ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

کاخ ملی پنا با نمایی رنگارنگ و جذاب در پرتغال

[caption id="attachment_1221" align="aligncenter" width="600"] کاخ ملی پنا پرتغال کاخ ملی پنا با نمایی رنگارنگ و جذاب در پرتغال[/caption]

کاخ ملی پنا بر روی تپه های سرسبز شهر سینترا در کشور پرتغال قرار دارد. این کاخ در قرن 18 م توسط مهندس معدن و معمار مبتدی، بارون ویلهلم لودویگ فون اشوگه برای شاه فرناندو دوم ساخته شد. کاخ پنا ثبت میراث جهان است. فضای داخلی پنا مزین به گچ‌ کاری‌های با ابهت و چشمگیر، ستون‌هایی با چندین طرح، سقفی قوسی به سبک شمال افریقا و طرح‌های بسیاری از کلیسا و صومعه اصلی می‌باشد. نمای بیرون این کاخ با رنگهای شاد رنگ آمیزی شده که به هر بیننده و تماشاگر حس هیجان و تازگی را می بخشد و این کاخ دکوراسیون فراوانی از سبک‌های مختلف، از گوتیک تا شرقی، را در خود دارد.

کاخ ملی پنا یک قلعه ی رویایی و بسیار مرتفع است که در روزهای ابری در حجم بزرگی از ابرها پنهان می شود و آنقدر بلند است که حتی در بعضی روزها از شهر لیسبون قابل دیدن است. در دوران قرون وسطی از آن به عنوان کلیسا استفاده می شد اما حالا در آن مناسبت های دولتی برگزار می شود.

فرانسه نیز دارای جاذبه و مکان های گردشگری بیشماری است. گردشگران و مسافران عزیزی که کشور فرانسه را برای سفر انتخاب کرده اید در سفر به فرانسه دیدن موزه لوور را فراموش نکنید. موزه لوور را حتما باید از نزدیک ببینید و از سفر خود به فرانسه لذت ببرید.

برای دریافت ویزای شینگن پرتغال و وقت سفارت پرتغال باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن پرتغال به صورت تضمینی و فوری که کشور پرتغال عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و جهت مسافرت به اروپا به ویزای شینگن نیاز دارید. جهت دریافت ویزای شینگن حضور شخص متقاضی در زمان تعیین شده از طرف سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری الزامی می باشد.

کشور پرتغال نیز عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و جهت مسافرت به پرتغال به ویزا نیاز دارید. برای دریافت ویزای شینگن پرتغال قبل از هر چیزی باید برای اخذ وقت سفارت پرتغال قدام کنند.

منبع: ویزای شینگن 

  • ۹۶/۰۶/۰۹
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی