ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

ساوونلینا شهری در قلب دریاچه های فنلاند

 ساوونلیا فنلاند 

ساوونلیا شهری در قلب دریاچه های فنلاند[/caption]

 ساوونلینا شهری کوچک در فاصله ۳۳۵ کیلومتری از هلسینکی مرکز فنلاند و در قلب فینیش لِیک لَند واقع شده است. این شهر در سال ۱۶۳۹ و در مناطق اطراف قلعه تاریخی Olavinlina ساخته شده و بعدها به شکل کنونی توسعه یافته است. در حال حاضر شهر ساوونلینا از جاذبه های دیدنی و پر طرفدار در کشور فنلاند می باشد که هر ساله بر تعداد بازدید کنندگان این شهر تاریخی, آرام و دلپذیر افزوده می شود. بدون شک بزرگترین و مهم ترین جاذبه شهر ساوویلنا که در میان دریاچه سایما و جزایر متعدد آن قرار گرفته قلعه اُولاوینلینا و یا قلعه سَنت اُولاف می باشد که در قرن پانزدهم ساخته شده است. از آنجاییکه این قلعه قرن هاست که اهمیت سیاسی یا نظامی نداشته در طول تاریخ و گذر زمان از تخریب در امان مانده و دست نخورده باقی مانده است. شهر ساوونلینا جاذبه های بی نظیری مانند موزه ارتودوکس، موزه استانی ساوُونلینا و منطقه کِریماکی که بزرگترین کلیسای چوبی جهان را در خود جای داده است که گردشگران بیشماری را مجذوب خود می کند.

مسافران و گردشگرن عزیز می توانند با اخذ ویزای شینگن فنلاند به کشور همجوار آن نروژ نیز سفر کنند و از مکان های دیدنی کشور نروژ مانند کلیسای هدال استاوکرک که یکی از جاذبه های بی همتا در نروژ می باشد از نزدیک دیدن و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

برای دریافت ویزای شینگن فنلاند, وقت سفارت فنلاند طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن فنلاند به صورت تضمینی و فوری که عضو اتحاد شینگن می باشد و برای سفر به فنلاند متقاضی می بایستی ویزا شینگن دریافت نماید.

فنلاند از جمله کشورهای اروپایی عضو پیمان شینگن است که در ایران دارای سفارت میباشد. وقت سفارت فنلاند در تهران هم دارای خدمات حضوری و هم دارای خدمات غیر حضوری میباشد.

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۶/۰۶/۰۶
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی