ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

کاخ باشکوه کادریورگ استونی

کاخ کادریورگ در شهر سرسبز و دیدنی تالین پایتخت کشور استونی واقع شده است. این کاخ به سفارش پتر اول (تزار روسیه) در سال ۱۷۱۸ میلادی شروع به ساخت شده و در سال ۱۷۲۵ به بهره‌برداری رسیده است. کاخ باشکوه و زیبای کادریورگ (KADRIORG) در دل پارکی سبز و چشم‌نواز قرار گرفته که هر گردشگر و توریست را مجذوب خود می کند. نمایشگاه‌های فرهنگی هنری متعددی در ساختمان مرکزی این کاخ برگزار می‌شوند و فضای سبز نیز مکانی محبوب برای گشت و گذاری آرام خواهد بود. در سال ۲۰۱۱ یک باغ دلپذیر ژاپنی نیز به مجموعه اضافه شد که کاری از «ماسائو سونه» (Masao Sone) نابغه می‌باشد.

استونی یکی از کشورهای کم جمعیت ولی پرگردشگر هست که سالانه گردشگران بیشماری به این کشور سفر کرده و از جاذبه های این کشور به ویژه کاخ کادریورگ دیدن می کنند این کاخ مانند کاخ ملی پنا از جاذبه های بی نظیر می باشد که هر گردشگر باید از نزدیک از این کاخ ها دیدن کنند و از سفر خود  نهایت لذت را ببرند.

برای دریافت ویزای شینگن استونی و وقت سفارت استونی باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن استونی به صورت تضمینی و فوری که کشور استونی از کشورهای اتحاد شنگن می باشد و برای سفر به استونی امکان دریافت ۲ نوع ویزا وجود دارد ویزا شنگن و ویزا ملی کشور استونی ( توجه داشته باشید با ویزا ملی استونی تنها می توانید به کشور استونی سفر داشته باشید ) .

 جهت دریافت ویزا استونی در ایران باید به وقت سفارت فنلاند در تهران مراجعه کنید. برای دریافت ویزای شینگن استونی قبل از هر چیزی باید برای اخذ وقت سفارت استونی اقدام کنند.

منبع: ویزای شینگن 

  • ۹۶/۰۶/۲۶
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی