود به این کشور نیاز به ویزای شنیگن است. برای دریافت ویزا شنگن حضور شخص متقاضی ویزا در سفارت برای مصاحبه و انگشت نگاری الزامی می باشد.

سفارت چک اکیدا توصیه می‌کند به همراه ایمیل ارسالی خود، کپی پاسپورت، فرم‌های درخواست ویزا یا مدارک دیگری را ارسال نکنید. تمامی مدارک درخواست ویزا باید در روز تعیین شده به سفارت تحویل داده شوند.

همچنین طبق توصیه این سفارت، لازم است حداقل ۶ هفته پیش از سفر خود به این کشور زیبا ، برای دریافت  تضمینی  وقت سفارت چک اقدام کنید.

منبع:  ویزای شینگن sitevisa.com

  • ۹۶/۰۵/۲۵
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی