ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

دیوارهای با شکوه کورنیش در لوکزامبورگ

 دیوارهای کورنیش لوکزامبورگ 

دیوارهای با شکوه کورنیش در لوکزامبورگ[/caption]

دیوارهای کورنیش در امتداد دره بر روی صخره ها و اطراف شهر قدیمی واقع شده است. در لوکزامبورگ دیوار با شکوه کورنیش را با نام بالکن زیبای اروپا می شناسند. دره های این منطقه خانه‌های اشرافی و پناهگاه‌های قدیمی و همین طور صومعه‌ی دومینیکن و کلیسای سنت میشل که قدمت آن به قرن اول میلادی برمی‌گردد را نشان می دهد. وقتی برای تماشای زیبای این دیواره میروید شما شاهد مکان های زیبای دیگری که در این منطقه واقع شده اند خواهید شد یکی از این مکان های بی نظیر دروازه ی مشهور Gate of the Grund که متعلق به سال ۱۶۳۲ است. در حومه این دروازه ساختمان ها را در کنار کلیسا و صومعه‌ی باستانی نویمونستر (Neumünster) خواهید دید، همراه با راهروی سرپوشیده‌ی قرن هفدهمی لیموژ (Limoges). ساختمان‌های مجاور، بخشی از بیمارستان باستانی «سنت جان» بوده که توسط امپراتور هِنری هفتم، کنت لوکزامبورگ، در 1309 بنا شده است.

کشور لوکزامبورک یک مقصد توریستی محبوب می باشد که اغلب در ترکیب با کشورهای اطراف بلژیک و هلند مورد بازدید قرار می گیرد. گردشگران عزیز می توانند بعد از دیدن مکان های گردشگری لوکزامبورگ به کشور هلند سفر کرده و از باغ رویایی کوکنهوف هلند دیدن کنند و سفری لذت بخش را در این کشورها سپری کنند.

برای دریافت ویزای شینگن لوکزامبورگ, وقت سفارت لوکزامبورگ طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن لوکزامبورگ به صورت تضمینی و فوری که کشور لوکزامبورگ عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد و برای سفر به لوکزامبورگ نیاز به ویزا شنگن دارید.

 کشور لوکزامبورگ در ایران سفارت ندارد و نزدیکترین سفارت به ایران در شهر آنکارا کشور ترکیه می باشد . اولین مرحله در اخذ ویزای شینگن لوکزامبورگ اخذ وقت سفارت لوکزامبورگ می باشد.

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۶/۰۶/۱۶
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی