ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

پل لاغر پلی با نورپردازی زیبا،خلوتگاه عشاق در هلند

 جاذبه های هلند، ویزای شینگن هلند

پل لاغر خلوتگاه عشاق در هلند

پل ماهرخه بر روی رودخانه آمستل Amstel در مرکز شهر آمستردام هلند واقع شده است. این پل کناره‌های رودخانه آمستل واقع در کرک استرات Kerkstraat که مابین کانال Keizersgracht و کانال Prinsengracht قرار گرفته‌است را به هم متصل میکند. قسمت وسط پل ماخرهه از یک پل متحرک چوبی به رنگ سفید درست شده است.

اولین پل ساخته شده در این قسمت که به پل کرک استرات Kerkstraatbrug  مشهور بود در سال ۱۶۹۱ ساخته شد که این پل دارای ۱۳ قوس بود و از آنجایی که پل بسیار باریکی بود مردم آنجا آن را پل ماخرهه Magere Brug نامیدنند. ماهرخه بروخ به معنای پل لاغر است که امروزه  این پل را بیشتر با نام پل لاغر می شناسند. در سال ۱۸۷۱ ساختار پل در و ضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته بود که در نتیجه پل مذکور را خراب نمودنند و به جای آن یک پل چوبی با ۹ قوس در آنجا بنا کردند. در طی زمان بعد از گذر ۵۰ سال پل تخریب شد و در سال  ۱۹۳۴ پل دوباره منهدم و  به شکل قدیم خود ساخته شد. آخرین بازسازی نهایی این پل در سال ۱۹۶۹ صورت گرفت۰

 این پل با طراحی زیبای خود در بین پل های هلند از محبوبیت خاصی برای گردشگران برخوردار است. این پل با ۱۲۰۰ لامپ آراسته شده‌است که در غروب هر روز روشن میگردد و منظره زیبایی را بوجود میاورد و به عنوان خلوتگاه عشاق نیز در هلند مشهور است.

 شاید برای شما جالب باشد که نام ماهرخه بروخ را چرا بر این پل نهاده اند. گفته شده است که در قدیم این پل توسط دو خواهر متمول و ثروتمند ساخته شده‌است که این دو خواهر در دو طرف متضاد این رودخانه سکنا داشته اند و از آنجا که آن‌ها هر روز میخواستند به دیدار هم بروند و از آنجایی که از سلامتی کامل برخوردار نبودنند که بتوانند مسافت زیادی را طی کنند تا به آن طرف پل برسند تصمیم گرفتند که این پل را بنا کنند. و در گونه دیگری از همین روایت نیز گفته شده‌است که نام فامیل این دو خواهر “ماخرهه” یعنی لاغر بوده‌است و به همین علت این پل را به این نام خوانده اند۰ بعضی هم به این روایت افزوده اند که از آنجا که آنطورهها هم این دو خواهر ثروتمند نبوده اند چنین پل باریکی را بنا کرده اند که ساختش هزینه کمتری بردارد.

 کشور هلند یکی از کشورهای عضو معاهده شینگن می باشد که برای سفر به این کشور لاله های رنگی باید قبل از هر چیز برای اخذ ویزای شینگن هلند اقدام کرد. برای اخذ وقت سفارت هلند و ویزای شینگن هلند باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن هلند به صورت تضمینی و فوری همانطور که می دانید کشور هلند عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد و برای مسافرت به هلند نیاز به ویزای شینگن دارید و حضور شخص متقاضی ویزا در زمان اعلام شده از طرف سفارت جهت دریافت ویزای شینگن هلند الزامی می باشد. برای اخذ ویزای تمامی کشورها، تعیین وقت سفارت و حضور در سفارت آن کشور به همراه مدارک لازم جهت مصاحبه اولین قدم می باشد.

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۷/۰۳/۰۹
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی