ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

ونیز شهری رمانتیک روی آب در ایتالیا

 جاذبه های ایتالیا، شهر ونیز

ونیز شهری رمانتیک روی آب در ایتالیا

 ونیز شهری رمانتیک و عجیب و در عین حال زیبا روی آب که در شمال ایتالیا واقع شده است این شهر به شهر کانال‌های آبی، شهر رؤیاها، شهر بالماسکه معروف است ونیز را در دنیا با کانال‌های آبی و آبراه‌هایش می‌شناسند. شهر زیبای ونیز در قرن پنجم میلادی از مجموعه ۱۱۸ جزیره کوچک تشکیل شده است و در قرن دهم میلادی یکی از قدرت های نظامی دریایی اروپا به حساب می آمده است.

 تمام شهر ونیز یک شاهکار معماری بی نظیر است؛ حتی کوچک ترین ساختمان های ونیز هم دارای آثار هنری بزرگترین هنرمندان جهان از جمله گیورگیون، تیتیان، تینتورِتو، وِرُنیس و بسیاری دیگر می باشند. در واقع می توان گفت ونیز یک تالاب بزرگ با مساحتی برابر با ۵۰۰۰۰ کیلومتر مربع است که باید این شهر جذاب را از نزدیک دید و از بودن در کشور ایتالیا لذت برد.

ونیز بزرگ ترین شهر بدون خودروی جهان است که در آن هیچ اثری از دود، ترافیک، اتومبیل‌ها و کامیون‌ها پیدا نمی‌کنید. تنها وسیله رفت و آمد در این شهر آبی، قایق است. جالب است بدانید که حتی پلیس‌ها و آتش‌نشان‌ها نیز با قایق موتوری در سطح شهر تردد می‌کنند.

 ونیز شهر جشنواره‌ها و کارناوال‌ها نیز هست. برای مثال جشنوارهٔ فیلم ونیز در اواخر اگوست، هر سال یکی از اتفاقات مهم دنیای فیلم و هنر است. کارناوال مشهور ونیز هم که در ماه فوریه در تمام شهر برپاست، از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین کارناوال‌های جهان است. این کارناوال به کارناوال ماسک‌ها نیز مشهور است. همان ماسک‌هایی که شاید در Eyes Wide Shut دیده باشید. ماسک‌های آن فیلم را نیز هنرمندان این شهر ساخته‌اند. به‌غیر از ماسک‌ها، کریستال‌های ونیزی هم شهرت فراوان دارند و طرز ساخت‌شان دیدنی‌است. این کریستال‌ها را هنوز با روش سنتی در جزیره‌های اطراف ونیز (مورانو و بورانو) می‌سازند: ظریف و خارق‌العاده با قیمت‌های بالا.

ونیزشهری زیبا که در لیست میراث جهانی یونسکو نیز قرار گرفته همین امر موجب شده سالانه میلیون‌ها نفر از سر تا سر جهان برای دیدن این شهر زیبا به ایتالیا سفر کنند تنها زیبایی ایتالیا در شهر ونیز خلاصه نمی شود چرا که هر نقطه از کشور ایتالیا دارای مکان های دیدنی  نظیر دریاچه کومو، برج کج پیزا، شهر ساحلی آمالفی، آمفی تئاتر کلوسئوم می باشد که دیدن هر یک از نقاط گردشگری در ایتالیا لذت خاصی دارد.

 برای سفر به تایلند و تماشای زیبایی این کشور قبل از هر چیز نیاز به اخذ ویزای شینگن ایتالیا می باشید. جهت اخذ ویزای شینگن ایتالیا و وقت سفارت ایتالیا باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن ایتالیا به صورت تضمینی و فوری که کشور ایتالیا عضو اتحاد شینگن می باشد و برای سفر به ایتالیا نیاز به ویزا شینگن می باشد. جهت دریافت ویزا شینگن حضور شخص متقاضی در تاریخ تعیین شده از طرف سفارت جها انگشت نگاری و مصاحبه الزامی می باشد.

وقت سفارت ایتالیا به صورت تضمینی و فوری در سایت ویزای شینگن که برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه ندارند، انجام این کار توسط ما امکان پذیر است.

 اگر قصد رفتن به کشور پرطرفدار آلمان را در تابستان دارید و به دنبال اخذ فوری ویزای فوری آلمان هستید می توانید ویزای شینگن آلمان ویژه ۳۰ مرداد را از متخصصین و مشاورین ما دریافت کنید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۷/۰۵/۰۳
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی