ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰


 ویزای شینگن آلمان

ویزای توریستی آلمان ویژه ۲۶ اسفند

 ویزای توریستی یونان آلمان ویژه ۲۶ اسفند را در کمترین زمان ممکن از وب سایت ما بگیرید. مسافران عزیزی که می خواهند سفر توریستی به آلمان داشته باشند باید قبل از هر چیز برای اخذ ویزای شینگن آلمان از نوع توریستی اقدام کنند. آلمان کشوری پر از جاذبه های بکر و متنوع می باشد که برای گردشگران از جذابیت خاصی برخوردار است. این نوع ویزا ۹۰ روز اعتبار دارد. به طور کلی برای اخذ ویزای توریستی هر یک از کشورها، افراد متقاضی می­بایست کنسولگری و یا سفارت کشور مورد نظر را متقاعد سازد که پس از ورود به کشور مورد نظر، به طور حتمی به کشور خود باز خواهد گشت.

برای دریافت ویزای شینگن توریستی مسافر نیاز به اخذ وقت سفارت آلمان دارد تا در تاریخ تعیین شده به سفارت مراجعه کند. وقت سفارت آلمان از طریق پورتال رسمی سفارت آلمان امکان پذیر است. دقت شود که وقت مصاحبه­ هایی را که در سیستم ثبت می­ کنید، قابل تغییر نمی باشد. اگر در زمان مقرر مدارک شما ناقص باشد و یا درخواست خود را به سفارت ارائه ندهید، تا چندین ماه قادر به گرفتن دوباره وقت سفارت نیستید. پس لطفا­ً به گونه ­ای برنامه ریزی کنید که چند روز قبل از وقت مصاحبه سفارت، تمامی مدارک های شما کامل شود.

منبع: http://sitevisa.com/

  • ۹۶/۱۲/۱۷
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی