ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

  دلما باغچه لوکس ترین کاخ در ترکیه 

 کاخ دلما باغچه ترکیه

دلما باغچه لوکس ترین کاخ در ترکیه

کاخ دلما باغچه در مساحت ۴۵ هزار متر مربع در شهر استانبول ترکیه، در سمت اروپایی تنگه بسفر واقع شده‌ است. کاخ دلمه‌ باغچه بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، بدستور سلطان عبدالمجید یکم، ۳۱ امین پادشاه عثمانی، ساخته شده‌ است. این کاخ زیبا و مجلل از لوکس ترین کاخ های دوره عثمانی می باشد. در معماری این کاخ تلفیقی از هنرو معماری ترک با اروپایی به کار رفته است.

 داخل کاخ  ٣ بخش اداری – حرم سرا و سالن مرتبط بین آنهاست. کاخ از وسایل بسیار سنگین چوبی مثل بوفه ها و میزهای بزرگ خبری نیست تا لطمه ای به استحکام ساختمان نخورد. دیوارهای اطاق ها و سالن ها پر از تابلوهای نفیس است که بسیاری از آنها هدیه سلاطین و دولت مردان کشورهای دیگر به دولت عثمانی و بعدا به آتاتورک بود. بعد از بخش اداری وارد سالن سفیرها می شویم که بزرگترین سالن قصر است. سفیرها اینجا منتظر می نشستند تا به حضور سلطان برسند. بزرگترین چلچراغ بلور بوهمی در این قصر واقع شده‌است. این چلچراغ که هدیه‌ای است از طرف ملکه ویکتوریا اول، ۷۵۰ حباب و وزنی معادل ۴٫۵ تن دارد. نمونه ای از شگفتی های معماری در کاخ دلما باغچه است این کاخ در حاشیه و به موازات کانال بزرگ آبی قرار گرفته است منظره زیبا و دیدنی دریا را میتوان از تمام پنجره های این کاخ نظاره کرد.

یکی از کشورهای پر طرفدار از سوی ایرانیان کشور ترکیه می باشد ترکیه از کشورهای پر جاذبه هست که سالانه بیشترین توریست را به خود جذب می گند. اگر قصد سفر به این کشور سرسبز و زیبا را دارید باید ویزای شینگن ترکیه و وقت سفارت ترکیه را دریافت کنید وب سایت ویزای شینگن این کار را برای شما انجام خواهد داد.

 برای اخذ ویزای شینگن ترکیه ,وقت سفارت ترکیه باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن ترکیه به صورت تضمینی و فوری که با توجه به توافقی که بین دولت ایران و ترکیه وجود دارد اتباع ایرانی جهت ورود به ترکیه و اقامت تا ۹۰ روز نیاز به دریافت ویزا ندارند و چنانچه بیشتر از ۹۰ روز نیاز به حضور در ترکیه داشته باشند می بایستی می بایستی به مقامات این کشور مراجعه و در خواست دریافت ویزا بلند مدت نمایند.

توجه داشته باشید هنگام ورود حتما مهر ورود در پاسپورت شما زده شود در غیر این صورت هنگام خروج از کشور با مشکلات فراوانی ررو برو خواهید شد.

وقت سفارت ترکیه به صورت تضمینی و فوری کشور ترکیه یکی از مهم ترین مقصدهای شهروندان ایرانی برای گردش تجارت و تحصیل محسوب می‌ شود و در ایام مختلف شهرهای مختلف این کشور شاهد حضور بیشمار ایرانیان است. ولی از آنجایی که ترکیه مقصد خارجی به شمار می‌ رود، برای سفر به این کشور نیازی به دریافت ویزا وجود دارد.

منبع:  ویزای شینگن sitevisa.com

  • ۹۶/۰۵/۲۳
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی