ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

دروازه براندنبورگ سمبل اتحاد آلمان

جاذبه های آلمان 

دروازه براندنبورگ سمبل اتحاد آلمان[/caption]

دروازه براندنبورگ یکی از بناهای باستانی مهم آلمان در قسمت غربی شهر برلین و در تقاطع دو خیابان ابرت و اونتر دن لیندن واقع شده است. این دروازه تاریخی در قرن 18 میلادی به دستور پادشاه فریدریش ویلهلم دوم و توسط معمار کارل گوتهارد طراحی و ساخته شد. داروزه براندنبورگ تنها داروازه باقی مانده از داروازه های قدیمی برلین می باشد و یکی از شناخته ترین نمادهای اروپاست که امروزه سمبل اتحاد و صلح کشور آلمان محسوب می شود.
دروازه براندنبورگ با ارتفاع ۲۶ متر طول و ۱۱ متر عرض درب ورودی عظیم‌الجثه خیابان معروف اونتر دن لیندن است. این دروازه از ماسه و سنگ و به سبک دریک ساخته شده و ۵ ورودی با ارتفاع ۱۵ متر و ۱۲ ستون یعنی ۶ ستون در هر سمت دارد که در گذشته مردم اجازه داشتند از ۲ مسیر منتهی الیه دو سمت دروازه رفت و آمد کنند . بر بالای این داروازه مجسمه ارابه چهار اسب مربوط به ویکتوریا الهه پیروزی رومیان باستان است که در حال هدایت ارابه‌ای است که چهار اسب آن را می‌کشند توسط مجسمه ساز معروف آلمانی به نام «یوهان گوتفرید شادو» ساخته شد. در زمان جنگ جهانی دوم این دروازه آسیب هایی جدی دید که در سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ میلادی مرمت شد. با اینکه مرمت بنا ماهرانه صورت گرفته است ولی آثار ترمیم قطعات را به وضوح دیده می شوند.
اگر می خواهید کشور آلمان را مقصد گردشگری خود قرار دهید و از جاذبه های جذاب و دیدنی آن نظیر اسکله زلین, پل راکوتز, قلعه معروف آلتز از نزدیک دیدن کنید و روزهای آرامش بخش و به یادماندنی را در این کشور محبوب سپری کنید می توانید به وب سایت ویزای شینگن ما مراجعه کنید. وب سایت ما اطلاعات لازم و کامل را جهت اخذ فوری ویزای شینگن آلمان و وقت سفارت آلمان در اختیار شما قرار خواهد داد.
منبع: ویزای شینگن

  • ۹۶/۱۰/۲۸
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی