ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

آبشار حیرت انگیز و بی همتای نیاگارا در امریکا

 آبشار نیاگارا امریکا

آبشار حیرت انگیز و بی همتای نیاگارا در امریکا

آبشار نیاگارا در مرز ایالت نیویورک در آمریکا و کانادا در جنوب استان انتاریو بین دو شهر نیاگارا فالز اونتاریو و نیاگارا فالز نیویورک قرار دارد.  آبشار نیاگارا یکی از آبشار های بزرگ و بی همتا  و حیرت انگیز در جهان می باشد که هر گردشگر دوست دارد آن را از نزدیک ببیند و از دیدن لذت ببرد. آبشار نیاگارا شامل سه آبشار به نام های نقاب عروس ( Bridal Veil Falls )، نعل اسب Horseshoe ) و آمریکایی ( American Falls ) می باشد که کوچکترین آن ها نقاب عروس و بزرگ ترینشان نعل اسب می باشد. آبشار نقاب عروس و آمریکایی در سمت آمریکا و نیویورک و آبشار نعل اسب متعلق به کانادا است.

علت اصلی شهرت آبشار نیاگارا نه به علت ارتفاع آن بلکه به علت عریض بودن آناست.به طور متوسط نزدیک به ۱۱۰ هزار متر مکعب آب از آبشارها در دقیقه سرازیر می‌گردد. این آبشار عظمتی فوق العاده دارد که ساعتها محو تماشای آن میشوید بدون آنکه گذر زمان را بفهمید و از دیدن آن خسته شوید. آنجا معمولا هوا برای گردشگران خوب است و می توان سنگهای عظیمی را که آب از رویشان به پایین می ریزد دید اما ذرات آب کمتر اجازه می دهد که طرف کانادایی، آبشار را از خاک امریکا که در واقع زیباتر هم است، مشاهده کرد.

کشور آلمان نیز مانند کشور امریکا دارای مکان های گردشگری پر طرفداری هست که از خاص ترین جاذبه ها ی آلمان میتوان قلعه التز را نام برد که داری طبیعتی دست نخورده و زیبا می باشد که مورد توجه گردشگران و توریستان زیادی واقع شده است

برای دریافت وقت سفارت  امریکا باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

وقت سفارت آمریکا به صورت فوری در سایت ویزای شینگن که در ادامه جزئیات وقت سفارت آمریکا را به صورت تضمینی در سایت ویزای شینگن خواهید خواند.

آمریکا به عنوان یکی از پر طرفدارترین کشورها بین ایرانیان برای سفر تفریحی ، اقامت (اعم از تحصیلی ، دائم و… ) و تجارت، به علت نداشتن سفارت در کشورمان ، دارای نمایندگی های فعالی در همسایگی ایران برای انجام امور وقت سفارت آمریکا و مصاحبه برای ویزای آمریکا برای هموطنانمان می باشد.

در حال حاضر سفارت آمریکا در ابوظبی، کنسولگری آمریکا در دبی و سفارت آمریکا در ارمنستان، نمایندگی های دائما فعال و سفارت آمریکا در آنکارا به صورت متناوب برای انجام امور وقت سفارت آمریکا می باشند که متقاضیان ایرانی برحسب قصدشان از سفر و شرایط و تمایل شخصیشان یکی از این نمایندگی ها را برای انجام امور وقت سفارت آمریکا و پیکاپ ویزا آمریکا انتخاب می نمایند.

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۶/۰۵/۳۱
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی