ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

معرفی بزگترین کلیسای چوبی در کشور نروژ

 کلیسای چوبی Heddal نروژ 

معرفی بزگترین کلیسای چوبی در کشور نروژ[/caption]

کلیسای چوبی هدال استاوکرک در استان نوتودن, در جنوب نروژ واقع شده است. کلیسای هدال استاوکرک یکی از بزرگترین کلیسای چوبی بسیار زیبا و دیدنی در کشور نروژ می باشد. در افسانه های قدیمی آمده است که ۵ کشاورز بومی منطقه این کلیسا را ساخته اند ولی نکته قابل تأمل این قضیه تعداد روزهایی است که صرف ساخت آن شده است، در این روایت نقل شده که کشاورزان فقط در ۳ روز موفق به تمام کردن بنای این مجموعه شدند. این کلیسای زیبا در قرن های ۱۹ و ۲۰ مرمت شد و با زیباسازی هایی که در این محل انجام شد شکوه و جلال آن دوباره به روزهای اوج خود نزدیک شد امروز علاقه مندان می توانند بازهم در این کلیسا مراسم ازدواج خود را برگزار نمایند و خاطره بهترین روز خود را در این محل به ثبت برسانند همچنین روزهای یکشنبه در تمام طول تابستان از این کلیسای چوبی بهره برداری می گردد. در سفر به نروژ دیدن این مکان جالب و جذاب را فراموش نکنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

کشور ایتالیا نیز از کشورهای پر جاذبه می باشد که سالانه بیشترین گردشگر را به خود جذب می کند در کشور ایتالیا یک دریاچه بی نظیر به نام دریاچه کومو واقع شده که با طبیعت بکر و وصف نشدنی اش هر سال بر تعداد گردشگران و توریستانی که از این دریاچه بازدید می کنند افزوده می شود پیشنهاد ما این است اگر می خواهید نفس تازه با هوای عالی بگیرید در سفر به ایتالیا در برنامه گردشگری خود یک روز را به دیدن دریاچه کومو اختصاص دهید.

برای اخذ ویزای شینگن نروژ و وقت سفارت نروژ باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن نروژ به صورت تضمینی و فوری که کشور نروژ عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و برای سفر به این کشور ویزای شینگن نیاز دارید. حضور شخص متقاضی در زمان تعیید شده از طرف سفارت جهت انگشت نگاری و مصاحبه الزامی می باشد.

کشور نروژ عضو اتحادیه ی اروپاست و مانند تمام کشور های شینگن نیاز به اخذ ویزای شینگن نروژ و وقت سفارت نروژ جهت مصاحبه و انگشت نگاری می باشد. ابتدا باید تلفنی، حضوری یا از طریق سایت رسمی سفارت برای مصاحبه حضوری وقت سفارت نروژ را بگیرید و در روز مشخص شده با همراه داشتن پرینت ایمیل سفارت به کنسولگری نروژ مراجعه کنید.

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۶/۰۶/۰۱
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی