ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

معرفی پارک منحصر به فرد تیوولی دانمارک

[caption id="attachment_1100" align="aligncenter" width="600"] پارک تیوولی دانمارک معرفی پارک منحصر به فرد تیوولی دانمارک[/caption]

پارک تیوولی در سال 1843 در شهر کپنهاگ دانمارک افتتاح شد. این پارک منحصر به فرد از نظر قدمت تاریخی دومین پارک در دنیا محسوب می شود. در این پارک وسایل زیادی را برای سرگرمی پیدا خواهید کرد از جمله: ترن هوایی، چرخ و فلک، تالار آینه، نمایش پانتومیم، نمایش عروسک خیمه شب بازی، تئاتر در محیط‌های سرباز، مجموعه‌ای از رستوران‌ و کافه‌ها، باغ گل‌ و سالن کنسرت به سبک معماری موروها! این پارک در سراسر دنیا شناخته و در فیلم‌های مشهوری ظاهر شده است. از قطار وحشت کلاسیک تا نمونه‌های جدید و مدرنتر آن! برای سپری کردن یک روز به یادماندنی در این پارک همه چیز مهیا است. یکی از معروف‌ترین نقاط این پارک، هتلی شبیه‌سازی شده از تاج محل هندوستان است که در زمره‌ی یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دانمارک شمرده می‌شود. این پارک در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری دانمارک شده‌ است. در سفر به دانمارک این پارک زیبا و جذاب را ا دست ندهید.

کشور دانمارک از شادترین کشورهای دنیاست. اگر می خواهید سفری شاد و هیجان انگیز را تجربه کنید به شهر کپنهاگ دانمارک بروید. برای رفتن به دانماک شما قبل از هر چیز نیاز یه ویزای شینگن دانمارک, وقت سفارت دانمارک دارید برای اخذ ویزای شینگن آلمان ,وقت سفارت آلمان باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن دانمارک به صورت تضمینی و فوری که کشور دانمارک از کشور های اتحاد شنگن می باشد و برای مسافرت به دانمارک نیاز به ویزا شنگن می باشد. حضور شخص متقاضی جهت دریافت ویزا در سفارت دانمارک الزامی می باشد ( جهت انگشت نگاری و مصاحبه ).

برای سفر به کشور دانمارک باید از کشور دانمارک یا یکی از کشورهای عضو معاهده شینگن ویزای شینگن دریافت کرد. اولین قدم برای اخذ ویزای تمامی کشورها، تعیین وقت سفارت دانمارک می باشد.

برای تحویل مدارک به سفارت دانمارک، میبایستی قبل از تحویل مدارک به سفارت دانمارک وقتی را از سفارت دانمارک اخذ نمود. حضور  شخص در سفارت آن کشور به همراه مدارک جهت مصاحبه الزامی می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا دانمارک :

  1. اصل پاسپورت متقاضی .
  2. کارت ملی و شناسنامه .
  3. ۲ قطعه عکس ۶ در ۴ رنگی با پس زمینه سفید .
  4. در صورت داشتن سند ملک اصل و کپی ترجمه شده .
  5. نامه تمکن مالی از بانک و گردش ۶ ماه آخر سپرده بانکی .
  6. در صورت داشتن ویزا شنگن و یا ویزا کشور های معتبر کپی از آنها .
  7. گواهی اشتغال به کار یا ذکر سمت و حقوق و سایقه و یا جواز کسب و یا ثبت شرکت .
  8. گواهی بازنشستگی .
  9. گواهی اشتغال به تحصیل .

منبع:  ویزای شینگن sitevisa.com

  • ۹۶/۰۵/۱۹
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی