ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

 اخذ ویزای توریستی دانمارک ویژه ۲۵ اردیبهشت

ویزای شینگن دانمارک

اخذ ویزای توریستی دانمارک ویژه ۲۵ اردیبهشت

ویزای توریستی دانمارک ویژه ۲۵ اردیبهشت را بصورت فوری از مشاورین ما دریافت کنید. کشور دانمارک یکی از کشورهای عضو معاهده شینگن می باشد. ورود به کشور دانمارک حتما باید از سفارت دانمارک ویزا یا روادید دریافت شود. اگر ویزای شما از سفارت کشور دانمارک صادر شود، حتما باید اولین محل ورود به اروپا کشور دانمارک باشد. بنابراین افرادی که قصد اخذ ویزای توریستی دانمارک را دارند حتما باید محل ورودشان به اروپا کشور دانمارک باشد. ولی از آنجا که کشور دانمارک قبلا هم گفته شده است یکی از ۲۶ کشور عضو معاهده شینگن می باشد. اگر از یکی دیگر از کشورهای عضو شینگن نیز ویزا دریافت نمایید میتوانید به دانمارک نیز سفر نمایید.

سفارت دانمارک ویزاهای مختلف صادر می کند مانند ویزای تحصیلی دانمارک و یا ویزای کاری دانمارک. یکی از انواع این ویزاها، ویزای توریستی می باشد که از بین تمام انواع ویزاها پرطرفدارترین ویزاها می باشد. ویزای توریستی تنها برای اهداف گردشگری به مدت زمان کوتاه صادر می گردد. این مدت زمان در بازه مشخصی در حدود ۱۴ تا ۹۰ روز اعتبار دارد. کسانی که ویزای توریستی دانمارک را اخذ نموده اند باید توجه داشته باشند قبل از تمام شدن زمان ویزا کشور دانمارک را ترک کنند.
در حال حاضر تنها هواپیمایی ایران ایر به کپنهاگ دانمارک پرواز مستقیم انجام می دهد و پس از آن بهترین مسیر های پروازی به دانمارک از ایران به وسیله هواپیمایی ترکیش ایرلاین ترکیه ( یک توقف در استانبول ) – پگاسوس ترکیه ( یک توقف در استانبول می باشد )  می باشد همچنین امکان پرواز با لوفتهانزا و ایرفلوت و امارات و قطری و و اتریشی با یک توقف هم وجود دارد هم وجود دارد .

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۷/۰۲/۰۵
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی