ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

معرفی پارک محبوب گواا لتونی

پارک ملی گواا لتونی 

معرفی پارک محبوب گواا لتونی[/caption]

پارک ملی گواا در مساحت 917.45 کیلومتر مربع از شمال شرقی سیگولدا تا جنوب غربی Cēsis در امتداد دره رودخانه گوائا واقع شده است. این پارک در سال 1973 تاسیس شد که یکی از محبوب ترین پارکها برای گردشگران در کشور لتونی است. این پارک ملی دارای تنوع زیستی بالا، رگه های سنگ و اشکال مختلف زمین، چشمه ها، منظره های زیبا و غارهای زیبایی می باشد که سالانه گردشگران بسیاری از نزدیک از این پارک دیدن می کنند. در این پارک دره ی باستانی Gauja  واقع شده است که این دره بر اثر انباشته شدن یخچال های یخی یخ زده تشکیل شده و 95 کیلومتر طول دارد عمیق ترین قسمت دره 85 متر عمق دارد و هم چنین بیش از 500 بنای تاریخی و فرهنگی نظیر قصرها، قلعه های سنگی، کلیساها، مانور ها،آسیاب های آبی و بادی در این پارک فوق العاده زیبا وجود دارد.

کشور لتونی از کشورهای کوچک اروپا ولی دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیاری می باشد که توریستان زیادی سالانه به این کشور سفر کرده و از مکان های تاریخی این کشور دیدن می کنند. پارک گواا لتونی مانند پارک تیوولی دانمارک از پر بازدیدترین پارکها در نیا هستند که باید این پارکهای جذاب را فقط باید از نزدیک دید تا از سفر خود لذت ببرید.

برای دریافت ویزای شینگن لیتوانی و وقت سفارت لیتوانی باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن لتونی به صورت تضمینی و فوری که کشور لتونی عضو اتحاد شینگن می باشد و برای سفر به این کشور نیاز به دریافت ویزا شینگن دارید. در حال حاضر کشور لتونی در ایران سفارت ندارد و نزدیک ترین سفارت ها به ایران در آنکارا ترکیه و دبی امارات قرار دارند.

برای ورود به کشور لتونی می توانید با ویزای شینگن لتونی وارد شوید، اگر با ویزای لتونی اجازه ورود بیابید به کشورهای دیگر شینگن نمی توانید بروید اما اگر ویزای شینگن از وقت سفارت لتونی درخواست نمایید اجازه سفر به کل حوزه شینگن را خواهید داشت.

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۶/۰۶/۳۰
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی