ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

 ویزای شینگن اسلواکی

اسلواکی کشوری زیبا و جذاب در اروپا که عضو پیمان شینگن می باشد. مسافران می توانند برای انجام کارهای اخذ ویزای شینگن اسلواکی , وقت سفارت اسلواکی که اطلاعات کافی ندارد و نیازمند به یاری هستند می توانند با شماره های ۲۲۲۷۰۴۱۲-۰۹۱۲۸۴۵۴۹۲۶ تماس بگیرید. هم چنین اگر آنها می خواهند در آذر ماه به کشور اسلواکی سفر کنند می توانند ویزای شینگن اسلواکی ویژه آذر ماه را بصورت فوری از ما دریافت کنید. جهت دریافت ویزای شنگن اسلواکی حضور شخص متقاضی در زمان تعیین شده از طرف وقت سفارت اسلواکی در محل سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری الزامی است.

داشتن ویزای شینگن لزوما به معنی تضمینی جهت ورود به محدوده شینگن نیست، یعنی اینکه اگر شما ویزای شینگن خود را از اسلواکی گرفته باشید ولی از فرانسه وارد شینگن شوید مقامات مرزی شینگن در فرانسه می توانند به دلایلی کاملا قانونی به شما اجازه ورود نداده و شما را به کشوری در خارج از شینگن اخراج کنند. مسافر ورودی به شینگن باید همیشه خود را آماده سوالات احتمالی از جمله هدف از سفر، آدرس محل اقامت و مدارکی دال بر توانایی پرداخت هزینه های اقامت نماید.

منبع:  وقت سفارت

  • ۹۶/۰۸/۳۰
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی