ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

اخذ ویزای شینگن فرانسه ویژه ۱۵ اسفند

 ویزای شینگن فرانسه

اخذ ویزای شینگن فرانسه ویژه ۱۵ اسفند

  ویزای شینگن فرانسه ویژه ۱۵ اسفند را بصورت فوری و در کمترین زمان ممکن از متخصصین ما دریافت نمایید. ویزای شینگن فرانسه راه ورود به فرانسه و منطقه شینگن می باشد. که تحت عناوین متفاوتی مانند ویزای ترانزیت فرانسه، ویزای عبوری فرانسه، ویزای توریستی فرانسه و ویزای ملی فرانسه صادر می شود. هریک از انواع ویزای شینگن فرانسه، شرایط خاص خود را دارند و متفاوت از بقیه هستند.

ویزای ترانزیت فرانسه، ویزای شینگن نوع A است که به موجب آن می توانید به فرانسه پرواز کنید و از فرودگاه فرانسه مسیر خود را به سمت کشوری خارج از منطقه شینگن تغییر دهید؛ یعنی حق اقامت در فرانسه یا حتی خروج از فرودگاه را نخواهید داشت. اعتبار ویزای ترانزیت فرانسه سه ماه است.

ویزای عبوری فرانسه، ویزای شینگن نوع B است که با دریافت آن می توانید به فرانسه پرواز کنید؛ از فرودگاه خارج شوید و از طریق خطوط حمل و نقل زمینی به کشوری خارج از منطقه شینگن بروید؛ یعنی حق اقامت در فرانسه را نخواهید داشت. اعتبار ویزای عبوری فرانسه نیز سه ماه است.

ویزای توریستی فرانسه، ویزای شینگن نوع C است که به واسطه آن می توانید به فرانسه سفر کنید و برای یک مدت معین و البته کوتاه در این کشور اقامت داشته باشید. اعتبار ویزای توریستی فرانسه هم مانند ویزاهای ترانزیت و عبوری این کشور سه ماه است.

ویزای ملی فرانسه، ویزای شینگن نوع D است که ویزایی بلندمدت می باشد و به موجب آن می توانید مدتی طولانی در فرانسه اقامت داشته باشید؛ حتی تحصیل و کار کنید.
هلندسرزمین لاله های رنگارنگ و کشور محبوب در نزد گردشگران می باشد اگر می خواهید به قصد توریستی به این کشور سفر کنید ما پیشنهاد می کنیم اخذ ویزای توریستی هلند ویژه ۵ اسفند را ازدست ندهید و با اخذ ویزا از وب سایت ما با اعتماد کامل و خیال راحت سفر کنید.
منبع: http://sitevisa.com/

  • ۹۶/۱۲/۰۳
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی