ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

 ویزای شینگن یونان

موزه تاریخ هنر  در سال 1891 همزمان با موزه تاریخ طبیعی توسط امپراتور فرانتس ژوزف من از اتریش - مجارستان ساخته شد و شروع به کار کرد. این موزه یکی از موزه های زیبا در اروپا می شود. هر دو موزه تاریخ هنر و تاریخ طبیعی از لحاظ شکل ساختاری مانند هم میباشند و طراحی هر دوی آن توسط گات فراید و کارل صورت گرفته است. موزه تاریخ هنر یکی از گنجینه های هنر در شهر وین می باشد. نمای این موزه به شکل مستطیل و دارای گنبدی به ارتفع 60 متر و داخل موزه با سنگ های مرمر, گچ, طلا تزئین شده است و هم چنین روی دیوارها نقاشی های زیبا و بی نظیر قرار دارند که هر بازدیدکننده را ساعتها محو تماشای خود می کنند. این موزه دارای دیدی های جذاب و بسیاری می باشد که در یک روز نمی شود از تمام کارهایش دیدن کنید پس بهتر است به بخشی که دوست دارید بروید و از بودن در این موزه لذت ببرید.

در جناح غربی طبقه‌ی‌ هم‌کف، که وقتی وارد می‌شوید در سمت راستتان است، آثاری از مصر، یونان و روم را نمایش می‌دهند و در جناح شرقی هم مجموعه‌ای از مجسمه‌ها و آثار تزئینیِ هنرمندان اتریشی دوره‌ی باروک، رنسانس و سده‌های میانه را می‌بینید.

گالریِ طبقه‌ی اول مهم‌ترین بخش موزه است که آثار نقاشانی مثل بروگل، دورر، روبنس، رامبراند، ون‌دایک،کاواجیو، کاوالتو و خیلی‌های دیگر را نمایش می‌دهد. جناح شرقی این طبقه را به نقاشان آلمانی، هلندی و فلمیش اختصاص داده‌اند و جناح غربی را هم به نقاشانی مثل تیتیَن، رافائل، تینتورتو و برناردو بلوتو. در جناح غربی، پرتره‌هایی را هم که نقاشان مختلف از هابسبورگ‌ها کشیده‌اند می‌بینید.

اتریش کشوری توریست پذیر می باشد چرا که از طبیعتی بکر و مکان های تاریخی و جاذبه های دیدنی بسیاری برخوردار است. در این کشور گردشگران شاهد زیبایی هایی دیگری نظیر دهکده هالستات اتریش, کاخ شونبرون و..... می باشند و از سفر و بودن در کشور اتریش لذت میبرند.

جهت اخذ ویزای شینگن اتریش و وقت سفارت اتریش باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن اتریش به صورت تضمینی و فوری که یکی از مسائل مهمی که همیشه برای ادامه تحصیل و زندگی در خارج از کشور برای متقاضیان حائز اهمیت است.

مدارک لازم جهت اخذ سریع و ارزان ویزای اتریش:

  • اصل گذرنامه با ۳ ماه اعتبار از تاریخ انقضای مدت ویزا و دارای حداقل ۲ صفحه خالی ( امضا شده )
  • اصل گذرنامه های باطل شده ( در صورت وجود ) و کپی از روادید شینگن
  • فرم ویزا با امضای مسافر
  • تکمیل فرم مشخصات فردی
  • دو قطعه عکس ۳.۵ در ۴.۵ رنگی با زمینه سفید ، از روبرو و جدید

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۶/۰۹/۲۸
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی