ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰


ویزای شینگن یونان، وقت سفارت یونان

شهر باستانی دلفی، سرزمین وحی در یونان

شهر دلفی در ۱۱کیلومتری شمال غرب مرکز شهر آتن و در دامنه کوه در دامنه کوه پارناسوس واقع شده است. روزگاری دلفی توسط یونانیان باستان به عنوان مرکز زمین معرفی شد. در شهر باستانی دلفی ساختمان ها و خرابه های منحصر به فردی نظیر آپولو، خزانه آتن، تئاتر باستانی دلفی یونان، و میدان اسب دوانی که زمانی میزبان مسابقات جهانی بوده وجو دارند. که هر کدام از این ساختمان ها از مکان های دیدنی یونان محسوب می شوند. شهر دلفی بعد از آکروپلویس آتن از پرطرفدارترین مکان باستانی کشور یونان می باشد. شهر فعلی دلفی با جمعیت ۲،۳۰۰ نفر قطب هتل‌ها، مهمانخانه‌ها، رستوران‌ها، مغازه‌ها و جاذبه‌های بیشماری برای گردشگران است.

 در شهر دلفی معبد آپولو وجود دارد که این شهر را متعلق به خدای آپولو می دانند و به گونه ای این شهر سرزمین وحی به شمار می رفت. این مکان مذهبی با نمایی بی نظیر، به آپولو (خدای نور، نبوت، صدا و سلامتی) اختصاص داشته و معجزه های افسانه ای را سبب می شده است. مهم ترین و تنها بقایای به جا مانده از «معبد آپولو» پایه های آن است. معبد آپولو هشت قرن پیش از میلاد مسیح  توسط یونیان باستان ساخته شد که در آن آپولو به واسطه یک فرشته با مردم سخن می گفت و مشکلات آنها را پاسخ می داد و آن ها را حل فصل می کرد. سپس فرشته پیش گویی هایش را بصورت ترکیبی از زبانهای مختلف اعلام می کرد و یک کاهن آن را به صورت شعر در می آورد . این معبد به مرور زمان شهرت پیدا کرد و در امور جنگ و کشور گشایی نیز با وی مشورت می شد. بقایای معبد دلفی در سال ۱۹۸۷ در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

مسافران کشور یونان که می خواهند بصورت تضمینی و فوری ویزای شینگن یونان , وقت سفارت یونان را دریافت نمایند باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن یونان به صورت تضمینی و فوری که کشور یونان عضو اتحاد شنگن می باشد و برای مسافرت به یونان نیاز به ویزا شنگن می باشد.

وقت سفارت یونان برای اخذ ویزای شینگن یونان یکی از اولین مراحلی است که باید در سفر به کشور یونان انجام داد. کشور یونان از کشورهای عضو معاهده شینگن می باشد.

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۷/۰۱/۲۱
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی