ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

 ویزای شینگن سوئیس ویژه 29 دی ماه 

 ویزای شینگن سوئیس ویزای شینگن سوئیس ویژه 29 دی ماه[/caption]

ویزای شینگن سوئیس ویژه 29 دی ماه را در کمترین زمان ممکن از متخصصین ما دریافت کنید. جهت ورود به کشور زیبای سوئیس باید قبل از هر چیزی برای اخذ ویزای شینگن سوئیس اقدام کنید. ویزاهای مختلفی توسط سفارت سوئیس صادر میشود که میتوان به ویزاهای تحصیلی سوئیس، ویزای توریستی سوئیس و  ویزای تجاری سوئیس... اشاره نماییم.

ویزای تجاری سوئیس نیز یکی از انواع ویزاهایی است که توسط سفارت سوئیس صادر میشود برای تحویل مدارک و مصاحبه باید وقت سفارت سوئیس بگیریم و در روز تعیین شده در سفارت حضور پیدا کنیم. در ویزای تجاری سوئیس بدین صورت است که اشخاصی که قصد مهاجرت به سوئیس را دارند در ابتدا باید یک شرکت حقوقی ثبت نمایند و یک فعالیت اقتصادی را شروع نمایند. یکی از شروط قبول شروع فعالیت اقتصادی توسط دولت سوئیس این است که در فعالیت اقتصادی مورد نظر برای حداقل ده نفر از اتباع سوئیس ایجاد اشتغال شود. و در واقع سرمایه گذار و کارآفرین باید بتواند ده نفر را استخدام نماید و بیمه و مالیات آنان را پرداخت نماید. در صورتیکه فعالیت اقتصادی شخص سرمایه گذار پس از سپری شدن سال اول مورد قبول دولت قرار گیرد، به متقاضی ویزای یک ساله اقامتی داده میشود.

متقاضیانی که به دنبال اخذ ویزای توریستی فرانسه هستند می توانند با انتخاب ویزای شینگن توریستی فرانسه ویژه ۲۹ دی  روزهای به یادماندنی را در فرانسه تجربه کنند.

منبع: وقت سفارت

  • ۹۶/۱۰/۲۱
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی