ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

 قلعه آکرشوس نروژ

قلعه آکِرشوس با قرار داشتن در لبه یک پرتگاه در مرکز شهر اسلو پایتخت کشور نروژ توسط شاه «هاکون پنجم» در اواخر قرن ۱۳بنا شد. این دژ به دریا نزدیک بود از این نظر بسیار مهم بود و نیروهای دریایی در محافظت از تجارت نروژ که در آن زمان بیشتر از طریق آب‌ها صورت می‌گرفت نقش بسزایی داشتند.

 قلعه آکرشوس هنوز هم یک مکان نظامی به شمار می‌رود اما امکان بازدید از آن برای گردشگران وجود دارد. علاوه بر استحکامات نظامی، موزه نیروی‌های مسلح نروژ و موزه مقاومت نروژ از دیگر مواردی هستند که طی بازدیدتان می‌توانید به آن‌ها سر بزنید. خاندان سلطنتی نروژ در مقبره سلطنتی همین قلعه دفن شده‌اند. آکرشوس روزی به عنوان زندان مورد استفاده قرار می گرفت و چند تن از مجرمین مشهور و زندانیان سیاسی کشور در آنجا حبس شد‌ه‌اند.

کشور نروژ دارای جاذبه های بی نظیر و زیبایی می باشد که گردشگران زیادی را علاقه مند به خود کرده است تا برای یکبار هم شده است به این کشور دیدنی سفر کنند. مسافران و گردشگران می توانند مکان های دیدنی و جذاب نروژ مانند کلیسای چوبی هدال استاوکرک , آبشار ورینگفوسن و  سواحل چشم نواز  را ببینند و روزهای زیبا و لذت بخشی را در خاطرات خود به ثبت برسانند.

برای اخذ ویزای شینگن نروژ و وقت سفارت نروژ باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

نروژکشوری عضو پیمان شینگن می باشد که هر گردشگر و مسافری برای سفر به این کشور مستلزم به اخذ ویزای شینگن نروژ می باشد.

کشور نروژ عضو اتحادیه ی اروپاست و مانند تمام کشور های شینگن نیاز به اخذ ویزای شینگن نروژ و وقت سفارت نروژ جهت مصاحبه و انگشت نگاری می باشد. ابتدا باید تلفنی، حضوری یا از طریق سایت رسمی سفارت برای مصاحبه حضوری وقت سفارت نروژ را بگیرید و در روز مشخص شده با همراه داشتن پرینت ایمیل سفارت به کنسولگری نروژ مراجعه کنید.

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۶/۰۹/۰۹
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی