ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

قلعه پراگ، باشکوه ترین قلعه تاریخی در جهان

 ویزای شینگن چک

قلعه پراگ، باشکوه ترین قلعه تاریخی در جهان

قلعه پراگ یکی از باشکوه ترین قلعه تاریخی لهستان که در قرن نهم احداث شده است و اقامتگاه اصلی پادشاه رسمی کشور چک می باشد. این قلعه مجموعه ای از کلیساها و کاخ ها و باغ هایی که از دوره های مختلف تاریخی به جا مونده است در واقع شبیه شهری کوچک در دل شهر بزرگ پراگ قرار گرفته است. این قلعه جایگاه رسمی شاهان بوهم، شاهان امپراتوری مقدس روم و رئیس‌جمهور چکسلواکی بود. تاج‌های جواهر بوهمی در اتاقی مخفی در این قلعه نگهداری می‌شوند.این قلعه دارای زیربنایی در حدود ۷۰ هزار متر مربع است و در حدود ۵۷۰ متر طول و به‌طور متوسط حدود ۱۳۰ متر عرض دارد و عنوان بزرگترین قلعه تاریخی را در کتاب گینس به خود اختصاص داده است.

 قلعه پراگ از قرن دوازدهم تا هیجدهم، چهار بار ساختمان‌های مجموعه را از پایین تا بالا بازسازی کردند. در قرن چهاردهم این قلعه به سبک گوتیک توسط چارلز مورد باز سازی قرار گرفت و در این زمان خود چارلز کلیسایی به همین سبک را شروع به ساخت کرد اما ساخت آن شش قرن طول کشید. در ساخت ساختمان‌های قلعهٔ پراگ سبک‌های گوناگون معماری مورد استفاده قرار گرفته‌اند، برای نمونه، کلیسای ویتوس مقدس به سبک معماری گوتیک و کلیسای جورج مقدس به سبک معماری رمانسک ساخته شده‌اند. در سال ١۵۴١ میلادی، بخش‌هایی از قلعه در آتش سوخت و طی حکومت خاندان هابسبورگ، ساختمان‌هایی به سبک رنسانس به این مجموعه اضافه شد. آخرین آسیب‌هایی که به ساختمان‌ها وارد شد، طی جنگ‌های سی‌ساله بود و بعد از آن، هم در زمان ملکه ترزا در نیمه‌ی دوم قرن هیجدهم و در دهه‌ی ١٩٢٠ به دستور رئیس‌جمهور چک سلواکی بازسازی شد. مجموعه‌ی این خرابی‌ها و بازسازی‌ها، این قلعه را تبدیل کرده به چیزی که امروز هست؛ یک مجموعه‌ی جذاب و دیدنی و البته موردعلاقه‌ی گردشگران.

 برای دریافت ویزای شینگن  چک, وقت سفارت چک باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن جمهوری چک جزو کشور های شنگن می باشد و جهت ورود به این کشور نیاز به ویزای شنیگن است. برای دریافت ویزا شنگن حضور شخص متقاضی ویزا در سفارت برای مصاحبه و انگشت نگاری الزامی می باشد.

سفارت چک اکیدا توصیه می‌کند به همراه ایمیل ارسالی خود، کپی پاسپورت، فرم‌های درخواست ویزا یا مدارک دیگری را ارسال نکنید. تمامی مدارک درخواست ویزا باید در روز تعیین شده به سفارت تحویل داده شوند.

همچنین طبق توصیه این سفارت، لازم است حداقل ۶ هفته پیش از سفر خود به این کشور زیبا ، برای دریافت تضمینی  وقت سفارت چک اقدام کنید.

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۷/۰۲/۱۱
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی