ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

دریاچه هویز، بزرگترین دریاچه آب گرم دنیا در مجارستان

 جاذبه های مجارستان، دریاچه هویز

دریاچه هویز، بزرگترین دریاچه آب گرم دنیا در مجارستان

دریاچه هویز در ۸ کیلومتری شهر Keszthely  واقع شده و به بزرگترین چشمه ی آب گرم دنیا مشهور است. امروزه دریاچه هویزه به عنوان مهمترین مکان گردشگری کشور مجارستان محسوب می شود و سالانه گردشگران زیادری را به خود جذب می کند. جریان آب این دریاچه خیلی قوی است به این خاطر  هر ۷۲ ساعت به طور کامل عوض می شود. اگر همیشه دوست داشتید که به کنار چشمه های آب گرم بروید و حال و هوای متفاوت این دریاچه ها و چشمه ها را تجربه کنید بدون معطلی به شهر هویز مجارستان بروید.

سطح آب دریاچه هویز ۴٫۴۴ هکتار است و اطراف آن را یک محیط طبیعی محافظت شده به مساحت ۶۰٫۵ هکتار احاطه کرده است. در کنار این دریاچه ۹ استخر آب گرم هم هست که دمای آب آن ها حدود ۳۵ درجه سانتی گراد است و مردم از این استخرها برای شنا استفاده می کنند. دمای آب دریاچه در حدود ۳۰ درجه سانتی گراد است از این رو می شود در طول تمام سال را در این دریاچه شنا کرد و از آن لذت برد. این دریاچه به خصوص در ابتدای دهه ۱۹۰۰ خیلی محبوب شد و یک هتل مدرن هم در کنار آن ساخته شد تا این همه گردشگری که به دیدن این دریاچه می روند بتوانند در این هتل اقامت کنند.

ترکیبات شیمیایی آب دریاچه شامل اسید کربنیک، کلسیم، منگنز، هیدروژن کربنات، ترکیبات کم گوگرد و همینطور اکسیژن در آب است برای همین شنا در دریاچه برای کسانی که دچار بیماری های روماتیسمی و اختلالات حرکتی هستند مفید است و خیلی ها برای استفاده از اثرات شفا بخش این دریاچه به این محل می روند. شهر هویز در سواحل شمالی دریاچه بالاتون در نیمه ی غربی مجارستان قرار دارد. این شهر که به چشمه های آب گرم معروف است با آب و هوای مدیترانه ای متبوع در احاطه ی تپه های سرسبز قرار دارد.

یکی از جذابیت های این دریاچه نیلوفرهای آبی زیبایی است که در نقاط مختلف سطح آن به چشم می خورند و زیبایی خاصی را برایش به وجود آورده اند. تجربه ای خاص و منحصربفرد است شنا کردن در آب گرمی که پر از نیلوفرهای آبی ست و هر از گاهی نسیمی از مواد معدنی گوگرد هم در فضا می پیچد. در سفر به مجارستان اگر می خواهید در محیطی پوشیده شنا کنید می توانید حمام سیچینی را انتخاب کنید و از شنا کردن در این حمام طبی و درمانی لذت ببرید.

کشور مجارستان بخاطر آب های گرم و چشمه های شفا بخشش مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است . برای سفر به این کشور باید قبل از هر یز به فکر اخذ ویزای شینگن مجارستان باشید. وب سایت ویزای شینگن ویزای شینگن مجارستان را به طور تضمینی و در کمترین زمان ممکن به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد. اولین قدم برای اخذ ویزای شینگن مجارستان، تعیین وقت سفارت مجارستان و حضور در سفارت مجارستان به همراه مدارک لازم جهت مصاحبه می باشد.

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی