ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

ساحل نیروی دریایی ساحلی دل انگیز در پرتغال

 جاذبه های پرتغال، ساحل نیروی دریایی

ساحل نیروی دریایی ساحلی دل انگیز در پرتغال

ساحل نیروی دریایی یکی از ساحل های فوق العاده زیبا در کشور پرتغال می باشد که در منطقه ساحلی اقیانوس اطلس در آلگاروه قرار دارد. این ساحل دل انگیز از یک طرف توسط آب های خروشان و آبی دریا و از طرف دیگر به وسیله شن های کرم رنگ و صخره‌های مرتفع بالا در طرف خشکی محصور شده است.

آب های زلال و شفاف این ساحل گزینه مناسبی برای غواصان است اگر به غواصی و ورزش محبوب شنا علاقه مند هستید می توانید این ساحل را در سفر به پرتغال انتخاب کنید و یک روز به یاد ماندنی را در انجا سپری کنید. با توجه به ویژگی های طبیعی که این ساحل دارد در سال ۱۹۹۸ از طرف وزارت امور خارجه پرتغال این ساحل جایزه طلای ساحل را از آن خود نموده است. همچنین بسیاری از تصاویر این ساحل اغلب در مواد تبلیغاتی و به عنوان راهنمای پرتغال در سراسر دنیا توزیع شده است. این ساحل زیبا ۳۰ دقیقه با آلبوفیرا فاصله دارد و پارکینگ رایگان در دسترس است.

کشور پُرتغال کشوری در جنوب غربی اروپا است. پایتخت آن لیسبون و زبان رسمی آن پرتغالی است که از شاخهٔ زبان‌های رومی‌تبار است. برای سفر به این کشور نیاز به اخذ ویزای شینگن پرتغال دارید تا بتوانید با خیال راحت به این کشور سفر کنید و از دیدنی های این کشور مانند برج بلم, کاخ ملی پنا و پارک گراس لذت ببرید و سفری خوش را به این کشور اروپایی تجربه کنید.

برای دریافت ویزای شینگن پرتغال و وقت سفارت پرتغال باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن پرتغال به صورت تضمینی و فوری که کشور پرتغال عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و جهت مسافرت به اروپا به ویزای شینگن نیاز دارید. جهت دریافت ویزای شینگن حضور شخص متقاضی در زمان تعیین شده از طرف سفارت جهت مصاحبه و انگشت نگاری الزامی می باشد.

کشور پرتغال نیز عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و جهت مسافرت به پرتغال به ویزا نیاز دارید.برای دریافت ویزای شینگن پرتغال قبل از هر چیزی باید برای اخذ وقت سفارت پرتغال قدام کنند.

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۷/۰۴/۰۷
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی