ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰


 شهر مالمو 

نگاهی به شهر مالمو در کشور سوئد[/caption]

شهر مالمو در جنوب کشور سوئد و استان اسکونه جای گرفته است. مالمو سومین شهر بزرگ سوئد می باشد و از طریق پل Oresund به دانمارک متصل است. این شهر تاریخی قرون وسطایی ترکیبی از ساختمان های مدرن و معاصر است که میتوان گفت دارای شهر قدیم و شهر جدید است که شهر قدیم آن دارای سه میدان اصلی به نام های Stortoget، Lilla Torg و Gustav Adolfs Torg است و هم چنین در این شهر قدیم قلعه مالمو (Malmo Castle ) واقع شده  که گردشگران زیادی سالانه از آن بازدید می کنند و از سفر خود به سوئد لذت میبرند. از دیدنیهای جذاب و جدید مالمو ساختمان Turning Torso است. این ساختمان یک شاهکار معماری است ، که از ۵۴ طبقه و ارتفاع ۱۹۰ متری بهره گرفته و در آسمان پیچ و قوس می خورد. دومین آپارتمان بلند پس از کاخ ۲۶۴ متری پیروزی مسکو می باشد. همین موضوع باعث شده که ، در سوئد بیشترین صحبت ها در مورد آن شده باشد.

کشور فنلاند مانند کشور سوئد دارای شهرهای زیبا و پرطرفداری می باشد که سالانه گردشگران بسیاری از این شهرها دیدن می کنند. در کشور فنلاند شهر ساوونلینا جذاب و دیدنی می باشد. گردشگران عزیزی که قصد سفر به این کشور را دارند پیشنهاد ما این است که این شهر زیبا را از نزدیک دیدن کنید و سفر به یادماندنی را تجربه کنید.

برای دریافت ویزای شینگن سوئد, وقت سفارت سوئد طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن سوئد به صورت تضمینی و فوری ویزا مجوزی است که با داشتن آن می‌ توان در مدت کوتاهی به سوئد و سایر کشورهای عضو پیمان شینگن سفر کرد.

 اولین قدم گرفتن وقت سفارت سوئد به منظور مصاحبه و انگشت نگاری و ارائه مدارک مربوطه است. کشور سوئد عضو اتحادیه اروپا و معاهده شنگن می باشد

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۶/۰۶/۱۵
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی