ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

معرفی موزه لوور فرانسه

 موزه لوور فرانسه  

معرفی موزه لوور فرانسه

موزه لوور پربازدیدترین موزه جهان در مرکز شهر پاریس در کشور فرانسه واقع شده‌است. بیش از ۳۵هزار اثر هنری در هشت بخش مختلف موزه لوور نگهداری می‌شود. موزه لوور از سال ۱۷۹۳ میلادی تا امروز به عنوان «موزه عمومی» فعال بوده‌است. تمرکز موزهٔ لوور روی هنر، تاریخ بشر و فرهنگ است و آثار بسیاری در این زمینه‌ها در این موزه جای گرفته‌اند که از آن جمله می‌توان به لوح حمورابی، تابلوی بانوی صخره‌ها و تابلوی مونالیزا اثر لئوناردو داوینچی اشاره کرد.

ورودی موزه در زیر هرم شیشه‌ای بزرگی قرار دارد که پس از گذشتن از بازرسی امنیتی و کنترل مأموران حاضر در این قسمت، امکان ورود به محوطه زیرین این موزه از طریق پله‌های برقی برای بازدیدکنندگان فراهم می‌شود.

 این محل قبل از تبدیل به موزه یکی از کاخ‌های سلطنتی فرانسه بود. در پشت این کاخ باغ زیبایی به نام باغ تویلری وجود دارد و رو به روی باغ نیز میدان کنکورد قرار گرفته است.

 در این موزه  بخش عظیمی از آثار تاریخی و باستانی ایران نظیر مجسمه های بسیار بزرگ مربوط به بین النهرین,  آثار عتیقه باستانی، کاسه‌های گلی قدیمی، نقاشی‌های نفیس، مجسمه‌های سنگی، نقش برجسته‌ها، کتیبه‌ها، سنگ‌های حجیم و مجسمه‌های مربوط به تخت جمشید، ظروف غذا خوری، آثار مربوط به آشپزخانه، کشاورزی، لوازم جنگ، پول، شمشیرهای طلا و نقره، شمعدان و رسم الخط‌های مربوط به دوره‌های ساسانیان، دیلمیان، هخامنشیان و اشکانیان و مهمترین، زیباترین و ارزشمندترین اشیاء تاریخی ایران در این موزه بدون شک «اسب دوسر» یکی از سرستون‌های اصلی تخت جمشید می باشد که توجه بازدید کنندگان زیادی را به خود جذب می کند.

مسافران عزیز اگر می خواهید از موزه لوور دیدن کنید باید به کشور پر طرفدار فرانسه سفر کنید. برای رفتن به کشور فرانسه باید ویزای شینگن فرانسه و وقت سفارت فرانسه را داشته یاشید.

برای دریافت ویزای شینگن فرانسه , وقت سفارت فرانسه طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن فرانسه, با ما برای گرفتن ویزا از مطمئن ترین روش  استفاده میکنیم که کاملا قانونی بوده و در صورت استعلام مدارک توسط سفارت قانونی بودن و ثبت رسمی شدن آن اثبات میگردد و شما بدون کوچکترین نگرانی ویزا را دریافت و از سفر خود لذت خواهید برد.

وقت سفارت فرانسه به صورت فوری در سایت ویزای شینگن برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه ندارند، انجام این کار توسط ما امکان پذیر است. همچنین ما وقت های فوری و خارج از نوبت ارائه نمیدهیم و فقط وقت های عادی که همگان امکان دریافت آن ها را دارند، دریافت میکنیم و کارمزد انجام این کار را از مشتریان دریافت میکنیم.

برای آن دسته از عزیزانی که نیاز به وقت سفارت فرانسه دارند، گرفتن وقت سفارت فرانسه امکان پذیر است.

منبع:  ویزای شینگن sitevisa.com

  • ۹۶/۰۵/۰۹
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی